homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

16 juni 2010
Nog geen duidelijkheid over dreigende puntenmindering


Net nu willem2 wel duidelijkheid van de knvb heeft gekregen over de sanctie die hen boven het hoofd hing, wacht NAC nog steeds op de geluiden vanuit Zeist of we de competitie starten met een negatief aantal punten.
In tilburg hebben ze inmiddels te weten gekregen dat ze gewoon met 0 punten beginnen. Omdat ze op het nippertje de zaken weer redelijk op orde kregen, zag de knvb geen noodzaak om deze drastische maatregel toe te passen.

NAC zit echter in een ander schuitje. Het heeft namelijk in de eerste maanden van dit jaar verzuimd het spelersfonds CFK op tijd te betalen. Hier staat puntenaftrek als sanctie op. De betalingen zijn inmiddels bij en NAC heeft beroep aangetekend en is in afwachting van een uitnodiging van de tuchtrechter voor de zitting.
NAC heeft een maatregelenpakket bekend gemaakt die de club weer financieel stabieler moet maken en de begroting voor in ieder geval komend seizoen sluitend moet maken. Hopelijk weegt dit mee in het oordeel van de rechter.


Bron : De Rat, NAC


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Relaties


28-mei-2010
Begint NAC de competitie met een negatief pun...
19-jun-2010
‘NAC begint competitie met 2 punten minder’...
22-jun-2010
knvb wacht met opzet tot na 30 juni met uitsp...
27-jul-2010
Van Bavel 'It was mommers, theo mommers...'...
28-jul-2010
Theo zet NAC in rijtje agovv, veendam, fortun...
03-aug-2010
“mvv kreeg uitstel voor betaling CFK-gelden”...


Ratistieken

In totaal bevat onze database 19445 nieuws items met in totaal 316603 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 16,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

akes

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:00u

Ik gok -6

bou

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:07u

NAC is zwaar de fout ingegaan en wordt daar voor bestraft, dat is mijn gevoel. Dan wordt ik echt zwaar pissed en ik denk vele met mij. Een riot komt dan wel heel dichtbij?

Pike Mujkic

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:08u

Hier zal onze slogan "wij zijn NAC` voor de KNVB wel voldoende argumenten bevatten om wat punten in mindering te geven vrees ik.

Sommige dingen veranderen nooit.

fcdegeeren

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:31u

En maar lachen dat het zo slecht ging met Willem2 en je ziet het hun beginnen ZEKER met 0 punten en wij................

Tuur

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:50u

Het is volledig terecht dat clubs die hun financiele verplichtingen niet nakomen, gestraft worden. Dus als dit de consequentie moet zijn, dan moet dat maar. knvb is dan niet de schuldige, maar het NAC management.
Maar knvb moet dan wel de regels voor iedereen toepassen. Dus ook als een club als feyenoord ofzo niet aan haar verplichtingen kan voldoen.

Tot nu toe is de voetbalwereld net de bankenwereld. Iedereen loopt te graaien, de toezichthouder kijkt toe, en doet niks en de belastingbetaler en de klanten kunnen voor de kosten opdraaien.

Een bedrijfstak als het voetbal, waar nog nooit zoveel geld binnengehaald wordt als nu, de stadions vol zitten etc, maar toch volledig verrot is en op de financiele afgrond staat, daar moet hard opgetreden worden en het grote graaien eindelijk eens gestopt worden. En als puntenaftrek er toe leidt dat men eindelijk eens normaal gaat doen, dan juich ik dat alleen maar toe.

Djurre

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:51u

Zullen wel een paar puntjes in de min zijn!
CFK niet betalen, is ook niet verstandig

harry b.d.

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 12:55u

Wat is de prijs van 3 of 5 punten in mindering ?

Als je daardoor degradeert wordt het een hele dure grap. Kan zomaar een paar miljoen schade opleveren.

Als je daardoor de Europa League niet haalt is het naast een enorme domper en een publieke vernedering misschien nog wel te overzien, maar lagere tv inkomsten, minder sponsoring en minder recettes heb je al snel te pakken.

Neem aan dat de impact van het missen van de sportieve doelstellingen van het afgelopen seizoen en van een mogelijke puntenaftrek de directbetrokken bestuurders en directie keihard zal worden aangerekend. Mochten zij niet vrijwillig overgaan tot het bijstorten van het ontstane gat en de vervolgschade dan moeten harde maatregelen worden overwogen zoals beslagleggingen en claims. Sewen die bokhonden !

rat84

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 13:10u

de knvb meet met 2 maten, dat hoef ik niet uit te leggen....
Kesler naait nac als ie de kans krijgt.....
ik vrees dat nac de "sjaak" is

portugeese naccer

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 13:13u

@ Har

Je slaat door .....

Subietpilskes

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 13:25u

Stel je voor, NAC komend seizoen34 wedstrijden gespeeld en 23 punten gehaald. Excelsior 21 punten gehaald. Maar NAC 3 punten in mindering, dus degradatie. Het is doemdenken dat het komend seizoen zomaar eens bewaarheid zou kunnen worden. In dat geval zou je mogen stellen dat de KNVB NAC heeft LATEN degraderen, terwijl je voldoende punten hebt gehaald om in de eredivisie te blijven.
Met andere woorden die puntenaftrek is een ongewenste manier om een club en zijn supporters te straffen omdat het competitieverloop wordt beinvloed en dat mag nooit de bedoeling zijn.

Joop NAC

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 14:08u

Ik ga er van uit dat we gewoon op 0 beginnen.

Waddinxveen

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 14:15u

harry b.d. heeft duidelijk een nieuw stokpaardje: het bestuur dient zich in te kopen in de club zodat er een groter verantwoordelijkheidsgevoel ontstaat. Een leuk plan, maar het gebeurt in de nederlandsche voetballerij nergens en zal dus ook bij NAC niet gaan gebeuren. En STEL dat het leuke plan van meneer wel ingevoerd zou worden, dan weten we zeker dat harry het ook de komende jaren bij online woorden zal houden in plaats van zelf enige verantwoordelijkheid te nemen. Te bang om er persoonlijk (financieel) beschadigd door te raken.

harry b.d.

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 14:16u

Het moet afgelopen zijn met bestuurders en managers die de boel verruineren en vervolgens lachend weglopen van de smeulende puinhopen (voorbeelden: vd H, Mommers, Visschers).

Het zou prima zijn om een precedent te schapen en vd Hoeven en van Bavel uit te nodigen vrijwillig het ontstane gat te dichten en zo niet op te zadelen met een eindeloze rij rechtszaken gepaard gaande met publieke vernederingen. Gewoon uitzwaaien en met een medaille en krans omhangen geeft geen pas.

harry b.d.

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 14:31u

Voor bestuursleden en managers die jarenlang de boel hebben laten sloffen, signalen negeerden, alles beter wisten, een schandalige communicatie er op nahielden en de kluit flink belazerd hebben heeft bd geen compassie.

Het "kontje" voor van Bavel vindt bd zelfs geheel ongepast. De man is de verpersoonlijking van het bestuur-vd-Hoeven. Hij is er uit voorgekomen, was jarenlang overal bij. Als het dan zo`n echte NAC supporter is kan-ie toch gewoon op de tribune plaats nemen of "thuis" in de provincie Utrecht voor de buis ?

maximale

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 14:46u

Je wordt hopeloos irritant Harry BD. Iedereen is nu wel doordrongen van de enorme puinzooi die Theo en Willem er van hebben gemaakt, dat de communicatievaardigheid bij NAC ver onder het nulpunt ligt en dat het meest ideale scenario bestaat uit een `vers` nieuw bestuur en een `opgewaardeerd` nieuw technisch beleid. Maar je opmerkingen over `het uit eigen zak betalen van ontstane tekorten` slaat als een tang op een varken. Dat weet je zelf ook, maar je blijft opruien. Met elk doel? Heb je de verantwoordelijken al ontboden op de huisalp? Schei toch uit man.

lange bredoanoar

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 15:03u

Het glas is meer leeg bij harry dan vol

portugeese naccer

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 16:17u

@ Hbd

Voor wat betreft betaalde krachten tot wiens functionaliteit de gemaakte fouten behoren: eens.

Voor vrijwilligers: oneens, tenzij vooraf afgesproken of tenzij sprake van grove schuld of opzet. En ja: ik ken het verschil tussen vrijwillig en vrijblijvend.

En je kan me van alles wijs maken, maar niet dat WvdH of BvB zich schuldig zouden hebben gemaakt aan opzet of grove schuld.

WvdH heeft zijn "politieke verantwoordelijkheid" inmiddels genomen (alhoewel ik het heel vreemd vind dat ie kennelijk wel tijdelijk kan aanblijven als directuer a.i.).

BvB valt m.i. afgezien van wellicht naďviteit niets te verwijten en ik meen oprecht dat je BvB een kans moet geven zich als voorzitter waar te maken. Ik heb wel vertrouwen in hem.

Maar, laten we het over één ding wel eens zijn: ceterum censeo TM esse delendam!

Maestro

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 16:22u

gesus wat een wanboel, kunnen ze niet een automatische incasso maken voor de betalingen aan het CFK? En waarom trekt het CFK niet aan de bel als er niet betaalt is. Amateurs :Z

Ratmodikoro

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 16:26u

Heeft iemand die regeling van de KNVB? Kunnen die punten niet met terugwerkende kracht in het afgelopen seizoen in mindering gebracht worden? De overtreding is immers ook het afgelopen seizoen begaan. Straks worden wij in het nieuwe seizoen bestraft voor het stil zitten van de KNVB??

akes

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 16:30u

Automatische incasso werkt niet, gezien er niks op de rekening staat.

Alle BVO zijn bekend als slechte en late betalers, zolang mogelijk de centen bij je houden!

De crediteuren sturen gewoon braaf herinneringen, waarschuwing voor incassobureau etc. etc.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 16:53u

Financiën slecht op orde is één , CFK niet op tijd betalen is andere koek en oliedom wellicht , afwachten ......

Cheerio

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 17:10u

Eens met Tuur. Als dit de consequentie is, dan is dat zo. Zou erg jammer zijn, maar in dat geval moeten we pissed zijn op NAC. En op de knvb natuurlijk, maar dat is meer omdat je daar sowieso pissed op moet zijn...

Ik zie het al wel helemaal voor me. Wij met -3, thuis tegen AZ. 1-0 voorsprong: `we staan weer gelijk` ipv `hij zit erin`.

portugeese naccer

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 18:24u

AZ. De club waar de nieuwe TD net twee spelers van Jong Oranje (Viergever en Falkenburg) voor 4 jaar vastlegt. En dat ondanks de grootse deconfiture van suikeroom en voorzitter Dirk.

harry b.d.

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 18:27u

Willem en zijn onbehoorlijke bestuur moeten in zijn geheel de pleiterik maken. Hij had altijd zijn mond vol van bestuurlijke eenheid.

Met minpunten beginnen is misschien nog wel erger dan met een gemankeerde selectie. Dat zou ons NAC al bij aanvang aan de rand van het ravijn brengen.

Basje van B de hand boven het hoofd blijven houden geeft geen pas. De man heeft net zo hard gesnurkt als zijn gecoopteerde collega`s. Dan laat hem maar aantonen dat hij jarenlang vd Hoeven intern heeft tegengesproken en dat hij eigenhandig Theo Mommers een gevaar vond en hem wilde lozen en dat nu asap alsnog doet.

Enfin, hoe je moet winnen van een sterkere tegenstander hebben de mannen van de huisalp vanmiddag weer eens laten zien. op 300 meter van een van de woningen van bd is de hele voorbereiding gelopen. Fitness, de derde long, onverzettelijkheid, erinkleunen. Het leek wel NOAD.

nacbreda88

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 19:05u

Fortuna begint met -2!

Ben bang dat nac ook zoiets boven het hoofd zal hangen.
De knvb heeft het namelijk niet zo met ons.
Maar goed eigen schuld natuurlijk.....Mismanagement!

maximale

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 20:09u

"Van een van de woningen"

Hugh Hefner

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 20:58u

Beste mensen,

U zult begrijpen dat lang nog niet alle lijken uit de kast gevallen zijn.
We gaan eens even de feiten van de afgelopen week bekijken.

Nederland-Denemarken 2-0. Dat eerste doelpunt, dat kun je toch niet bedenken? Heeft u iemand in uw nabijheid enthousiast horen juichen bij die goal? Zeg eens eerlijk?! Iedereen zat met ongeloof te kijken!
Die Poulsen, is die wel goed bij zijn hoofd om een voorzet op die manier terug te koppen? Gewoon overdwars door het strafschopgebied? Word je dat niet al bij de F-jes afgeleerd? Die vent speelt nota bene bij AZ!

En dan staat ie nog vrolijk te lachen ook!

Zal ik eens even zeggen hoe het zit?

Hij stond te lachen omdat ie een dikke lading patatten op zijn bankrekening bijgeschreven krijgt van de Chinese gokmafia! Natuurlijk! Dat is de enige logische verklaring voor zo`n doelpunt.

En zo is het bij NAC ook. Ik keek laatst die compilatie van NAC tegen de Stillems. Thuis 4-0. Had iemand dat vooraf voorspeld? Had iemand gedacht dat NAC eigenlijk met 8-0 had kunnen en moeten winnen? Die ballen van Amoah hadden er toch gewoon knetterhard in gemoeten? 4-0 rust, 4-0 eindstand. Is dat niet opvallend? Was NAC dan zoveel slechter in de tweede helft? Of de Stillems zo veel beter? Nee, NAC mocht niet meer scoren van de Chinese gokmafia!

TM douwt een zak patatten in zijn zak en lacht zijn reet eraf. Wat wil het volk nog meer? K*t roepen en drinken!

Maar owee als onze Pluskutse jurist dit ontdekt! Hij nokt er binnenkort mee, maar hij zal niet nalaten die sukkels uit Breda alsnog een poot of twee uit te draaien!

In Roemenië is ooit een club begonnen met 30 punten in de min. Op het eind van het seizoen naderden ze de nummer voorlaatst, maar het was niet voldoende om degradatie te ontkomen.

Ik voorzie een zelfde scenario in Breda.

En dat, zou een scribent hier boven zeggen, is jammer!

maximale

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 21:25u

(Vermakelijk Hugh). De koperen ploert werkt toch nog niet zó hard dat je er een zonnesteek van op kunt lopen, of heb ik iets gemist? Wat een onzin zeg.

La Pelota

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 21:35u

Aangezien Harry b.d. zelf eerder heeft bevestigd dat er voor het bestuur van NAC een bestuurdersaansprakelijkheidsverzekering is afgesloten en gezien zijn vermeende contacten all over the world, neem ik aan dat Harry NU een goede advocaat regelt en laat onderzoeken of er irgendwo een grond is voor een claim bij Theo Mommers!!

Nu een keer "geen woorden maar daden" Harry! Of is dat vloeken in de kerk?

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 22:25u

@maximale , kom op .... , zie je niet dat H.H.`s relaas een parodie is op een andere kletskous op deze site , zie er altijd de lol wel van in hoor..... , Poulsen in Oranje olé olé !
Het zijn net als teksten van Pink Floyd , je kan het zo invullen zoals je zelf wilt , ik zie het als een parodie dus.

Zwitserland NOAD ..... , zeer onverdiend winnen van een tegenstander die als favoriet gezien wordt (onterecht na mijn mening) met super veel geluk en vooral doordat ze onderschat zijn door die Spanjolen.... , waren in de tijd van van Bergen met z`n turfschip ook al niet bijster slim.....

Jeppo

Geplaatst: woensdag 16 juni 2010 om 22:25u

Punten in mindering? Pakken we 1 van de topclubs toch een keer extra.

Alcoholvrije Sint

Geplaatst: donderdag 17 juni 2010 om 11:52u

3 punten in mindering + fc twente van de mat spelen = iedereen blij.

bertjeB

Geplaatst: donderdag 17 juni 2010 om 19:30u

verwacht waarschuwing en een "voorwaardelijk" NIet storten in een spelersfonds is een ernstige zaak net zoals wanneer een "normale" werkgever geen pensioenafdrachten doet. Verwacht juist dat de KNVB hier niet met 2 maten gaat meten omdat een en ander hier redelijk strak en objectief te verifieren is.

By the way: lees hierboven dat het grote graaien aan de orde van de dag is en dat de verkoop van seizoenskaarten meer dan genoeg opleverd voor een sluitende begroting. Doe ff rekenen dan en wees blij dat we niet 250 euro bij hoeven te betalen.....

dutchbird

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 1:01u

Bij Mommers zijn zowat alle schroeven losgeraakt in de afgelopen jaren die hij in de jaren daarvoor zorgvuldig had aangedraaid in zijn hersenpan.

Ik herinner me een grandioze presentatie voor de leden van de Brabants Zeeuwse Werkgeversvereniging in 2005. In één jaar tijd had hij de club een stuk gezonder gemaakt en presenteerde hij trots de resultaten alsof het een normaal commercieel bedrijf was. Strakke principes t.a.v. maximum salarissen, veel aandacht voor people management, conservatieve financiering. De club was bij Theo in veilige handen (In 2006 wilde PSV hem zelfs halen als nieuwe directeur). Daarna begon de ellende:
- Ontslag Ton Lokhof
- Benoeming Cees Lok
- Verprutsen van de Pi-air mogelijkheden
- Tekengelden betalen
- Salarissen toekennen boven de eigen norm van 250k
- Veel te dure trainingsfaciliteit
- Ontslag Ton van Eenennaam niet toegestaan
- Premies spelersfonds (pensioen) niet afdragen
- Ondeugdelijke plannen en begroting stadion verbouwing

Ik denk dat NAC zonder problemen ontslag via UWV WERKbedrijf kan aanvragen want een werkgever kan via UWV WERKbedrijf een werknemer op persoonlijke gronden ontslaan als hij:
* nalatig of verwijtbaar handelt;
* onvoldoende functioneert;
Ontslag om bedrijfseconomische redenen is ook mogelijk. Dat betekent dat de werknemer niet kan blijven werken vanwege:
* de slechte financiële situatie van het bedrijf;
* structurele werk- of omzetvermindering binnen het bedrijf;

Deze criteria zijn volgens mij voor meer dan 100% van toepassing op het geval Mommers bij NAC. Op http://www.uwv.nl/werkgevers/ontslag-werkloosheid/ontslaan-werknemers/ontslag_via_UWV_WERKbedrijf/index.aspx kan de huidige bewindvoerder terecht voor informatie over deze procedure die NAC veel minder gaat kosten dan de route via de kantonrechter.

Met twee maanden opzegtermijn vanaf het moment van toestemming / ontslagaanzegging is NAC klaar. Tel er nog twee maanden salaris bij op vanwege de doorlooptijd van de vergunning en oktober is de laatste maand van salarisbetaling aan deze bedrijfseconomische stuntelaar. Geen gedoe over correctiefactor en andere invloeden op een ontslagvergoeding, want er is geen ontslagvergoeding nodig. Alleen maar loondoorbetaling tot einde procedure.

Via de kantonrechter kan de datum uit dienst waarschijnlijk met een maand worden vervroegd, maar tegenover dat extra maandsalaris staat dan een ontslagvergoeding volgens de kantonrechtersformule en dat is bij Theo meer dan een maandsalaris. Deze nieuwe of versoepelde regeling via het UWV WERKbedrijf is een aantrekkelijk alternatief voor de kantonrechtersformule zo lang het ontslagrecht nog niet is veranderd.

Dus NAC bestuur, niet langer dralen en zorgen dat de aanvraag bij het UWV WERKbedrijf binnen is voor de laatste werkdag van juni 2010.

harry b.d.

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 9:12u

Het NAC bestuur moet onmiddellijk duidelijkheid verschaffen over de status van de heer Mommers bij NAC. De laatste mededeling van Willem-natte-wind-vd Hoeven was namelijk dat hij zou terugkeren.

Daar kan natuurlijk geen sprake van zijn.

Maar wat is de status in dit proces ? Is men er uit ? Naar verluidt maakt de advocaat van Th Mommers namelijk gehakt van de aangedragen argumenten. Jarenlang vonden zij alles geweldig, salarisverhoging erbij, tevreden gezichten, geen dossiervorming, geen beoordelingen, het kon niet op ! En nou zou Theo er opeens niks van kunnen ? Het grote probleem zit m bij vd Hoeven die het allemaal heeft laten lopen. De vele waarschuwingen sloegen zij in de wind, signalen en alarmbellen, ze waren er doof voor. En daarvoor gaan zij NAC nu laten bloeden. Want Mommers heeft tot op de dag van vandaag nog niet laten weten vrijwillig terug te treden en in het belang van NAC geen centjes te eisen.

Het zou dit bestuur sieren aan te kondigen dat alle contracten die Mommers gesloten heeft tegen het licht worden gehouden alsmede alle betalingen in binnen en buitenland.

maximale

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 9:21u

Inhoudelijk is de reactie van Dutchbird natuurlijk klasse en veelzeggender dan die van Harry BD, die niet verder komt dan `Willem natte wind vdHoeven`. Voegt niks toe. Lachertje. Teken van zwakte.

Joop NAC

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 11:44u

@dutchbird,

Je vergeet alleen dat mommers ziek thuis zit. Een werknemer in de ziektewet kun je niet zomaar ontslaan...

harry b.d.

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 12:11u

laten we even goed analyseren wat er precies gezegd is:

- er is een aantal ploegen die met puntenaftrek gaat beginnen. de clubs zelf zijn niet genoemd, maar het bange vermoeden dat Breda aan de beurt is zou wel eens bewaarheid kunnen worden.

- mocht dat scenario uitkomen, dan zijn Mommers en het volledige oude bestuur hier voor verantwoordelijk, net als voor de financiele deconfiture.

- Mommers wilde niet te opvallend liegen over zijn ziekte dus hij schoof een parallel met zijn vader naar voren. hij bouwde zo de zieligheidsfactor in. wat heeft Mommers over zijn "ziekte" gezegd ? niks, nihil, nada. ja meneer had klachten maar verder niets. volgens de huisarts vd Hoeven was-ie overspannen. leraren op middelbare scholen zijn overspannen, een frisse succesvolle dynamische directeur van een mooie BVO niet.

10diego

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 12:25u

pff tijdje het gewauwel op deze site niet bezocht. Zie dat er weinig nieuws onder de zon is. Zinloos.

portugeese naccer

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 12:37u

@ Dutchbird

Helaas sla je plank op een essentieel punt helemaal mis.

Indien een werknemer op het moment van indiening van de ontslagvergunnning-aanvrage ziek is, dan kan je tot het moment waarop de werknemer weer beter is, geen gebruik maken van de ontslagvergunning. Oftewel het ontslagverbod tijdens ziekte.

TM is ziek, dus al jouw mooie verhalen ten spijt: daar heb je dus geen klont aa.

maximale

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 13:28u

@PN. Niet helemaal waar. Er bestaat jurisprudentie m.b.t. een werknemer, die ten tijde van vóór diens ziekmelding zijn werkgever ernstig benadeelde. Probleem is, dat moet worden aangetoond dat er een ondubbelzinnige relatie bestaat tussen het mismanagement en de `ziekmelding` van betreffende werknemer. Die relatie moet worden aangetoond (of weersproken) door een door beide partijen aan te wijzen en goed te keuren arts/specialist, dus niet de betrokken Arbo-arts.

harry b.d.

Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010 om 15:46u

Wie naar de NLP dokter rent is natuurlijk al dood en doodziek.

Mommers gaf aan al ruime tijd last te hebben. Een hele slimme zet. Want die wordt nu uitgespeeld. Het CR rapport en de mening bij het NAC bestuur is namelijk dat de deconfiture zich pas sinds november op zn vroegst en in maart op zn laatst zijn/haar intrede deed. Daarvoor was alles palletti (niet waar natuurlijk, maar het bestuur knorde en negeerde signalen). Mommers kan nu aanvoeren dat-ie tijdens die tijd eigenlijk ook al ziek was. Hij is en was ziek. Dood en dood ziek. Ondergescheten door de duiven. Uitgescheten bij NAC Breda. Maar wel ziek en graag nog met terugwerkende kracht, dus en ergo: geen ontslag mogelijk. Althans als je m toch eruitgooit wordt het duur.

Enfin, het moge duidelijk zijn dat Tejo niet meedenkt in het belang van NAC. Trieste constatering op deze vrijdag waar de gekte onder de joegoslavische taxichauffeurs hier in Zürich is losgebarsten.


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]


Niet geregistreerde bezoekers

Nog geen reaxies!

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
© 1996 - 2019 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven