homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

2 juli 2013
11.111 seizoenkaarten verkocht


De laatste telling voor het aantal seizoenkaarten staat nu op 11.100 stuks. Dit zijn er 800 minder dan vorig jaar rond deze tijd. De verwachting is dat NAC, naarmate het komend seizoen nadert, weer op de 12.500 stuks uit zal komen. Vorig jaar wist NAC er in totaal 13.052 aan de man/vrouw te brengen.

De Rat heeft een speciale actie voor supporters die iemand anders een seizoenkaart aansmeren voor het komend seizoen. Neem een SCC bij NAC en krijg GRATIS toegang tot het commentaargedeelte onder dit bericht!


Bron : De Rat, Ronald Strater


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Relaties

Geen relaties gevonden

Ratistieken

In totaal bevat onze database 19445 nieuws items met in totaal 316603 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 16,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

10diego

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 15:40u

Voor het budget belangrijker: hoe staat het met de boxen en business seats?

Maotje

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 15:41u

waar kan ik aanklikken: "Vind ik leuk"?

Ratatouille

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 17:18u

Ik was zelf rijkelijk laat met het verlengen... aangenomen dat het automatisch werd verlengd.

MAARRRR... heb ik me daar toch zomaar Justin Goetzee zelf op mijn voicemail staan zeg! Of ik niet wil verlengen...

Super dat ze er bovenop zitten en dat ze aan het nabellen gaan. Iedere SCC is er een en de centen zijn hard nodig. Ook lovenswaardig te noemen dat Justin als een meewerkend voorman het voorbeeld geeft en simpele good old me nabelt, temidden van zijn staf...

Maar aan de andere kant bekruipt me dan weer het gevoel van: besteed je zeer ruim betaalde tijd aan het najagen van die grote sponsoren in het West Brabantse en laat dat nabellen over aan de lieftallige dame(s) van de administratie...

Of ben ik nu teveel aan het zeiken? Kan hoor... heb ik soms last van

Arjen13

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 18:17u

Let niet op mij. Ik kom alleen m`n gratis goodie claimen.

10diego

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 20:44u

Een com dir die seizoenkaarthouders na belt. Justin twitterde ooit een foto van stapeltje management boeken van zijn afgebroken MBA opleiding. Aan de kwadranten theorie van Covey is hij blijkbaar niet meer toe gekomen. Is dit 3.0?

Waddinxveen

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 20:58u

@ 10diego en Ratatouille

Ik ben bang dat er afgezien van spelers en technische staf weinig andere medewerkers overblijven om mensen na te bellen. De bemanning op de burelen van NAC is door alle bezuinigingen zo schaars geworden dat iedereen inmiddels zo`n beetje alles doet.

Na vorig jaar het bijzonder ongelukkig gekozen moment van gedwongen ontslag voor van den Dungen en van Dijnsen (tijdens zomerstop als alle sponsorcontracten nog verlengd moeten worden) besloot Eskes dit jaar om de verantwoordelijke van de afdeling ticketing weg te saneren op het moment dat veel seizoenskaarten nog verlengd moeten gaan worden...

10diego

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 21:17u

Paar mensen van Goodmorning cq vakantiekrachten?

Snuqqles

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 22:59u

Laat de spelers zelf mensen "nabellen", denk dat dat het beste werkt:-)

En bij iedere scc die ze verkopen een shirt verloten bij degenen die zich alsnog aangemeld hebben!

Tuur

Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013 om 23:54u

Maanden zeiken over het waterhoofd bij NAC en nu blijkt dat deze mensen gewoon werken voor hun centen is het weer niet goed. Als com directeur kan je onvoorstelbaar veel leren van het nabellen van mensen die niet verlengen. Sterker nog, heel veel bedrijven zouden er heel anders voor staan als directie een wat meer direct klantcontact had....

Korneev

Geplaatst: woensdag 3 juli 2013 om 0:22u

Precies Tuur wat een gezeik. Supporters hadden ook gewoon zelf hun seizoenkaart kunnen verlengen dan waren ze op dit moment bij NAC niet bezig geweest met dit geneuzel. Beste supporters van het land?? Yeah right in de jaren 80 en 90 misschien, maar nu, het lijken wel een stel ouwe wijven!!!

Mcnac

Geplaatst: woensdag 3 juli 2013 om 8:34u

Korneev, in die jaren was er nog geen internet en viel zo`n klein clubje azijnzeikers niet op in het collectief. Of die werd ter plaatse `gecorrigeerd`...

lalas

Geplaatst: woensdag 3 juli 2013 om 9:27u

@Ratdactie: geld dat ook voor mij? Want ik zie al jaren mijn reacties niet meer terug in dit forum..

Ratatouille

Geplaatst: woensdag 3 juli 2013 om 10:30u

@ Tuur & Korneev:

*facepalm*
De strekking van mijn bericht ontgaat jullie dus volledig.

"Maandenlang zeiken op het waterhoofd en nu werkt ie voor zijn geld, is het weer niet goed"

Justin Goetzee belt mij met een topsalaris of ik mijn SCC wil verlengen.
Wie zit er op dat moment achter - ik roep maar een grote organisatie in de regio met kapitaal - Flowserve aan voor sponsoring? Een ingehuurde call centrum medewerker? Lijkt me niet!
Maar een ingehuurde call centrum medewerker kan wel mij bellen voor mijn SCC, terwijl het waterhoofd (want dat hebben we inderdaad!) doet waarvoor het goed betaald krijgt!

Nogmaals; het valt te waarderen dat hij het voorbeeld wil geven en het signaal wordt geapprecieerd, maar ik denk wel dat er verkeerde prioriteiten worden gesteld dan.

We hebben inmiddels voor iedere `werkvloermedewerker` een directeur binnen de organisatie... dat mag je gerust een waterhoofd noemen.

Maar nu eerlijk zeggen Tuur... BEN jij Goetzee of Eskes?

Tuur

Geplaatst: woensdag 3 juli 2013 om 21:19u

Beiden


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]


Niet geregistreerde bezoekers

Nog geen reaxies!

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
© 1996 - 2019 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven