homepage
bookmark
print
of log in voor extras
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

22 maart 2009
NAC verliest van ajaks


NAC heeft (terecht) met 0-3 van ajaks verloren

2 dingen vielen erg op: het partijdig fluiten van (blinde) vink (onder andere 2x niet met een gele kaart bestraffen van opzichtig hands van ajaks) en het feit dat 10 minuten voor tijd, bij een stand van 0-2 al vele mensen besloten huiswaards te keren (GLORYHUNTERS... ), voor de rest had NAC het gewoon niet deze middag, maar hoort dat gewoon niet bij onze club?!?


Bron : De RAT


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
23
24
25
26
27
28
29

Relaties

Geen relaties gevonden

Ratistieken

In totaal bevat onze database 19445 nieuws items met in totaal 316603 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 16,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

Smurref

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 18:51u

Dat hoort zeker bij onze club, maar de inzet was vandaag benedenmaats, het leek wel alsof ze er helemaal geen zin in hadden.
Snap ik aan de andere kant ook wel weer, want zondag voetballen is gewoon kut.

fcdegeeren

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 18:51u

Helaas weer geen europees dit jaar

BATI

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 18:57u

Ja, dat klonk goed in de 85e minuut "en laat je club maar in de steek"... Jammer dat je in die 85 minuten daarvoor nauwelijks iets hoort. Maak je daar maar eens druk over! Was wederom een saaie dooie zondagmiddag!

robf4

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 19:00u

En dan probeert Maaskant ons het zogenaamde spektakel te bieden. Een extra spist terwijl er al geen enkele voorzet of conrner goed voorkomt. Rob Penders nog erbij in de punt. Maar natuurlijk nog steeds geen voorzetten of lange ballen. Leuk bedacht maar kansloos.

boelie

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 19:00u

Jammer, maar helaas.

Geflatteerde, maar eveneens terechte overwinning van de a`damse ballerina vereniging.

Sfeerke was beter dan tegen feye$#%&, maar nog zeker niet optimaal. Laat staan des NACs...

En vink is naar mijn mening een van de meest consequente scheidsrechters van de eredivisie: elke week een drama.

whatever... die koppies gewoon scherp krijgen voor de wedstrijd in ssssst-burg over twee weken. Daar hebben we nog het n en ander recht te zetten dacht ik zo.

COME ON N.A.C.!!


jop

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 19:02u

@fc degeren. Hoezoo geen europees. We doen nog mee in de beker en we staan op een playoff plaats! gezien het programma moeten we daar ook blijven staan. Was jij ook na 85 minuten thuis?????

hup NAC

dbare

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 19:46u

Adam verdient gewonnen, maar ook alleen maar omdat NAC zo inspiratieloos speelde. Zodra NAC de bal had bleef iedereen op z`n plek staan en afwachten. Waarom ??? niemand had zin leek wel.
Waarom kunnen we niet gewoon verliezen maar wel met het gevoel dat ze er alles aan hebben gedaan.
Want dit was vandaag 3x niks

Maarja, op naar de volgende, ik heb liever dat ze daar wel winnen

Go NAC!!!!!!!

De wezel

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 19:55u

Inspiratieloos, inderdaad dat was het. Het eerste kwartier ging nog wel, maar daarna ging de kaars langzaam uit. Had nog hoop dat er in de rust wat zou gebeuren, maar na de rust heb ik niet veel fatsoenlijks meer gezien...... en de wissels .... tja..... gillesen was niet best, maar wat voor andere opties hebben we nog in zo`n geval.....

inteldave

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 19:57u

helaas terechte overwinning voor 020.
ik vraag me dan toch af op grond waarvan Kwakman een basisplaats heeft.
en het inbrengen van Kramer zorgde er vooral voor dat hij Amoah elkaar redelijk in de weg liepen (vond ik).

"Als we gaan, dan gaan we met z`n allen" was wel duidelijk vanaf de 80ste minuut

allez, genoeg gezeurd: DRIE punten mee uit stilburg!!!!

Charpie

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:08u

Inzet was er wel degelijk, maar de overtuiging verdween gaande de wedstrijd en dat was ook best te begrijpen: Ajax had veel respect voor NAC, had zich aangepast en speelde met veel mensen achter de bal. En omdat hun middenveld heel sterk was (Aisatti!) konden wij aanvallend niet zo veel. Denk toch dat Ajax heel zenuwachtig was geworden als we die twee kansen gewoon maken!
Volgend jaar maar weer op zaterdagavond met bier: we zijn braaf geweest, op een enkel spreekkoortje na richting Vink, maar die zijn toch gewoon waar?

SixNAC

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:11u

Waarom is iedereen zo negatief? Ajaks speelde vandaag inderdaad beter, maar qua kansen was het gewoon gelijk, dus die 0-3 was gewoon heel geflatteerd. Wel jammer, want nu kunnen we plaats 5 vergeten, dat is de plaats waarmee je direct europa in kan, zonder die gehate pleej-offs.

Vakkie g naccer

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:15u

Jammer, een terechte nederlaag.
Niet dat we blij moeten zijn dat het terecht was, het was namelijk ontzettend slecht.

Ik hoorde iemand iets zeggen over kwakman, hem vond ik juist een van de beste van nac-zijde.
Boukhari was pas slecht vandaag. We zullen maar hopen dat, dat was om te laten zien hoe slecht hij was aan ajaks zodat ze hem niet gingen kopen.
De eerste 30 min. ging het prima, maar daarna de westrijd totaal uit handen gegeven.

Jammer! De puntjes waren zeer belangrijk geweest om Psv nog in te halen.

De sfeer was goed na een verloop van tijd, het hele publiek (op de gloryhunters na) ging er achter staan.
Helaas zonder effect, nu alleen dit de hele wedstrijd volhouden.

We are     
En we are Proud of it!
Wij gaan niet opzij!

dbare

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:18u

@Sixnac,

volgens mij heb jij toch een heel andere wedstrijd gezien of alleen de samenvatting op tv, maar 020 heeft echt terecht gewonnen.

pasjes kwamen bij hun wel aan, hun mensen bewogen wel om vrij te staan en de bal te vragen, en daardoor sneden ze bij kans als een gloeiend heet mes door ons boterige middenveld.

piair

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:35u

Wanneer zowel Nac als Ajax goed spelen is het geen schande van Ajax te verliezen.

Nac begon goed en pech bij de kopbal van Penders en de bal op de paal, worden dat doelpunten dat had ik het nog wel willen zien.

Nu werd het daarentegen 0-1 en ging Ajax dierct ook beter spelen waardoor het spel van Nac er minder goed leek te zien.

Goed punt was in de 2e helft toen Nac onder aanvoering van Vak G, en direct gevolgd door vak B en de rest van het stadion weer op leek te staan, helaas tekort want vlak daarna viel de goal aan de andere kant uit een counter nog wel.

De 0-3 was een formaliteit en zo eindigde de wedstrijd die Ajax ondanks een walgelijk Vink toch terecht heeft gewonnen in tegenstelling tot Feyenoord 2 weken eerder.

Niet erg, kan gebeuren en hoort bij Nac, de punten tegen W2 tellen wat mij betreft zwaarder (hoop nog steeds dat zij degraderen).

Dus snel vergeten en op naar Tilburg,

Come on Nac.

krimic

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:44u

WANPRESTATIEEEE!!!! ongelooflijk slecht was het, nog slechter dan de 2e helft tegen feyenerd.

En die Vink........ dat ie gauw stikt in zn kk-fluit. KK-vent

kwartbelske

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 20:51u

Maar we sluiten de dag af met positief nieuws van Voetbalprimeur:
Kolkka blijft aan NAC verbonden
Joonas Kolkka lijkt zijn carrire af te sluiten in het Rat Verlegh Stadion. De Finse aanvaller heeft volgens Omroep Brabant een mondeling akkoord met NAC Breda om zijn aflopende contract met n jaar te verlengen.

Laat hem toevallig al weken de beste speler zijn, zeker ook vandaag.


mb77

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 21:31u

Terecht verloren vandaag, maar 0-3 is wel geflatteerd.

Ajax hield het veld breed en kwam er makkelijk doorheen over de flanken. Bij de 0-1 en 0-3 viel op dat de doelpuntmakers vanaf de flank in de rug van onze NAC verdedigers verschenen. Bij de 0-2 stond vd Wiel ook enorm vrij. Waarom zoveel vrijheid achterin weggeven?

Vink was niet opperbest, maar we moeten eerst maar eens zelf naar onze eigen fouten kijken en daar lering uit trekken.

De eerste 20 minuten zagen er goed uit. Dit spel bij de volgende wedstrijd 90 minuten volhouden en dan de 3 punten binnenhalen.

Go

bertjeB

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 22:02u

Goede eerste 20 minuten. Lekker gas erop en de pootjes niet terug trekken. Verdediging Ajaks zag eruit als stelletje zenuwachtige juffertjes van het dames elftal. Daarna inspiratieloos. Ongelooflijk dat er keer op keer gekozen werd voor de lange bal die gewoon niet "lang" genoeg was en daardoor zo eenvoudig te verdedigen.
(hoe moeilijk is het Jonas om een cormer voorbij de eerste paal te trappen)

Wat betreft Vink: dramatische scheidsrechter maar wat Ajaks beter doet dan NAC is elke overtreding hoe klein dan ook heel groot maken. En daar blijkt elke scheidsrechter gevoelig voor te zijn. Jankers, je moet het niet willen maar het levert wel op.

dallie

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 22:10u

Wat een ontzettende zaadsfeer was het vandaag !!!!!!!!
Zou verboden moeten worden op zondag spelen !!
Helaas was 020 beter vandaag
Over meneer Vink is al genoeg gezegd !
nog ff vol gas de laatste wedstrijden ,anders gaat dit szoen als een nachtkaarsje uit !

Dikkie Dik

Geplaatst: zondag 22 maart 2009 om 23:35u

had toch wel een overtreding van Lurling verwacht bij de opstomende Aisatti bij de 0-2, was wel geel geweest maar dan was de aanval er toch uitgehaald en bij 0-1 had het allemaal gekund. Was gewoon een goed Ajax vandaag waarvan het geen schande is om van te verliezen. Alle concurrenten voor play offs iig ook verloren, alhoewel die niet nodig zijn aangezien NAC op 17 mei al verzekerd is van Europees

hvl

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 0:06u

Ik heb vanmiddag gelukkig wat gemist. Geen stervende zwaanacties van Lus Suarez. Of zal hij angst hebben gehad voor de spreekkoren.

Jammer van ons NAC want de pannekoekploeg viel me ook zwaar tegen.

Waarom wordt er niet over de vleugels gespeeld. De tereinknecht doet ook zijn best om het gras goed te krijgen langs de zij- en achterlijn.

De kwaliteiten van KNVB-Vink werden weer tentoongesteld. Die zal de volgende bekerwedstrijd ook wel krijgen.

Ballie

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 7:22u

ik snap de reactie van : "het eerder naar huis gaan" wel, maar er zijn altjd nog mensen die met een goede reden eerder gaan ..... maar over het algemeen ben ik het hier wel mee eens.

fab

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 7:40u

NAC was de eerste 35 minuten sterker als Ajaxxus. Jammer genoeg valt er zo`n balletje van Zwaanswijk er net effe niet in en aan de andere kant valt zon bal dan juist wel. Daarna kom Ajaxxus het spelletje uitspelen. Klasse verschil was daarna simpelweg te groot. En dat is totaal geen schande als je naar de begrotingen van beide clubs kijkt.

Over het eerder weggaan, dat moet ieder voor zichzelf weten. Maar mij zul je het nooit zien doen.Neem dan lekker eredivisie live, dan kun je overschakelen als het spel van NAC je niet aanstaat.........

10diego

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 7:44u

Jammer, maar we hadden niet zo veel in te brengen. Vond Zwaanswijk erg sterk en snapte de wissel niet. Penders in de spits en Zwaanswijk naar de kant is vragen om ellende achterin. Patrick in deze vorm is onmisbaar voor NAC en dan te weten dat Stewart vorig jaar zo heeft geprutst met de contractverlenging. Verder was het wel heel stil in het stadion.

RudiNAC

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:00u

Raar eigenlijk. Je bent vooral op het middenveld compleet weggespeeld na het eerste half uur maar toch heb je bijna evenveel kansen gekregen. Maar dat middenveld van Ajax was geweldig. Mag ook wel gezegd worden. Af en toe werden ze flink afgejaagd en toch niet van de bal te krijgen. Zelfs Emanuelson was goed. En dat is wel eens anders geweest.

Volgende keer er gewoon weer op, dan is er niets aan de hand. Winnen van Willem ii en je bent zeker van de play offs. En dat is precies waar ons NAC thuishoort.

Hanske N

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:18u

Ajax heeft terecht gewonnen. Wat me opviel was dat de wissels van ons NAC volledig verkeerd uitpakten, en dat is niet voor het eerst dit seizoen. En als Penders naar voren gestuurd wordt is er werkelijk geen 1 tweede bal voor ons. Het lijkt bijna of ze elkaar in de weg lopen. Kortom dat is geen goede optie en heeft nog nooit gewerkt. Boukahri viel niet op, en bij Cairo lukte niets. Jammer, jammer. Op naar volgende week. We staan nog steeds op de mooie 7de plek. Prima!

moho

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:20u

Man of the match: Vink......wat een drama , zo opzichtig meten met 2 maten, ongelooflijk dat hij op basis hiervan Europa ingaat i.p.v geschorst te worden door het favoriete bondje.

Wat hebben de thuiswedstrijden tegen ADO, Feyenoord en Ajax gemeen en waarom verliest NAC deze wedstrijden met grote cijfers ?

Voor aanvang van deze wedstrijden is bekend dat de tegenstander MOET winnen (Ado voor lijfsbehoud, Feyenoord als laatste strohalm voor plaats 9 en Ajax voor plaats 2). Met die wetenschap moet je zo`n ploeg gewoon opvangen, lang de 0 houden, waardoor de tegenstander naarmate de wedstrijd steeds geforceerder gaat aanvallen en daardoor steeds meer ruimte gat weggeven. NAC heeft de ideale speerpunten om daarvan te profiteren en heeft dat vorig seizoen en ook dit seizoen al een paar keer bewezen (AZ uit, Vitesse uit, Volendam uit, Roda uit, PSV uit). Maar thuis predikt Maaskant kost wat kost spektakel ipv deze (succesvolle) taktiek toe te passen.
Tegenstanders weten dat en i.p.v. dat ze zelf gedwongen worden volop op de aanval te spelen laten ze NAC lekker komen (lees uitrazen) om daarna heel simpel de winst te pakken.

Zo`n 2e goal met een opstomende Aisatti zou vorig seizoen echt never nooit gevallen zijn met 9 man voor de bal , waardoor hij zo een heel veld kan oversteken, zooooo naief !
En dan die kamikaze wissels en schuivingen (Zwaanswijk eruit, penders in de spits en vervolgens staat Donny Gorter in zijn eentje achterin met Kolka (!!) als veredelde rechtsback......een grote (lees vernederende) thuisnederlaag tot gevolg.

Speel thuis op de manier waarmee je uit zo succesvol bent , je hebt er de spelers (sluipmoordenaars) voor in de vorm van Lurling, Boukhari, Amoah. Een verdedigend (en gegroepeerd) blok om de tegenstander op te vangen en wachten op je kansjes ipv dat blinde aanvallen tegen beter weten in. Succes verzekerd.
Alleen Heerenveen en Groningen thuis heeft punten opgeleverd met deze Maaskant tactiek (alles of niets), maar veel te veel onnodige oorwassingen met juichende (en gevoelige) uitvakken tot gevolg (W2, Feyenoord, Ajax).....

Twente uit, op zijn italiaans (......op z`n Brandts !) pakken en dan in de finale hetzelfde laken een pak.
In de competitie vrees ik toch dat we nog achterhaald worden.....

Gr.
Josip


mies

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:26u

waarom glory-hunters? de wedstrijd is niet om aan te zien, en er is zoals vele wedstrijden dit seizoen, een k.u.t.sfeer op het b-vak

rijenvakg

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:34u

Ze hadden duidelijk niet hun middag en dat kan eens voorkomen. Wel jammer dat de inzet benedenmaats was, dat ziet een trouwe supporter niet graag. Verder was ajaks gewoon een klasse beter.

Als je dan het financiele aspect bekijkt is het een logische uitslag. Ik wil ajaks wel is zien voetballen als ze onze portemonnee hadden, dan was het pas lachen geblazen!

Kop op en op naar de Stillems, hebben nog wat goed te maken daaro!

Verder zitten wij nog in de beker en hop hop .. op naar de PLAYOFFS!

Come on NAC!!

Tarzan

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:43u

@ Mies

Ja Vak-B op de hoofdtribune is inderdaad het minst sfeervolle.

Volgens mij kwam op Vak E veel meer geluid vandaan dan op de hoofdtribune.

gravehound

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 8:47u

weet je wat echt verboden zou moeten worden; t alcoholverbod!!!!!! (dubbel op hee) Nee serieus, vanaf de basischool heb ik al meegekregen dat je zogenaamd geen bier zou nodig moeten hebben om een gezellige tijd te hebben. Heeft die kut basischool mij 2x voor het lapje gehouden, gloeiende ju! (eerste keer was toen ze zeiden dat de sint niet echt was) Lulkoek!!! Geen Bier = geen sfeer. Dat is een feit die wetenschappelijk gezien nog vaster staat als einsteins relativiteits theorie!!! 2x, tgen de Nerds precies hetzelfde, en je ziet het gewoon doorstromen naar de spelers. Toegeven ik zat er wel tot het laatste fluitsignaal en kreeg ook een aardig AZ supporter gevoel toen de hele ere leegstroomde in de 85e minuut.
Ook niet fijn om te zien, zelfs smerig, zijn die vieze klote kopkes uit amsterdam. Vies volk, blijf ik bij. Echt ranzige supporters daar. Bij het zien van een spandoek AFCA krijg ik al een ziekmakend gevoel in munnun buik. Begin er zelfs meer eenhekel aan te krijgen dan onze oosterbuurtjes en de Nerds.
Ach ja, tis wir maandag, uitkijken naar de golfplatenclub uit. Wraak!

rade

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 9:15u

Gewoon op de plaats gezet door een betere ploeg. Alleen eerste kwartier was NAC-waardig, daarna werd het steeds slechter. Geen enkele pass die aankwam en een complete off-day van de "alles of niets"voetballers Boukhari en Lurling.

Dat er mensen naar huis gaan na een uur lang geploeter op het veld en een 0-3 op het scorebord vind ik zo vreemd niet. Dat de B-side (waar de buitenste vaken overigens ook leeg stroomden na de 0-3) zich na de 0-2 niet meer laat horen en laat overstemmen door 020 vind ik triester...

Met Vink vond ik overigens niet zo veel mis. Alle kaarten waren terecht en dat ie geen geel geeft voor een balletje weggooien of hands, lekker belangrijk! Heeft de uitslag op geen enkele wijze beinvloed en dat is wel eens anders geweest.......

200% NAC

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 9:30u

Ook ik ben eerder weg gegaan ja..... Om bij de S&I-desk niet in de rij te hoeven staan en er zeker van te zijn dat ik een kaartje heb voor Stilburg uit. En dan zitten jullie die hier zo lopen te zeiken achter de decoder !!!

San0201

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 10:21u

De inzet in de eerste helft vond ik wel mee vallen. Er werd zeker het eerste half uur goed druk gezet op de bal.

Wat me wel opviel was dat er veel passes niet aan kwamen.
Verder was Ajax gewoon te sterk.

En Vink, tja die kan gewoon niets goeds meer doen in de ogen van de nac supporters. Wel een beetje sneu trouwens dat het uitfluiten al begon toen hij aan het warm lopen was.

bertjeB

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 10:45u

Wat een gelul achteraf: Ajaks heeft een groter budget, geen schande om te verliezen, beter middenveld etc etc. Goed praterij om het kut gevoel weg te spoelen! Zand erover op naar de volgende....
Ben er van overtuigd dat NAC met een betere tacktiek, strakkere wissels en wat meer inzet (zaken hierboven al diverse maklen aangehaald) gelijk had kunnen spelen of winnen. Dat je verliest ok, dat kan gebeuren als de tegenstander echt te sterk is maar laat het gvd niet gebeuren door dingen die te voorkomen zijn!

maaruh, doe maar lekker zand erover en op naar Stillum 2 eeej

mies

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 10:58u

nee hoor tarzan, de sfeer op vak e, is vooral het laatste jaar dramatisch. ik sta er dus ook tot het einde. vooral anti liederen zijn favoriet.

hannibal

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 11:30u

helas nix van de pot gezien. vanaf tribune kwam weer wel bericht wat ik tegen de nerds en w2 ook gezien had....ff NAC uit laten razen en dan er op en er over eea gelardeerd met stompzinnige wissels.
wisselen schijnt bij maaskant echt een deel van het vak te zijn waar hij geen hol van snapt want t is een drama. voorts zoasl moho terecht stelt, met het betonvoetbal onder EB zouden uitslagen als tegen zuid en ajaks niet op deze manier tot stand komen.
anyway, de rest verliest ook punten dus we hebben nog wat lucht.
volgende pot w2 uit...tip aand mooie robbie : EB+style svp en laat karelse maar over de wissels beslissen. ga jij maar lekker in de zon sstaan.....

Falco

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 11:49u

NAC is kansloos op zondag!!!

Ata

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 12:09u

Ik zou niet weten welke wissel ons gisteren wel zou hebben geholpen. Werkelijk iedereen leverde gisteren een wanprestatie. Ballen werden zo makkelijk ingeleverd dat Ajax constant balbezit had. Het was n grote speeltuin voor die gasten. Ik kan me werkelijk amper een goed ingespeelde bal herinneren. En ja, dan blijf je achter je tegenstander aanrennen.

Zouden we al in de gaten hebben dat die Van de Wiel er wel eens overheen komt...

KeesdeJongh

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 12:19u

Eerst maar eventjes de lichtpuntjes! Loran en Gorter speelde erg goed, veel inzet en een NOAD instelling, verder was iedereen zwemmende, we kwamen teveel voetballend vermogen te kort, denk aan, Reuser, de Graaf, van der Leegte en Mtiliga, als dan de rest geen 110 procent inzet, lopen we achter de feiten aan. Als dan Mr. Vink niet objectief fluit, heb je een dubbel probleem. Maar ja, hij werd natuurlijk voor de wedstrijd al uitgefloten... hij zal gedacht hebben, als jullie mij uitfluiten, wie het laatst lacht.... Ajax speelde erg goed, assatie was niet van de bal af te krijgen dat menneke, maar ja als je dan van Mr. Vink al niet je been maar uitsteken bij Vermeer om inzet te tonen...krijg je weer zaalvoetbal...Mr. Vink moet daar maar gaan fluiten...Mijn god, wat was ie slecht... Sportieve groet, Kees de Jongh ps. dat voetbal op zondagmiddag is zo saai! Ik wil mijn avondje NAC terug op de zaterdag! En nu weer tegen az zonder publiek, ze kunnen het beter zeggen dat we de volgende thuis wedstrijd in de beker zonder publiek zullen voetballen, nou dat is toch pas in 2020 en dan zijn ze het bij de knvb toch allang vergeten.

Arjen13

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 12:25u

Ik vond ook dat de heren wel wat meer hadden kunnen doen. Misschien wat het niet zo zeer een gebrek aan inzet, maar eerder een gebrek aan creativiteit. En als je niet op de top van je kunnen speelt tegen een club als Ajakkes, dan ga je gewoon voor gaas. Als je dan gokt op de aanval (wat me beter lijkt dan een 0-1 achterstand te gaan zitten verdedigen), dan krijg je er inderdaad nog een paar om je oren. En niet te vergeten schijtsrechter vinkentering die weer eens een totaal gebrek aan onpartijdigheid tentoonspreidde. Wat een kansloos figuur is dat zeg.

Then again, verliezen van Ajakkes is geen schande, you can`t win `m all... We moeten vooruit kijken, en de wedstrijden winnen die we moeten winnen.

O ja, en al die mensen die voor het einde naar huid gingen: dachten jullie werkelijk dat we Ajakkes wel even zouden oprollen, en gingen jullie daarom uit frustratie naar huis ???!!!! Niet om het een of ander hoor, maar dit hoort er ook gewoon bij. Een klein beetje solidair zijn met je club (het zijn maar 5 minuten die je langer moet blijven) mag wel. Ik vond het in ieder geval erg jammer.

HUP NAC!

cownter

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 12:26u

@ ratdaxie

wat ik wil vragen is om niet iedereen die in minuut 85 weggaat over 1 kam te scheren, behoorlijk irritant om te worden betiteld als zijnde gloryhunter als je al 16 jaar naar NAC gaat, als je in 2000 ALLE wedstrijden in het totodivisie jaar gaat, als je sinds je verhuist bent naar Wijchen (of all places ) twee keer een uur in de auto zit om een wedstrijd van mijn clubke te bezoeken. Maar ik hoef me eigenlijk ook niet te verdedigen. Maar het is wel IN EN IN TRIEST om op deze manier een nieuwsitem te plaatsen. Beetje jammer heren van de b-side om te zingen: Laat je club maar in de steek. Zielig publiek, wordt eerst maar eens lid van de CV1912 met die grote b*k

Ik heb een pasgeboren zoon en wilde wat eerder van dat SLECHT bereikbare parkeerterrein af om zo drie kwartier eerder terug te zijn. Tot ziens zieligerdjes!

dennis k

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 12:49u

Hoor nac bij 0-0 zinge: Helemaal niets in Amsterdam.. maar na de 3-0 vernedering, van een ONTZETTEND slecht(zoals altijd) nak. HELEMAAL NIETS IN BREDA

MalleBabbe

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 12:57u

Kan iemand mij uitleggen waarom Feher die bal in de tweede helft terugspeelde naar Ajax (er lag een Ajax speler geblesseerd)? Daar word ik nou heel erg droevig van. Het is gvd geen pupillenvoetbal!!!

Nick dun Irste

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 13:05u

Ajax was gewoon goed, veel beter dan NAC. Soms moet je je meerdere erkennen en dat was gisteren echt het geval. Niet zeuren, we zijn op onze plaats gezet.
NAC kletste er op zijn feyedinges tegenaan, maar werd daarin teruggefloten door het drama Vink. Maar door die sukkel verlies je geen wedstrijd. En voetballend kwam NAC tekort. En om heel eerlijk te zijn heb ik soms wel genoten van het voetbal van Ajax.

portugeese naccer

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 13:08u

Vorig jaar ook thuis verloren van Ajax: 2-3 om precies te zijn, ergens eind februari.

Portugees was toen in het altijd piroreske Oostenrijk en heeft daar de pot op de TV kunnen zien.

Kort voor tijd nog 2-2 door bezieling en inzet, Ajax maakte in de 85e minuut of zo de 2-3.

Na afloop stond het publiek op de banken en de spelers kregen een staande ovatie.

De Portugees is blij dat er nadien veel veranderd is met de Bourgonische trainer! Not.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 14:45u

Tja P.N. , nu was je er zeker niet bij ? , gewoon beter heet dit , moeilijk voor je om te accepteren ? , als je met 3 spitsen gaat spelen op een gegeven moment en je hebt ng supporters die zeggen dat je er niets aan doet , ja , dan houdt `t op ........

@Hannibal , wat is er mis om Gillissen (die een week eerder een 8 !scoorde in de v.i.) en Amoah te brengen in de rust als iedereen ziet dat het niet loopt .....? , dan ook Kramer inbrengen voor Zwaantje (die op hangen staat w.b. gele kaarten !) was logisch.
Als je nu zou zeggen dat de tactiek niet werkte , namelijk lange ballen spelen als de bal veroverd werd (waren steeds te kort) , ik zou dan veranderen van tactiek , tja , en zo denk op de tribune iedereen dat ze het beter weten.......

Ik denk dat men in A.dam ook geleerd heeft van vorige seizoenen , bij balverlies heel goed merkbaar , ze zakten met z`n allen gedisciplineerd terug om op de foutjes van NAC te wachten die keer op keer ook kwamen helaas.

@KeesdeJongh , hoe veel verstand ik van talenten heb is me nu wel duidelijk , heb Gorter en Loran al vaker betiteld als `kunnen het niveau niet aan` enz. , moet nu toch daarvan het een en ander terug nemen..... Wekelijks zie je die twee groeien , mooi om te zien , beide bij tekenen , al denk ik dat Tyrone liever elke week speelt bij een andere club , lijkt me niet dat ie een vaste plek kan eisen , ng niet , Donny is nog jong genoeg om af en toe in de wachtkamer te zitten...... , sorry Donny en Tyrone..... , scouten en talent zien in mensen is tch een echt vak !

moho

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 15:24u

---> Hoog het hart.....
jij bent net zo naief als Maaskant.

"Wie niet sterk is moet slim zijn" oftwel tegen een betere tegenstander als Ajax die MOET winnen om zicht te houden op de 2e plaats had NAC een verdedigend blok moeten zetten ipv bourgondisch aan te gaan vallen om daarna de deksel op de neus te krijgen.
Ploegen die moeten winnen gezien de stand (2e plaats, playoffs, degradatie) lchen zich een ongeluk als ze in de Rat Verlegh speeltuin 3 puntjes mogen komen ophalen.
Als Maaskant thuis speelt zoals die uit bij AZ, Vitesse, PSV, Roda, is er een veel grotere kans op een goed resultaat aangezien de spelers passen bij zo`n spelstijl. Nu moeten deze spelers onnatuurlijk Ajax gaan lopen afjagen en verzuipen kansloos in de Ajax rondo .

:Z:Z

Gr.
Josip

bertjeB

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 16:38u

Sluit me aan bij de vorige spreker....

shady85

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 17:17u

Het spel was niet slecht.
De keuze voor aanvallend voetbal is een stuk leuker om aan te zien maar geeft zoals gister duidelijk werd, meer risico`s.
Het geluk was ook niet echt aan de kant van nac.
Dus wees sportief Ajax was gewoon beter. Als we Twente maar oprollen

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 18:02u

En k sluit me bij de vorige reageerder aan ........ , komt bij dat we niet moeten mekkeren , wij zijn NAC , m.a.w. attractief aanvallend , tja , met ajaks kan je tegen een zepert lopen , en wat als die twee eerste kansen van de wedstrijd voor NAC wl in het netje waren beland h......

Vakkie G

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 18:24u

mensen die lopen te jammeren op de sfeer , moeten maar op GG komen staan dan, daar mankeert niets aan de sfeer.

Elmo

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 18:30u

Ik stoorde me ook mateloos aan al die weggooiers die bij 2-0 al weggingen.. We zijn godverdomme een stel verwende nesten geworden de laatste jaren! En kom niet aan met mensen met redenen, want ja tuurlijk die zijn er altijd, maar gisteren werd er wel heel massaal naar `verjaardagen` gegaan!

En ja de sfeer was niet best, maar dat is geen reden om naar huis te gaan toch? Blijven zitten, de spelers bedanken en die 10 minuten later thuis zijn is wel het minste wat je kan doen! We staan godver voor de 4e keer in de halve finale in een aantal jaar tijd!

NAC AND PROUD OF IT!

moho

Geplaatst: maandag 23 maart 2009 om 18:46u

---> Hoog het hart: " en wat als die twee eerste kansen van de wedstrijd voor NAC wl in het netje waren beland h......"

"Als" en "Sport"

"Als" NAC vorig jaar de 2-1 tegen Ajax had vastgehouden hadden we 5/6 wedstrijden voor het einde op de 1e plaats gestaan en wellicht kampioen kunnen worden...........

"Als" we dit jaar bij rust tegen W2 met 3-0 voor hadden gestaan, "Als" de kansen tegen Feyenoord voor rust benut waren, .........en daar zit nu net probleem.

Maaskant gokt en speelt al voor rust "alles of niets" zonder te doseren, pure `zelfmoord` want telkens is bij NAC na rust de "pijp leeg" (W2, Twente , Ado den Haag, Utreg, NEC, Feyenoord, Ajax thuis.
Aanvallen wanneer het kan prima, maar ook (gegroepeerd) verdedigen wanneer het moet (zoals tegen ploegen die kost wat kost moeten winnen en vanaf het begin open moeten spelen).
Verder doseren en als het moet genoegen nemen met een puntje !
Voetbal gaat om de punten en als dat gepaard kan gaan met goed spel is dat mooi meegenomen. Voetbal puur als theater vermaak , No thanks !

Ik had de uitvakken van Fnerd en Ajax net als vorig jaar graag weer uitgezwaaid met een massaal "Oudoe en Bedankt" na een overwinning op basis van een granieten verdediging.
Net als AZ binnekort weer een nederlaag toebrengen nadat de "meisjes van Van Gaal" zich stuk hebben gelopen op een gele muur !. Gaat Maaskant weer voor een "open huis taktiek" is het wachten op een nieuwe zeperd. (aub geen kampioenschap show in Breda !!!!!!!)

Gr. Josip

cownter

Geplaatst: dinsdag 24 maart 2009 om 12:50u

@ elmo

zoals je in een eerdere post leest zijn er inderdaad mensen met redenen. erger je liever aan je eigen omgeving ipv mensen die weggaan over 1 kam te scheren


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]


Niet geregistreerde bezoekers

Nog geen reaxies!

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
1996 - 2020 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven