homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

30 augustus 2013
Ziek. Zwak. Zorgelijk.


Dit NAC is veruit het minste elftal in jaren. Wat een armoede. Een onsamenhangend geheel. Rechtstreeks afsteven op degradatie.

1-1 tegen het slappe NEC. Een schamel poentje. KUTZOOI


Bron : De Rat


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Relaties

Geen relaties gevonden

Ratistieken

In totaal bevat onze database 19445 nieuws items met in totaal 316603 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 16,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

Molenschot rules

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:23u

Heel simpel, dat wordt een heel lange voorbereiding op de nacompetitie, want daar kun je je nu al op voor gaan bereiden. Als we geluk hebben ontlopen we rechtstreekse degradatie en zijn de komende 29 wedstrijden een goede voorbereiding op deze nacompetitie. Heb werkelijk nog nooit zo`n stel flapdrollen gezien. Ik ga al ruim 30 jaar, maar dit is erg triest. Ga je 7!!!! Minuten voor tijd je enige spits met lengte er uit halen, die ook gewoon goed staat te voetballen, en zet je er een mini in. Sorry heb heel lang het vertrouwen gehad in onze trainer, maar begin er nu toch echt aan te twijfelen. Ohja en Jelle als ze op de goal zijn mag je ze gerust wel eens pakken, daar word niemand kwaad over. Weer een k&t weekend...maar nee geen paniek hoor komt allemaal goed, moet je vooral zoveel mogelijk in het pragrammaboekje laten schrijven door al onze spelers en dan zo`n potje op de mat leggen. GA GODVERDOMME WERKEN VOOR HOE GELD !!!! Moet ik ook...stelletje kuttekoppen

boppa

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:26u

Heb expres niet gekeken wist deze negatieve uitspraak al van te voren.
Volgens mij andere coach regelen poppetjes anders wegzetten en harder tegen elkaar de waarheid zeggen en aanpakken dus!
Ik zeg verder niks meer heb het gehad hoop op betere tijden.

rats

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:30u

Poepon & Drost stonden goed te ballen en Suk wordt de nieuwe publiekslieveling (kan ook niet anders).

Sjak

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:31u

klopt , Alleen Drost kan verdedigen, Swerts en Kwakman komen zwaar tekort. Het zijn geen verdedigers. Swerts is druk op weg Looms 3.0 te worden. Hij weet niet hoe hij moet lopen, hoe staat 10 meter van zijn man af. Weet niet aan welke kant hij moet verdedigen en in balbezit weet hij niet welke keuze ee gemaakt kan worden. Zo zwak heb ik het bij NAC nog niet meegemaakt. kwakman is een middenvelder. Bodor is opbouwend veel te traag, zie liever Kenny. Sarpong prima, heeft een goede eerste helft gespeeld. Gillessen en Suk matig. Lurling komt duidelijk te kort, Poepon prima en Verbeek een voldoende. De zwakte zit dit jaar in de verdediging en dat is erg zorgelijk. Ik zie NAC het niet redden dit jaar, de vonk van het publiek naar de spelers de 2e helft sprong niet over.... Ze kunnen echt niet beter.....

Educado

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:32u

We moeten winnen, ja we moeten winnen.
Poenten pakken, zeker daar gaat het toch om?
Ik heb wederom een dramatische Swerts gezien, maar een uitstekende Danny Verbeek. Ik wil heel veel vloeken maar dat ga ik hier niet doen. Ik zeg alleen, aan ons publiek lag het niet... Wat een zwaar weer... Om moedeloos van te worden.

Keesje Ketting

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:32u

ja idd hard ingrijpen Zet babos maar op goal want Jelle pakt op het moment geen punten, swerts en bodor op de bank net zoals verbeek.
Gilissen moet dieper spelen. Ik hou me maar ff vast aan Suk en Sarpong !!!
maar volgend jaar hebben we als voordeel dat we ongeveer 7 regioanale potjes spelen ( jong PSV/Helmond Sport/Oss/achilles/eindhoven/willem 2/Dordrecht !!!
Mooi K@#3455$##!!!!

Cassius

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:33u

Wederom geen wil om te winnen. Los zand. Kan iemand Gudelj nog eens uitleggen dat die Swerts werkelijk helemaal niks kan? Dank u wel!

Ritchey

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:37u

Oke, je hebt er geen hol aan maar je moet het tenslotte toch ff kwijt.
Wat een onzekere, slappe zooi. In de 1e helft moet je gewoon niet zo schijterig na achter voetballen na een half uur. Wordt prompt 1-1.

Suk, Sarpong en Poepon voldoende. Zware onvoldoende en niet meer opstellen: Swerts. Blind, onzeker en onrustig. En Verbeek is ergens bang voor. Durfde niet voorbij de man...apart. Iets zit er niet goed in sommige koppies..

En als klap op de vuurpijl de wissel van Gudelj; Schalk voor Poepon. Een spits voor een spits. Waarom haal je je sterkste spits eruit als je nog wilt forceren. Dan ben je echt slachtoffer van je eigen systeem hoor.....als je je 4-3-3 kosten wat kost wilt behouden, zelfs als je iets moet forceren. ZWAK!!!!!!!! OP ALLE FRONTEN

Fijn weekend

Cool Hand Luke

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:38u

@ Sjak - mag ik je vriend worden (not in a sexual way), alles wat je zegt klopt. Goed man.

Eredivisiewaardig: Drost en Sarpong, mogelijk Verbeek en Poepon.
Hoe Gillisse speelt is lachwekkend, zo speelde Neil Lennon bij Celtic ook alijd, zorgen dat je op de rustigste plek van het veld de bal krijgt om vervolgens een risicoloos passje te geven. 100% balbezit, hoera!

Swerts ziet er niet uit en Kwakman moet zsm weg achterin. A disaster wating to happen.

Cool Hand Luke

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:39u

waiting

KIEWKE

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:40u

waar heeft lurling zijn krediet aan verdiend. Laat poepon is in de spits spelen met schalk er omheen. Domme wissel van gudelj. Poepon was een van de weinige voldoendes en word het niet tijd voor Babos onderhand. Met zijn mond doet Jelle alles maar is toch na een wedstrijdje of vijf al bij vijf goals niet vrijuit gegaan. V

brecht

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:42u

Swerts en suk wat een drama; zo`n suk loopt als een kip zonder ko op het middenveld. Terwijl je een seuntjes hebt. Heel het stadion ziet dat lurling aan vervanging toe is (had al niet in basis mogen staan) en .....swerts wat een verval

Bekenaar

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:42u

Jelle: weer niet vrijuit bij een tegengoal
Swerts: DRAMATISCH
Drost: wederom solide
Kwakman: zeer matig
Bodor: verdedigend voldoende, opbouwend slecht
Gilissen: redelijk
Suk: niet slecht, maar brengt ook niks extra`s
Lurling: wederom onzichtbaar
Verbeek: voldoende, zorgde voor dreiging
Poepon: voldoende
Sarpong: voldoende
Gudelj: matig. Waarom een spits voor een spits en een rechtsbuiten voor een rechtsbuiten wisselen? Gaan voor de 3 punten gvd!

De Parel van het Zuiden

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:44u

Volledig met Sjak eens!

Ata

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:45u

Dit is werkelijk een ploeg waar ik he-le-maal niks mee heb. Wat een armoede. Zou werkelijk niet weten op basis waarvan we 17de zouden kunnen worden. Geen kwaliteit is tot daaraan toe. In combinatie met geen inzet wordt het heel treurig.

Cassius

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:45u

Gudelj: Ik ben tevreden met het spel, zeer tevreden met de strijd en agressie van de ploeg, maar niet tevreden met het resultaat. We hebben te weinig gekregen." :Z:Z:Z

Jean-claude

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:46u

als je bij de Speler van t jaar ook minpunten zou kunnen geven.... Swerts

smit

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:56u

Gudelj snapt er geen ene reet van,compact met opkomende backs maar die kunnen dat niet! Buiten spelers aan de verkeerde kant voor een redelijk kopsterke spits? Sarpong kan redelijk creatief zijn op het midden maar daar loopt lurling te wandelen? Word weer afzien dit seizoen:Z

referee

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:57u

Streaming gekeken: trots op het publiek. 1e helft goede werklust maar waarom is het zo moeilijk om een pas over 5 meter in de voeten te plaatsen. Mijn zoontje van 3 kan dat beter. En die wissel van Schalk voor Poepon

Dafezz

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 22:59u

Wissel poepon schalk onbegrijpelijk! En wil de achterlijke die voor de hoofdtribune riep Eskant rot op, tot 10 keer toe, aub zijn scc inleveren of als hij er geen heeft, geen kaartje meer kopen! Eskant ja, is geen typo.

dn Zeeuw

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:13u

Ka Uu Tee 3.0

tonneke

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:19u

NAC-onwaardig.............. wat `n verschrikkelijke pot!!!!!

Het wordt tijd dat de trainers eens naar de opticien gaan want volgens mij zien ze niet goed dat er diverse prutsers c.q. waardeloze werknemers op het veld rondlopen. Tevens kunnen de trainers ook niet echt goed klok kijken............... niet te geloven dat ze Schalkie wisselen voor Poepon en wel voor 5 minuten, waar zijn jullie toch mee bezig????????????????? ALLES OF NIETS voetbal, niet deze stomme en lompe wissels, onbegrijpelijk en schandalig !!!!

Gelukkig hebben de spelers 2 weken geen competitiewedstrijd.......

goed trainen is het advies en bij de volgende wedstrijd, al het geleerde maar in de praktijk brengen. Lukt het niet voetbaltechnisch......dan maar knokken en wel voor iedere bal en zeker niet bang zijn daar op het middenveld om die bal naar voren te brengen, zoals vanavond.

NOAD
NAC:     

Beatrix92

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:26u

@rats

Suk de nieuwe publiekslieveling ????????????????????????????????
Kan er echt geen Sak van. en dat meen ik. Hoofdklasseniveau.

snack

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:29u

Wat is er toch aan de hand, vorige week had ik het geweldig gevonden als we met 5-0 verloren hadden maar een geweldige strijdlust op de mat hadden gelegd.
Nu weer ...wat een schijtluizen staan er op het veld van NAC..
Hoe kun je als volwassen vent nou zoooooo bang zijn voor een tegenstander.
Er moeten diverse spelers een enorme scop onder hun luie bange reet gegeven worden.
Waar blijft Kenny van de Weg, waarom speelt hij niet.
Bodor mag niet in de schaduw staan van Kenny.
Swerts is een drama, Lurling wat is er met jou gebeurt, Gilissen onze creatieve man (tikkie opzij, tikkie terug)..
Waardeloze bange instelling, ik weet niet of deze bange antie-voetbal instelling een opdracht is van onze trainer, maar anders moeten ze hem meteen op non-actief zetten.
NAC is (tot nu toe) NAC niet meer, ik blijf hopen op de omslag.

De Scout

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:32u

Swerts, go home!:

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:48u

Helemaal op conto van trainer te wijten , kan er geen `team` van maken , wisseld dramatisch (kleiner spits voor redelijk spelende langere spits terwijl er bij balbezit zo langzaam gespeeld wordt dat er geen ruimte voorin is om gecombineerd te spelen wat je wil als je Alex erin brengt) , speelt zowat elke wedstrijd dit seizoen met een andere samenstelling , allemaal feiten duidelijk voor eenieder die het wil/kan zien.
Ik baal er als een stekker van dat ik deze conclusies moet trekken , `ti`s nie anders.....
Je kunt nog hopen dat Nebo ervan leert en zich gaat beteren , ben bang dat we dat wel móeten doen bij NAC.

Spelers afzeiken ..... , mensen , stop daar nu eens mee , heeft het nut vraag ik me af...... ? , veel dingen die fout gaan zijn te wijten aan een gebrek aan zelfvertrouwen schat ik in..... , kijk eens naar Swerts .... , speelt redelijk goed tegen ado , maakt een blunder en vervolgens speelt ie nu tegen nec met zóveel angst zodat het er niet uit ziet , allemaal kwestie van geen vertrouwen naar mijn mening , Swerts niet goed genoeg , nee zeg ik.
Nebo mag zich aantrekken dat ie zo`n Swerts niet aan het ballen krijgt , ook een feit die ik meen waar te nemen helaas.

Ik troost me maar met de gedachte dat we nog voordeel hebben later in het seizoen met de bredere selectie t.o.v. andere clubs maar da`s op dít moment meer een nadeel lijkt wel , als je vorig seizoen kijkt ... , kleinere selectie betekent automatisch een basis die steeds in dezelfde samenstelling speelde , tja , men moest wel .... , nu zoekt en zoekt ééén zoekt Nebo steeds naar de beste elf terwijl je daar eigenlijk een voorbereiding voor hebt lijkt me....
Hoe dan ook , het moet RAP beter worden , we hadden immers een redelijk makkelijk begin van de competitie ... , toch ?

F-4

Geplaatst: vrijdag 30 augustus 2013 om 23:53u

Gillessen en ten Rouwelaar er heel snel uit aub. 2 meest overschatte voetballers van de Eredivisie. Gillessen voetbalt als halve centrale verdediger! Ten Rouwelaar heeft ons al 5 punten gekost! ( Heerenveen, NEC)

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 0:03u

Wat ik trouwens erg zorgelijk vind is het feit dat je Nebo niet kan betrappen op een béétje objectieve kijk op de wedstrijd bij interviews , lijkt wel of ie naar een andere wedstrijd heeft gekeken , lijkt de hardloper Martina wel , wat er ook gebeurt , altijd blij .... ,` hadden meer verdiend` etc , als het bagger is ZEG dat gewoon man !

Maar ook ratdactielid van deez item heeft ook niet echt een reëel beeld al snap ik de boosheid wel.....

Rooie Jo

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 0:13u

Sees are ze results from watching eredivisie live

Jelle: - tegengoal, + 2 doelkansen verijdeld.
Swerts: zwakste man van het veld
Drost: solide
Kwakman: miskoop #1
Bodor: een-na-zwakste man van het veld, miskoop #2
Gilissen: meer dan voldoende: nauwelijks een foute beslissing en de meeste goede passes
Suk: miskoop #3, voegt niets toe
Lurling: geen schim van vorig jaar
Verbeek: meer dan voldoende, zorgde voor dreiging
Poepon: voldoende
Sarpong: voldoende
Gudelj: een kopsterke spits voor een counter-spits in de 83e minuut? War bende gij in godsnaom mee bezig? ZEER MATIG!

Cool Hand Luke

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 0:44u

Gillissen `meer dan voldoende`, dat snap ik dus niet.
Ik kan me geen één creatieve pass herinneren, geen één in 90 minuten voetbal, en dat voor een centrale middenvelder.
Ik ben inmiddels een ouwe lul, maar zou nu nog zoals Gillissen kunnen spelen. Laten zakken tussen de 2 centrale verdedigers in, balletje ophalen en weer opzij leggen.
Controlerende middenvelder heet dat. Ooit was voetbal een leuk spelletje.

prul

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 0:56u

Heb ik naar een andere wedstrijd zitten kijken? Die Drost kan er geen pepernoot van net als de rest van de verdediging! Amper een duel gewonnen. Beks kunne niet opbouwen inspeelpasses dramatisch.
Drost/Kwakman kunnen geen enkel moment tippen aan Bottegin/Luijcks en zeker niet aan Penders \Zwaanswijk. Wat zijn we achteruit geboerd. Helaas hebben we geen betere vervangers dus blijft het drama dit seizoen. Al we tegen GA Eagles of Zwolle hadden gespeeld hadden we met 1-5 verloren!
Gillesen wordt met de week slechter. Te traag en alleen maar achteruit. Enigste die mij konden bekoren waren Poepon en Sarpong.

Nog het meest valt me Gudelj tegen. Had meer lef verwacht en kwalitaitef betere keuzes. Hij gaat alleen maar om niet te verliezen. Thuis is dat onacceptabel. Nog zo`n thuiswedstrijd is niet meer te accepteren!

200% NAC

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 1:22u

En dan hebben we het nog niet over het publiek gehad. En maar feesten na afloop. Als er maar bier is.....in de Cordial , in de Bea, en in het supportershome. Ook dat was vroeger wel anders. Eskens rot op, Eskens rot op...zal ik het wel doen. Volgende keer een stadionverbod.

Tuur

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 1:41u

Sarpong, Drost en Verbeek tegen 11 van nek.
Is 1-1 nog knap.

200% NAC

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 1:45u

Proficiat Tuur.... Zal aan je denken als je straks nog de enige bent die positief is. O nee, je vriendje SE ook naTUURlijk. Alles is naar de klote.

200% NAC

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 1:48u

Eskens die voor de grap soliciteert.....meer hoef je toch niet te zeggen. Wat een circus !

200% NAC

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 2:00u

Jongens, we kunnen rustig gaan slapen.....Gudelj is tevreden met het spel, ZEER tevreden met de passie en de inzet.

NACfotosite

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 2:03u

Fotoverslag online op www.F7Breda.nl. Hup NAC.

charelli

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 2:04u

Het wordt steeds triester. Ja 200%nac ik ben het met je eens dit kan zo niet langer misschien moet oldsckool nac supporters weer het heft in handen nemen. Blijkbaar kan de jeugd geen vuist makn tegen de huidige AD en TD. Let`s go voor NAC.

jopa

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 7:39u

Wat een janboel. Kan iemand mij uitleggen waroom Swerts beter is dan de Roover? Bodor beter dan Kenny? Waarom zo lang wachten met wisselen? Frustrerend voor Alex om zo in te vallen. Gudelj heeft bij mij zijn krediet nu wel opgebruikt. Verbeek goed? Dus niet he. Kan nog geen bal meer aannemen zoekt de tegenstander op met iedere keer de zelfde actie en is dan de bal kwijt. Lurling is op retour. Poepon deruit? waarom? zeg niet dat die nog conditieachterstand heeft dan had hij hem eerder moeten wisselen enz enz enz. Wen allemaal zo vast maar aan de Maandagavondjes NAC. Als we dan nog bestaan......gezien de financiele malaise. KUT.........we gaan totaal naar de klote.......

muskeklier

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 7:54u

poeh poeh

snap hier het gezeur niet over suk want die was vooral in de eerste helft samen met de ook bekritiseerde verbeek de beste mannen eruit.
gillissen ook weer zeer belangrijk geweest voor ons gister

gister slecht?!

kwak(vrouw)man
swerts drama!!
lurling ook niet gezien!

beter, sarpong verbeek en suk die goed aansloot op nummer 10 naast lurling.

in de 2e helft wordt het helemaal alles of niets en daar vroegen we toch ook om?!
poepon die bijna ingooi voorlangs kopt sarpong weer 1 op 1 met keeper weer falen.
aan de andere kant ook 3 100% kansen en dus al met al een terechte 1-1(al mocht jelle die weer hebben)!

Rooie Jo

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 8:01u

@Cool Hand Luke kijk de pot nog eens terug dan. Vrijwel alle goede openingen op Verbeek in de eerste helft kwamen van Gillissen.

10diego

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 8:41u

Waarom staat Verbeek op rechts? Die jongen is stijflinks en heeft vertrouwen nodig. De eerste speler die vertrouwen krijgt met Swerts achter zich, moet nog geboren worden.

Verder logische opstelling, weinig kwaliteit. Vorige jaar hebben we met heel heel veel geluk de nacompetitie ontlopen. Zoveel geluk krijg je niet snel weer. Het team is zeker niet beter geworden. Jelle maakt een mindere periode door, Centrale duo is minder (Drost prima, Kwakman was ooit aardige dienende speler, maar komt als dragende speler heel veel te kort) dan dat van vorig jaar, Swerts kan niet met druk omgaan en wordt steeds onrustiger aan de bal. Voor hem heb je De Roover als alternatief. Je zou ook Buijs als back kunnen gebruiken. Linksback Bodor verdedigend prima. Middenveld is minder dan vorig jaar en het gebrek aan scorend vermogen is niet opgelost. Kortom ik denk dat er niet veel meer van te maken is en plaats 10-14 lijkt me alleen haalbaar als alles meezit. Dat lijkt even niet het geval. Je kunt Gudelj weinig verwijten denk ik. Armoe troef. In de directie en in de selectie. Ik zag nog een gesprekje met Eskes, die knuppel zegt gewoon dat er geen behoefte is aan wat hij heeft bedacht in kader van 3.0. Dussssss een marketeer jaagt zijn bestaande klanten weg omdat hij met een zelfbedachte aanpakt gokt op een nieuwe markt met een dienst waar geen behoefte aan is. Die lul kent dus zijn klanten en zijn markt niet. Maar heeft nu bedacht dat de weggelopen klanten gepamperd moeten worden. Hij heeft zich vergist en doet dat nu weer. Die weggelopen klanten weten dat de aandacht die kont niks te maken heeft met nieuwe visie of spijt, het is het enige red middel. En waarom zouden de klanten die hij kleineerde en als minderwaardig beschouwde meneertje Eskes de grote marketing goeroe redden?

boelie

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 8:49u

10diego

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:08u

@boelie hij is leuk

Gerrie de B.

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:10u

Whahahaha Boelie!

Neem Leon `ns een keer mee naar Praag voor nog wat slechter Voetbal!

dumdum

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:17u

Goedemorgen,

Zojuist wakker geworden, en de wedstrijd spookt weer in munne kop.
Wordt hier werkelijk schijtziek van. Aan het publiek lag het niet.
Gudelj......POEPON eruit voor een DWERG???????

Ge begint op Dick Advocaat te lijken man.

Laten we maar lekker degraderen, dan spelen we lekker veel derby`s.
Oss, w2, jong psv, den bosch, helmond sport, dordrecht, eindhoven......

GEZELLIG .

Enfin, der mot wa gaan gebeuren, want dit pik ik nie langer meer.
Voetballen gvd, anders gaan er koppen rollen :::

moho

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:33u

Drost, Bodor, Sarpong en Verbeek.....en man of the match Hein !
De rest was bagger.
@Al P, ik ga met je mee De Roover voor Swerts ( de lamme voor de blinde ?).

Maar ook: Babos voor "Bassie"!
En Hadouir voor wat creativiteit op het middenveld (gedekt door Suk, Gillissen of Buijs als waterdragers), zoals die 10 van NEC gisteren het verschil maakte......

Het wordt een zwaar seizoen, terwijl ik op basis van de samengestelde selectie met beperkte middelen best wel goed hoop had om van de onderste plaatsen weg te blijven.

KUUUUT , maar blijf achter de ploeg staan, in good and bad times , We `re NAC gvd !

Gr.
Josip

NAC-loonatic1921

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:37u

Waar blijft die Perica? Geblesseerd? Een speler die voor 2,5 miljoen door Chelsea wordt gehaald kan toch niet zo`n achterstand hebben dat ie niet 30 minuten in kan vallen bij dit NAC. Of hij moet de hele zomer bij de Mac hebben gezeten.

rade

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:40u

Ik zag toch een kleine verbetering ten opzichte van de wedstrijd tegen ADO. Niettemin had er natuurlijk gewonnen moeten worden.

Probleem is volgens mij ook dat groot deel van de ploeg niet 100% fit is. Suk, Bodor, Swerts en Sarpong hebben vorig jaar niet of nauwelijks gevoetbald. Daarbij komen dan nog Lurling en Verbeek die een groot deel van de voorbereiding missen en dan heb je gewoon een probleem. Ik denk nog steeds dat er een ploeg of 6 is die niets beter zijn dan wij, maar die overwinning moet niet te lang uitblijven...

pannelap

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:45u

Zolang er een visieloze, tweedehands autoverkoper met lege portefeulle de positie van technisch directeur bekleed, zal er niets fatsoenlijks op de grasmat staan. Met een beetje meer creativiteit al, maar vooral met passie en plezier in het spelletje [kijk naar PEC Zwolle, Cambuur....], kun je veel meer bereiken dan met paniek aankopen, het binnenhalen van "ervaring", .... ach.

Dit elftal is niet alleen het lachertje van de Eredivisie, het straalt niets aan plezier uit, kent geen NOAD en zijn gewoon pure broodvoetballers die dan maar wat presteren zo eens in het weekend....

ziek, zwak en zorgelijk.... een betere kop had dit item niet kunnen hebben!

Opa

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 9:49u

WAAR IS IN HEMELSNAAM MIJN NAC GEBLEVEN?????
Wie is die grote vernieler? Waar is Noad, waaron al die angsthazen op het veld, Wat doen we eigenlijk tijdens de training?

Korneev

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:00u

@ Gerrie de B

Dit NAC komt aardig in de buurt van het niveau van Spartak Praag, ook niet om aan te zien. Weer een dubbele kater vandaag, wat een ellende!!

pannelap

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:01u

CORRECTIE !!!

Dit efltal is wel NOAD!

Nietsbetekenend

Overgewaardeerd

Armoedig

Dramatisch

rubennacbreda

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:09u

Drama, drama, drama was het gisteren We zitten nu zeker in de hoek waar de klappen vallen

trouwe supporter

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:13u

Gehoord op de tribune: "zien deze spelers elkaar ook buiten de wedstrijd.?" Onsamenhangend.
Swerts zeer slecht en Kwakman slecht. Lurling nog niet in vorm.. Vergelijking met seizoen `98-`99 doemt op.

charelli

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:35u

Hoelang zou het nog duren voordat de echte bredanaars, dit bovenmoerdijkse gepeupel buiten trappen ? Niks maar dan ook helemaal niks gaat er goed. Een trainer die er werkelijk niks van snapt, een totaal verkeerde en onduidelijke strategie volgt, wissels van lekmunvestje, spelers opstelt die te slechts zijn voor Ado, spelers die niet kunnen of durven voetballen. Een AD en TD van niet Bredanaars, zelfs geen Brabanders, die geen enkele binding hebben met een club als NAC. "Ach ik zag toevallig een advertentie en dacht ik solliciteer maar eens", wat een verschrikkelijke eikels hebben die man ook aangenomen. Voor dit soort functies moet je niet solliciteren hiervoor word je gevraagd !!!!!. Bij elke zichzelf respecterende BVO worden oud-spelers aangesteld om binding te krijgen met het achterland, om het netwerk te verkrijgen voor de juiste spelers en sfeer, een vraagbaak en voorbeeld te zijn voor de spelers van nu, enz. enz. En wat doet NAC ???? Die trapt ze buiten. Wat een onkunde. We moeten terug naar het twee wekelijkse bredase (en omstreken) feestje met onze helden van vroeger en bier, bitterballen en Nederlandstalige muziek. Wen er maar vast aan.

WW

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:41u

De vergelijking met 98-99 spookt ook door mijn hoofd, met dit verschil dat ik niet zeker weet of we volgend jaar in de Juupleague starten. Gezien de schuldberg, de hoge lasten en de terugloop aan inkomsten (in de Juupleague nog sterker dan nu).

Thuis niet in staat zijn de nummer laatst bij de strot te grijpen en duidelijk te winnen zegt eigenlijk alles. Ik weet het niet meer, ben er goed ziek van.

WW

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:41u

De vergelijking met 98-99 spookt ook door mijn hoofd, met dit verschil dat ik niet zeker weet of we volgend jaar in de Juupleague starten. Gezien de schuldberg, de hoge lasten en de terugloop aan inkomsten (in de Juupleague nog sterker dan nu).

Thuis niet in staat zijn de nummer laatst bij de strot te grijpen en duidelijk te winnen zegt eigenlijk alles. Ik weet het niet meer, ben er goed ziek van.

WW

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 10:42u

De vergelijking met 98-99 spookt ook door mijn hoofd, met dit verschil dat ik niet zeker weet of we volgend jaar in de Juupleague starten. Gezien de schuldberg, de hoge lasten en de terugloop aan inkomsten (in de Juupleague nog sterker dan nu).

Thuis niet in staat zijn de nummer laatst bij de strot te grijpen en duidelijk te winnen zegt eigenlijk alles. Ik weet het niet meer, ben er goed ziek van.

ennaajseejer

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:19u

volgens hoort dat k*t roepen (en bierdrinken) op de tribune, niet hier :-)

dun ert

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:22u

Ik zie geen vergelijking aangezien we toen een compleet elftal bijeen hadden gekocht. Maar wie z`n schuld is `t nu dat we dit matige zooitje hebben? En begin niet te zaniken dat we geen geld hebben want de helft van de clubs heeft geen geld! Maar zouden we onder `t contract met bahvaria uitkomen als we in de juupleague spelen? Altijd positief blijven denken. Vond dat een aantal personen door de mand zijn gevallen maar sommigen niet. En helaas moest ik m`n muil houden voor `t seizoen begon van sommige mensen hiero, dus nu ga ik maar zeggen dat we niet zo pessimistisch moeten zijn #lachmodus uit

Ata

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:26u

The morning after is de boosheid niet verdwenen. Hoe teleurstellend kan het zijn dat in deze wedstrijd, na alle ellende van de laatste weken, een ploeg in het veld staat die zo weinig uitstraalt? Dan heb ik niet eens over spelniveau. Dan kan Lurling met wilde armgebaren het publiek gaan staan opzwepen, maar dat maakt verrekte weinig indruk op zo`n avond.

Zijn er al excuses verzonnen?

Sjak

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:29u

@ww eens, ben er van overtuigd dat ze allemaal willen maar gewoonweg niet kunnen. Met deze selectie is er maar 1 mogelijkheid om in de ere te blijven. De mouwen opstropen, mes tussen de tanden en elk puntje zien als een overwinning. Maar begin aub bij de verdediging.. Kwakman en Swerts horen daar niet thuis, vd Weg ook misschien niet, maar het is wel een fysiek sterke jongen die wil beuken voor NAC. En de Rover er weer in, waarom die niet speelt??? Oja Buijs ook mee achterin zetten en alleen een verdedigende taak geven. En straks met Perica, Verbeek en Suk voorin, lange ballen... Op zijn Engels.

UDENNAC

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:35u

Pffff gvd. . Binnenkort 442 met jelle, de roover, drost, kwakman (tis niet anders), kenny, gillisen (cvm) seuntjens(rm), verbeek(lm), hadouir (10) , perica en poepon. NOAD

donvangeene

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:37u

Het spel is inderdaad zorgelijk: slome, tempoloze opbouw vanaf achteren (juup-nivo), slechte passing, geen goede afstemmingen middenvelders >> ziehier de ingrediënten die op-een-na-laatste/laatste plaats rechtvaardigen.
De enigen die ik over de wedstrijd heen genomen WEL vond functioneren waren Drost en Sarpong.
Schalk kreeg in de 10 minuten dat hij in het veld stond van zijn collega-spelers 0,00 ballen resulterend in een 0,00 resultaat, dus.
Overigens Gabor in de goal heeft nu zeker mijn voorkeur.

Al Pacino

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:37u

Wat een hoop ellende bij NAC in de wedstrijd tegen een nog slechtere tegenstander!

Nebosja Gudelj, trouwens bijna de gehele familie Gudelj, heeft bij mij wel een streepje voor en kritiek op Nebo zal ik niet snel uiten, maar wat hij vrijdagavond heeft geflikt slaat alles. Poepon eruit en Schalk er in!??! Waarom een midvoor voor een midvoor? Had die wandelaar Lurling er toch direct uitgehaald en nog liever ……… hem absoluut niet in de basis gezet. En dan als klap op de vuurpijl ook Hooi weer speeltijd geven. Ziet dan nog steeds iedereen niet in dat men met Hooi in het team met 10 man speelt?

En dan Swerts!! Hij doet mij denken aan de ervaringen die wij met diverse andere spelers bij NAC hebben opgedaan, zoals Pollack, Ciftci, Looms, Leugers enz. TOP Mis’kopen’.!! Al weken blijf ik zeggen: De Roover hoort op de rechtsachter plaats. Sepp is een ECHTE voetballer.

Drost, Suk, Sarpong en Poupon waren de beste NAC-ers. Verbeek en Bodor haalden een voldoende. En dit was het dan ook!

Nebo, begin de volgende wedstrijd eens met een betere opstelling.

Doel: Gabor Babos. (Jelle moet maar een tijdje de bank bezet houden.)

Achter: Sepp de Roover / Henrico Drost / Kenny vd Weg / Boldiszar Bodor

Midden: Joey Suk / Anouar Hadouir / Jeffrey Sarpong.

Midden Voor: Alex Schalk.
Aanval: Rydell Poupon / Danny Verbeek.

Alternatief: Kees Kwakman i.p.v. Anouar Hadouir.
Stipe Perica een half uur voor tijd laten invallen voor Alex Schalk.

Oh ja, Nebo, als je wilt wisselen doe dit dan uiterlijk 20/25 minuten voor het einde van de wedstrijd !! De invaller(s) kunnen dan wellicht nog iets betekenen, maar niet op het moment dat zij nog maar maximaal 10 minuten tot hun beschikking hebben.

Tenslotte : Ik las dat Boukhari naar Haaglandia is vertrokken. Een goede aankoop voor deze club. Nourdin succes !

Ratatouille

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:39u

Ik heb er toch wel een probleem mee dat Gudelj hierop wordt aangepakt. Die man is een heuse NAC-er en heeft absoluut de juiste speelwijze voor ogen. In de jeugdelftallen heeft hij er altijd behoorlijk rendement uit weten te halen.

Iedereen wilde hem aan het roer, dus geef hem dan ook even de tijd.

MAARRRR... het materiaal dat hij heeft is lachwekkend. Het is een bijeengeraapt zooitje van jeugdspelers die noodgedwongen en geforceerd moesten doorstromen en het niveau (nog) niet hebben, huurlingen van bedenkelijk niveau en spelers die nergens anders meer terecht konden.

Na 1 punt in de eerste 4 wedstrijden, is het logisch dat de angst erin sluipt... bij de spelers, maar ook bij een trainer, die op dit niveau nog redelijk onervaren is. Die wissel vlak voor tijd snapte ik ook niet... maar als ik mezelf de vraag stel "wat moest hij dan?" heb ik daar ook geen antwoord op.

Het is absoluut te wijten aan het werk van de TD, het scoutingsapparaat, het (gebrek aan) netwerk in spelers- en zaakwaarnemersland en het falen van het beleid in bredere zin.

Als je alleen maar een Drost en een Suk kunt ophalen, moet je niet verwachten voor het linkerrijtje te spelen.

De enigen die een voldoende (en dan een magere hoor) scoorden waren Gillissen (maakte in ieder geval geen fouten) en Poepon... Ik vond de angst zo herkenbaar bij Verbeek... Verkrampt, niets lukte. Lurling is momenteel hopeloos uit vorm, maar ja... die jongen loopt tegen de 40... je kan het niet jaar in, jaar uit blijven verwachten dat hij de boel wel glad strijkt. Die Swerts... WAT EEN DRAMA!!! En dan over het veld lopen en naar anderen wijzen en roepen alsof hij fucking Maradonna is... Drost is zeer zeer matig en Kwakman is een middenvelder. Suk... type Buys... hij loopt veel en doet heel druk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Mijn hond rent ook achter iedere bal aan... Sarpong; snap er niets van dat ze hem WEER hebben aangetrokken. Brengt niets!

Ik zou graag Seuntjens er eens in willen zien. Is ook niet foutloos, maar heeft in ieder geval een idee als hij aan de bal is.

En waarom in des heeren naam is gvd niet alles op alles gezet om zo`n Falkenburg of De Ridder alsnog te halen? Die geven in ieder geval een beetje impuls aan de kwaliteit op het veld.

Deze selectie is dramatisch! En het allerergste is dat ze er bij lopen alsof ze denken dat het vanzelf wel goed komt... compleet in de lijn met de grote roerganger Eskens...

Het wordt een lang en zwart seizoen mensen...

inteldave

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 11:53u

Er was er gisteravond maar één die echte ouderwetse NOAD liet zien en dat was.... HEIN VAN POPPEL!!

zo veel jaren lang

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 12:07u

Wat is er nu nog over van NAC?

Compleet identiteitsloos elftal. Hoop frustratie in spelersgroep.
NIETS maar dan ook echt NIETS herkenbaars meer in. Gek dat publiek en sponsoren weg gaan vallen? Neeeeeje.

Reactie van Lurling zegt genoeg. tijdens wedstrijd in discussie met de scheids terwijl nac gewoon in de aanval is en het spel doorgaat. Hij stopt gewoon met voetvallen om tegen de scheids te lopen zeiken..... WTF???

Ook na de wedstrijd lekkere reactie van AL. Gewoon compleet niet gezien deze wedstrijd en dan lekker cynisch naar publiek gaan lopen doen die massaal hun onvrede over het spel uitten.

Zal SE dit met Disney-experience bedoeld hebben???

Er MOET iets gebeuren anders gaan we regelrecht naar de klote.

maar wel een goeie grap die sollicitatie van OGL Stefaan.

Ik twijfel echt of ik zelfa Na Zoveel Jaren Lang nac gevolgd te hebben hier mij schaarse vrije tijd nog aan wil blijven besteden. En van die gedachte alleen ben ik me kapot geschrokken.

NAC TERUG!!!!!

10diego

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 12:11u

Ik lees net de uitspraken van Eskes in De Stem. Hij vindt echt dat hij het goed doet. De arrogantie druipt er vanaf. Over de kritiek op hem die er intern zou zijn, heeft hij nooit iets gehoord. ( iedereen die maar een iets andere mening had heeft hij ontslagen of hij riep heel hard met zijn piepstem` ik beslis want ik ben de baas`) :` misschien hoort het bij de voetbalwereld of bij het Bredase, dat weet ik niet. Ik denk dat mensen die de hersenen op de goede plek hebben en die goed zicht hebben op wat ik anderhalfjaar heb gedaan, mij steunen`, aldus onze directeur die nog geen sponsor heeft binnengehaald en 2 mnd na het indienen van zijn begroting meldt dat het allemaal wat anders ligt. De toezichthouders hebben het net als bij Mommers ook weer geweldig gedaan. Maar goed, de verwachting is dat Eskes spoedig weg is. Iedereen is gek behalve hij. 5 weken geleden lulde hij nog zo: ` deze club wordt langzaam stapje voor stapje gezond`` we laten stabiele duurzame groei zien` Dan ben je toch gek of niet?

Elmo

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 12:16u

Hahaha dat mensen SUK een voldoende geven, man man man, dan heb je echt het verstand van een gehaktbal. Die gast weet to-taal niet wat die aan het doen is, verliest werkelijk elk duel en als hij een keer de bal heeft, heeft ie werkelijk geen flauw idee wat hij er in hemelsnaam mee moet doen. Dan loopt ie weer in de spits, dan weer achterin, als een kip zonder kop over het veld te banjeren, zonder ook maar enkele toegevoegde waarde.

Mensen als Suk, Swerts (oh-mijn-god was is die Belg een drama) en Bodor mogen heeeeel hard in hun handjes knijpen dat ze nog profvoetballer zijn omdat schele Jeffrey iets in hun zag. Nadat ze bij NAC weg zijn kunnen ze rechtstreeks bij de Topklasse gaan solliciteren, want deze mannen zijn echt profvoetballer onwaardig.

Lang geleden dat ik zo ongelooflijk over de zeik ben, maar dit gaat echt helemaal is en het ergste is, daar gaat niets meer aan veranderen. Nacompetitie is het hoogst haalbare en dan is het god zegen de greep...

sinead

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 12:16u

Ik vond het gisteren nog wel meevallen en deel daarom niet de forse kritiek die er nu wordt geuit.

Probleem is dat er geen vertrouwen is, te weinig creatieve spelers en geen echte doelpuntenmakers. Maar op de inzet van de spelers is volgens mij weinig aan te merken en het spel tegen NEC was al een stuk beter in vergelijking met de 3 vorige wedstrijden.

Ik ben het eens met de kritiek op Swerts die niet heeft laten zien waarom hij beter is dan De Roover. Ook begreep ik ook weinig van de wissel Schalk - Poepon, maar ik ben dan ook geen trainer.

Gillesen deed zijn werk naar behoren. Tim is niet iemand die voor de creativiteit moet zorgen maar verdedigend het middenveld in balans houden. Dat is nodig met 4 aanvallers (Verbeek - Lurling - Poepon - Sarpong) en een aanvallende middenvelder (Suk) voor hem. Dus Tim moet het vuile werk opknappen, ballen inleveren bij andere spelers en het spel verplaatsen van links naar rechts en andersom. En dat deed ie goed.

Verbeek vond ik juist minder goed dan de meeste hier. Aan de bal gevaarlijk maar staat te vaak stil en lijkt dan maar wat te dromen. Tekenend was een actie van Swerts in de 1e helft waarin hij op het middenveld aan de bal was en vervolgens hulpeloos in de rondte keek waar in hemelsnaam Verbeek was. Die bleek ergens rechtsback te staan en rustig het spel volgde.

Sarpong en Poepon speelden wel aardig. Suk, Lurling, Bodor en Kwakman wat ongelukkig maar beter dan de vorige wedstrijden. Jelle had de 2e helft nog een aantal belangrijke reddingen in petto. En Drost degelijk als altijd.

Maar we moeten als echt NAC publiek achter de ploeg blijven staan en zorgen voor voldoende steun zodat het zelfvertrouwen hopelijk weer snel terugkomt.

Ratatouille

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 12:26u

@Elmo

Dat komt omdat het publiek altijd alleen maar NOAD wil zien... Als je geen bal raakt, maar je rent als een dolle over het veld, dan `doe je het goed en heb je inzet`, aldus de publieke opinie.

Voor de TD makkelijk, want hij hoeft alleen maar spelers op te halen waarin niemand voetballend vermogen ziet en die zijn dus makkelijk te krijgen. De achterban roept dan hausanna (zie deze zomer na het contracteren van SUk), want ze hebben er weer een bij met NOAD.

En het dan gek vinden dat je gedeeld laatste staat na 5 wedstrijden...

En dan komt opeens wel de kritiek...

La Pelota

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 13:19u

4-3-3 is een perfect systeem....................als je het perfect uitvoert. Voor dit NAC is het totaal niet geschikt. We komen om in de middenvelders en hebben met Poepon/Perica en Schalk een goed spitsenduo.

NU als de nonsens 4-4-2, daar zi veel meer dynamiek en verassing in. Utrcht is er vorig jaar ook 3e mee geworden. Niets om je voor te schamen..................behalve voor het huidig geboden voetbalniveau dan!!

Ratatouille

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 16:09u

@La Pelota,

Denk je nou echt dat dat verschil zal maken? Het gaat niet om systeem, maar om de mannetjes die er invulling aan moeten geven. Denk je dat het Messi uitmaakt of ze 442 of 433 spelen?

Met deze selectie kun je je alleen handhaven als je 555 speelt...

La Pelota

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 17:51u

@Ratatouille We hebben gewoon de spelers niet voor 4-3-3 met anderhalve buitenspeler, maar wel een hele lading middenvelders. Opkomende middenvelders, backs en een creatievere speler op het middenveld geeft meer verassing en dynamiek en is lastiger te verdedigen dan een buitenspeler zonder passeerbeweging die je ver van tevoren ziet aankomen. Daarnaast win je dan misschien het middenveld terug, waar de meeste wedstrijden worden beslecht.

Ritchey

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 19:27u

Ja Pelota, dat is de enige manier om te overleven met onze huidige buitenspelers in combinatie met huidige spitsen. Schalk en Poepon zijn spitsen die in de counter snel zijn en die de bal in de loop aangespeeld moeten krijgen voor het doel om vervolgens dodelijk uit te kunnen halen. Maar.....nee ons handvest schrijft 4-3-3 voor en daar houden we ons krampachtig aan vast...Wou dat ze binnen NAC op andere fronten zo rechtlijnig en controlerend waren.....

Zippo

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 19:48u

Zou `Hannibal` Loran iets te doen hebben? Kan kees lekker naar het middenveld.

Ritchey

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 20:48u

Ja Pelota, dat is de enige manier om te overleven met onze huidige buitenspelers in combinatie met huidige spitsen. Schalk en Poepon zijn spitsen die in de counter snel zijn en die de bal in de loop aangespeeld moeten krijgen voor het doel om vervolgens dodelijk uit te kunnen halen. Maar.....nee ons handvest schrijft 4-3-3 voor en daar houden we ons krampachtig aan vast...Wou dat ze binnen NAC op andere fronten zo rechtlijnig en controlerend waren.....

rats

Geplaatst: zaterdag 31 augustus 2013 om 23:01u

Beatrix92,

Verkeerde wedstrijd gezien???, ben blij dat jij het NIET voor het zeggen hebt.

Suk is er 1 die erop klapt en blijft lopen. Tevens was hij met verbeek op rechts beter dan Lurling-Sarpong.

Volgende keer herkansing voor jou (en vergeet je bril niet).

RS

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 0:05u

Wat hadden we nu eigenlijk verwacht? Tegen NEC 7 (!) nieuwe veldspelers.
Vele spelers hebben nauwelijks en goede voorbereiding gehad: De Roover, Kwakman, Verbeek, Lurling
Een groot aantal nieuwelingen heeft bijna een jaar geen wedstrijd gespeeld: Swerts, Bodor, Poepon, Suk, Sarpong.
En dan hebben we nog Hadour en Perica.
En gezien de wissels ook een trainer, die het zicht een beetje kwijt is
Hooi en Schalk 10 minuten voor tijd voor twee aanvallers laten invallen. Hoe kom je erop?
Gudelj, ga vaste patronen inbrngen met eenzelfde groep.

muskeklier

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 7:41u

@rs hoe kom je erop? simpel toch verbeek eruit, die stond op rechts daar ging hooi spelen

poepon eruit, die was gewoon kapot(al had anthony er wel afgemogen met minuut 75), dat je dan schalk brengt in plaats van een middenvelder snap ik ook niet maarja hij wou zeker met 4/5 man voorin blijven hangen zoals gillissen na de wedstrijd al zei!

Ritchey

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 9:41u

Muskelier,

Het gaat erom dat je met een 1-1 stand thuis tegen een zwak NEC als trainer toch iets zou moeten willen forceren. Dan wissel je niet Poepon voor een Schalk met nog 4 minuten te gaan. Die had Poepon echt nog wel uitgevoetbald. Hij kopte hem tenslotte nog net naast een minuut eerder. Als je de laatste 5 minuten meer druk wil zetten dan haal je er een middenvelder uit en breng je Schalk in om naast Poepon nog wat te forceren. En de verdediging en rest van middenveld ramt dan gewoon die 5 minuten (maar liever langer) alles naar voren.

Dit is gewoon een wissel van niks. Slap. En dat straalt de hele week ook uit op de spelers blijkbaar. Gudelj, tijd voor wat steviger leiderschap! Kom op!

moho

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 13:55u

Gisteren verder uitgehuild tijdens Tranen van Van Cooth.
Dat tranendal was leuk, maar afgelopen vrijdag was het ECHT janken en ben daar nog steeds behoorlijk ziek van.

Team lijkt allesbehalve eenheid en terechte opmerking of dit team uit alleen maar broodvoetballers bestaat die elkaar buiten de training/wedstrijd nauwelijks zien.

Zag een reactie over Loran voetbalt die nog, zo`n beul is wel nodig !

Verder heb ik ook eens nagedacht over de opstelling, want het is belangrijk om zo snel mogelijk een moeilijk te kloppen ploegje te worden ipv dat naieve 4-4-3 alsof wij in staat zijn om willekeurige welke eredivisie tegenstander weg te spelen....

Op Goal:
Babos (Jelle`s fouten tegen H`veen, Ado en NEC lijken me voldoende)

Achterin:
De Roover, vd Weg, Drost, Bodor
(vd Weg zal tijd nodig hebben, maar alles beter dan Kwakman achterin)

Middenveld:
Sarpong (r), Kwakman, Buijs of Gillissen verdedigende middenvelder Hadouir (of Lurling) aanvallende middenvelder en links Verbeek (of Suk)

Voorin Poepon , Pericia of Lurling.

Come on N.A.C, meer dan een club maar zal snel iets moeten veranderen, op en buiten het veld. Binding met achterban oh zo belangrijk ipv denken het alleen maar zg. kil en zakelijk te benaderen.


Gr.
Josip

Al Pacino

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 14:14u

Beste@moho, ik kan eindelijk voor een groot gedeelte, tenminste wat de poppetjes betreft, het met jou eens zijn. Maar in Godsnaam laten we die Lurling eindelijk eens vergeten!
Buijs mag van mij ook als centrumverdediger functioneren en VD Weg als linksachter en Bodor naar het middenveld.

Twee spelers zou ik voor de komende 10 wedstrijden eens buiten de basis houden. Ik neem aan dat je wel weet wie ik bedoel, maar voor alle duidelijkheid: Hooi en Lurling.

moho

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 14:21u

Lurling in vrije rol zonder teveel mee te verdedigen blijft belangrijk, want anders hadden we dit seizoen al Juup gespeeld.

Heb alleen het idee dat hij allesbehalve fit is en zal daar eerst zelf keihard aan moeten werken.

Verder heb ik de indruk dat heel veel spelers niet topfit zijn, lijken er kort na rust al helemaal doorheen te zitten.

NOAD met een vleugje creativiteit in combi met passievol thuispubliek zal hopelijk voldoende punten opleveren om nacompetitie te kunnen ontlopen.

NAC meer dan een club, en zullen net als vorig seizoen weer gezamenlijk moeten overleven.
Beleidmakers hopelijk eindelijk besef dat NAC een volksclub was, is en altijd zal blijven en daar hun beleid op af gaan stemmen.

Gr.
Josip

Ritchey

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 14:53u

We komen met z`n allen hier steeds dichter bij de ideale 11 volgens mij

Doel: Jelle/Babos

(maakt niet veel uit, het gaat toch met name om de verdediging die ervoor gepositioneerd staat. Babos heeft het voordeel dat hij katachtig is en ballen met 1 hand uit de lucht kan plukken ;-))

Verdediging: de Roover, Drost, Buijs en Bodor

(de Roover speelt zekerder en komt ook mee op, wanneer het echt kan, voetbalintelligenter dan Swerts denk ik. Drost lijkt me helder gezien zijn optredens, Buijs 1 opdracht geven en dat is om die man in de gaten te houden, daarnaast heeft hij een sterke crosspass, als hij de tijd ervoor heeft en Bodor, op basis van ervaring en opdracht uitvoeren op verdedigvlak)

Middenveld: Suk, Sarpong en Gillissen,

(Suk moet misschien nog wat wennen aan de handlingssnelheid die de Eredivisie vraagt, maar met postuur en hard werken een breker op het middenveld, Sarpong voetballend kwalitiatief toch 1 van de betere van de selectie, face it. en Gillissen, over voetbalintelligentie gesproken en dat wil dan zeggen, geen gekke dingen en coachende factor op het middenveld. Stabiel).

Aanval: (als je dan toch 4-3-3 wil spelen): Schalk, Poepon en Verbeek.

(Schalk zal vel naar binnen moeten komen of moeten wisselen met Poepon om te kunnen kaatsen met Poepon, wordt het allemaal veel dynamischer van. En eigenlijk zou Verbeek ook mee moeten wisselen om zo eens van rechts en dan weer van links een bal voor te kunnen gooien voor Poepon)

Hou je Kwakman en Lurling over, die natuurlijk ook in/tegen de basis aanzitten. Per wedstrijd maar kijken tegen wie je daadwerkelijk speelt.

Al Pacino

Geplaatst: zondag 1 september 2013 om 16:57u

@Ritchey, Lurling is volledig uit vorm, dus hem zou ik voorlopig willen vergeten.
Kwakman of Gilissen maakt mij niet zoveel uit.
Resteert nog onze Servische jongeling. Geef hem de eerstkomende wedstrijd een invalbeurt, maar dan wel graag op het moment dat er nog een half uur moet worden gespeeld.
Ben benieuwd of Nebo het e.e.a. wil doorvoeren.


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]


Niet geregistreerde bezoekers

Nog geen reaxies!

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
© 1996 - 2019 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven