homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

10 september 2007
Clubraad op zoek naar bonussen


Als het goed is heeft iedereen inmiddels de bonus-malusfolder ontvangen en aangezien het begrip bonus bij de meesten in het verkeerde keelgat geschoten is doet de CR een beroep op de achterban om mee te denken.

De volgende oproep komt 1-op-1 van de www.clubraadnac.nl

Op donderdag 27 september vindt er overleg plaats tussen de Clubraad, de burgemeester en politie.

Onderwerpen van gespek zijn:

- Evaluatie Convenant Veilig Voetbal 2006 - 2007;
- Vooruitblik Convenant Veilig Voetbal 2007 - 2008;
- Uitwerking maatregelencocktail / Bonus-Malus;
- Mogelijkheden aanvraag Terrasvergunning Cafe Beatrix.

De term Bonus-Malus blijft voor veel supporters nog een 'grijs' gebied. Vragen als " Waar blijven onze bonussen? " , " Ik zie alleen malussen terwijl ik me altijd goed gedraag " , " Ik heb altijd bier gedronken in het stadion, waarom wordt dat nu ineens als bonus gezien? " zijn veelgestelde vragen aan CR-leden, maar zijn ook op de diverse fora veelvuldig terug te vinden.

NAC heeft e.e.a. proberen te verduidelijken in de Bonus-Malus folder, die afgelopen week bij alle seizoenskaarthouders in de bus is gevallen. Hiermee wil NAC de huisregels nogmaals onder de aandacht brengen, met als stelregel dat NAC van mening is dat een biertje op de tribune hoort, zeker bij NAC, maar dat NAC tegen drugsgebruik en alcoholmisbruik is.

Het 'waarom' dat we bij NAC de Bonus-Malus regeling kennen komt direct voort uit het landelijk beleid. De landelijke richtlijnen geven aan dat alcohol op de tribunes niet wenselijk is, NAC heeft hieraan een andere draai kunnen geven, door invoering van de Bonus-Malus regeling. Dit doet NAC niet om haar supporters tegen te werken, dit doet NAC om voor haar supporters het bekende pilske op de tribune te kunnen behouden. Het is overigens een van de weinige clubs in het betaald voetbal die haar nek dusdanig voor de supporters uit durft te steken.

De malussen mogen inmiddels bekend zijn. Een aantal bonussen ook. Maar, de Clubraad is op zoek naar meer bonussen.

Vandaar het verzoek aan de gehele achterban om mee te denken, om bonussen te benoemen, en hierdoor bij te dragen aan een optimaal avondje NAC, veilig en gezellig voor iedereen, en met een pilske op de tribune.

Graag reactie op info@clubraadnac.nl


Bron : De Rat, CR


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Relaties


08-sep-2007
`Stop met het schenken van bier bij wedstrijd...
28-aug-2007
Het bonus-malus systeem...
06-sep-2010
De non-argumentatie van NAC en de lokale drie...

Site van:
Clubraad NAC


Ratistieken

In totaal bevat onze database 19445 nieuws items met in totaal 316603 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 16,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

B*R*E*D*A*

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 11:28u

Wat dacht je van als nac een doelpunt maakt dat ze heel het stadion een rondje moeten geven

Theo

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 11:29u

Een honderdduizend-klapper vlak voor de aftrap van iedere thuiswedstrijd. (Remember Beatrixstraat)

mies

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 11:33u

`cafetaria-model` ??

"j.d. BSIDE"

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 11:51u

Misschien een (aantal) staantribune(s) voor de mensen, die graag
willen staan?

Alcoholvrije Sint

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 12:02u

interessant. als wij dan straks geen "goedgekeurde" bonus kunnen verzinnen (lees: waar NAC, peter vdv, de politie, de knvb en het landelijk beleid eventueel een mogelijkheid tot (proef)invoering voor zien), dan ligt het zeker aan ons, heeft "de rest" zijn best gedaan, zich open gesteld voor supportersinput en blijven we zitten met een waslijst aan mali (of malus).

ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.

een andere optie zou m.i. zijn om de supporters inspraak te geven of het bonus malus gedoe uberhaupt ingevoerd zou moeten worden, maar nee, dat is niet aan de orde.

de goeden zullen onder de kwaden lijden. as usual.

Stuiver

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 12:06u

Als bonus zou NAC een algeheel trommel verbod in het stadion kunnen toepassen, want nu is bij een bepaald aantal uit toeschouwers wel toegestaan. Ik ben persoonlijk voor een algeheel verbod op instrumenten in het uit vak.

Y.

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 12:26u

@ Stuiver

Dat zou eigenlijk een huisregel moeten zijn. Anders kan ons dat ook weer ontnomen worden

mojo-jojo

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 13:03u

@ Y. haha dat zou iid een te erge malus zijn

hannibal

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 13:06u

het zou een enorme bonus zijn als wij van dit soort kutkul verschoond zouden kunnen blijven.
als wij ons niet gedragen krijgen we malus. wat als men bij NAC zich niet gedraagd? wat zijn de `straffen`voor : ondeugdelijke scc afhandeling? bedroevend voetbal? doorlopend liegen tegen achterban over status nieuwe spelers? bedroevende communicatie? nog meer uitstel bouw?
het is mij allemaal zo makkelijk; het gross van ons betaald op tijd zijn scc en gaat naar het stadion om zijn cluppie aan te moedigen; je kunt muren volplakken met rapporten over zaken die fout gegaan zijn maar wij zien nooit een bonus voor sec onze aanwezigheid en al helemaal geen malus voor wanprestatie leverende partij.vreemd toch?

portugeese naccer

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 13:12u

De Portugees zal erg blij zijn wanneer NAC als bonus iedere thuiswedstrijd wint. Meer hoeft echt niet.
En lukt dat een keer niet, dan legt NAC aan zichzelf als malus op dat TM opstapt.

Alcoholvrije Sint

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 13:26u

@ PN

als ze binnen NAC een beetje hersens hebben, dan zien ze dat laatste niet als malus. meer als überbonus.

Cheerio

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 14:19u

Sterk staaltje om een bonus-malus systeem in te voeren en vervolgens de bonussen nog te moeten verzinnen...

Magoed, om er ééntje te noemen: minder/geen combi`s!!!

Mieshoop

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 14:30u

En zo draaide ook deze discussie weer bijna uit op het falen van het management e.d. Verrassend.

Het gaat in dezen niet of je voorstander bent van het beleid, en de bonus-malus regeling in het bijzonder, het gaat erom dat we, nu we met bonus-malus hebben, er het beste van maken.

Iedereen loopt altijd wel te zeiken dat ze geen bonussen zien, nou, roep ze dan maar. De CR heeft er een aantal geformuleerd, maar input is altijd welkom, vandaar deze oproep.

ik ben benieuwd...

hannibal

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 14:59u

ach, het mieshoopje..... `dat we geen bonussen zien`.... willen we bonus zien? ik niet, ik wil gewoon naar `ut foebal` , biertje erbij, lekker mauwen en zaiken , want daar zijn we bredanoars veur en als er iemand zich misdraagt moet hij/zij eruit gepikt worden en er uit gekiepert worden; dat gebeurd in stampvolle kroegen, disco`s feesten etc. ik wil helemaal geen bonus/malus regeling.
ik wil geen bonus voor goed gedrag, het is normaal dat je je gedraagt - zo niet, zie eerder. ik wil ook geen last hebben van de malus die aan nietwelwillenden opgelegd worden.een management dat er niet in slaagt dit soort randzaken naar behoren te regelen -en als zo`n regeling dan blijkbaar moet, zelf met bonus komt - , wel, zo`n management faalt, en niet te zuinig.
als zo`n regeling door het boze verre den haag wordt op gelegd dient het management een hadrgrondig `nee` te zeggen , doet het dat niet dan faalt het.
als je iedere keer maar recht breit wat door bijna iedereen als krom wordt ervaren, dan falen je hersens! en dat is jammer....

von F

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 15:26u

Ik zou het schenken van Jupiler wel een mooie bonus vinden.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 15:54u

@"j.d. BSIDE" en Cheerio , een Stuiver misschien ook , goede bonussen lijk me maar als ik er één mocht kiezen zou het toch die van die minder bus-combi`s bij uitwedstrijden zijn zodat weer net als vroeger de uitvakken uitpuilen en er steeds méér sfeer en geluid komt uit het NAC-vak i.p.v. het thuispubliek (bij nec is 10 man al voldoende in deze maar goed......).

Mooie zin ;
`Het is overigens een van de weinige clubs in het betaald voetbal die haar nek dusdanig voor de supporters uit durft te steken`.

Durf nu eens gewoon te zeggen dat dit toch goed is van NAC uit ! , maar neee............, vermoeiend soms.

portugeese naccer

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 17:07u

Ik wil helemaal niet beloond worden voor iets dat doodnormaal is en daardoor plots lovenswaardig lijkt te worden.

Bier bij voetbal is normaal. Door het nu tot "bonus" te bombarderen, wordt het iets bijzonders en daardoor zal "men" het een stuk normaler vinden als deze bonus wordt gekortwiekt. Tja, het was immers een bonus en ja, als je je bonus niet verdient dan ....

`t Is net zoiets stupides als het krijgen van zo`n knorrige sticker als je moet blazen en niet gezopen blijkt te hebben. Flikker nou toch snel op met die lullige kutsticker en pak degenen die wèl gezopen hebben in plaats van mij met plakplaatjes lastig te vallen: "Kijk eens liefje, ik ben zo braaf geweest en ik heb zo lekker cola gedronken dat ik een mooie sticker van meneer de politieagent heb gekregen".

"Neen hoor Portugees-junior, het geeft niets dat die meneren alles kapot maken en andere meneren in elkaar rammen, daar doet de politie ook echt niets aan. Het enige vervelende is dat pappa daardoor nu geen biertje meer mag drinken omdat ie z`n bonus kwijt is. ".

En de Portugees krijgt helemaal eczeem in zijn schaamstreek van teksten als "het gaat in dezen niet of je voorstander bent van het beleid, en de bonus-malus regeling in het bijzonder, het gaat erom dat we, nu we met bonus-malus hebben, er het beste van maken. (...) ".

Met die mentaliteit win je oorlog nimmer en nooit: " het gaat er niet om dat we gedegradeerd zijn, het gaat er om dat nu we in de 1e divisie voetballen en het daar leuk en gezellie moeten maken".

Bah. Wat een geneuzel. Donder toch op met dat bonus/malus-getrut.


drs Marcellus

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 17:23u

von F

Ik zou het schenken van Breda Beer nog veul mooier vinden....

Alcoholvrije Sint

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 17:24u

@ hoog

je slaat de plank behoorlijk mis.

Combi`s
Ligt voor 99% in handen van de uitspelende club en hun lokale driehoek (zeg maar de away-peter vdv). NAC kan alleen `beloven` dat het zijn best gaat doen om zoveel mogelijk combi`s te onderhandelen. als ze dat nu nog niet doen, zijn ze behoorlijk slecht bezig.

Staanvak
Reglementen knvb. Heeft NAC weinig bij in te brengen, zie de `sterke` houding van ons management in eerdere discussies.

Trommelverbod:
Gelul in de marge. Moeten 14000 man zich 2 jaar lang gedragen om vervolgens twente en utrecht geen trommels mee te laten nemen? EN DAN MOETEN WE NOG DANKBAAR ZIJN OOK ZEKER?


@ PN en Hannibal:
Chapeau! Ik krijg hoe langer hoe meer een vieze smaak in mijn mond van die bonusmalustoestand.

Begrijp me niet verkeerd - de slechten moeten gestraft worden, maar val er de gewoone mensch niet mee lastig. Ga je werk maar eens doen en pak die raddraaiers eruit.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 17:57u

@alc.vrije klaas , schappie ! , die laatste zin dan........ nl. ; `Begrijp me niet verkeerd - de slechten moeten gestraft worden, maar val er de gewoone mensch niet mee lastig. Ga je werk maar eens doen en pak die raddraaiers eruit`.

Volgens mij als ik zo eens kijk naar wat de sancties zijn als je gepakt wordt met een stuk in je kraag (moet je natuurlijk wel iets geflikt hebben) , stadionverbod hier en stadionverbod daar , me dunkt `pak de raddraaiers er maar uit`.......!
Ook niet simmen als er iemand bezopen en slapend van de tribune geplukt wordt en een stadionverbod krijgt hé.....

Laat mij de plank maar misslaan maar als men bij NACervoor zorgt dat wij onze potjes gewoon mét een pilske op Zaterdagavond kunnen bekijken dan ben ik blij met die bonus die als het aan die auditteam lag gewoon afgepakt zou worden , mogen wel meer/echte bonussen bij natuurlijk......

Ach , is ook veel leuker als er ideeën gevraagt worden om lekker de boel af te kraken............, chappeau/schappie !

Cheerio

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 18:20u

Is niet direcht afkraken hoog, al begrijp ik frustratie (vind het ook behoorlijk irritant dat sommige werkelijk bij elk topic over mommers etc. beginnen). Maar het is een feit dat bij `bonussen` die er om doen (zoals minder combi`s) NAC heel weinig heeft in te brengen. Dus alles leuk en aardig, ik zie te weinig meerwaarde! Dat is niet stelselmatig alles afkraken, dat is gewoon geen vertouwen hebben in dit overleg. En dat ligt niet aan NAC of de CR maar omdat je als supporters toch altijd genaaid wordt. Kan je hoog of laag springen, we trekken toch aan het kortste end. Heb het volgens mij gisteren ook ergens gepost, maar je kan 2 jaar lang je keurig gedragen, op een gegeven moment gebeurd er ongetwijfeld wel weer wat waarmee `de politiek` zijn stok heeft... etc. etc.

hannibal

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 19:20u

ik weet nog wel een leuke bonus , die heb ik nog niet naar de CR gemaild. we zijn nu verblijd met het weghalen van de witte boarding (die boarding die wit was omdat de comm afdeling faalt, maar dit geheel terzijde) , nu hebben we ze leuke open doorkijk op het veld....helaas! nu kijken we tegen van die lichtkassies aan! weghalen die krengen! ik hoor sommigen al kreunen dat we dan geen geld kunnen verdienen....nou en, een bonus motten we huggoffer.
@PN - die verdraaing naar `1e divisie` hulde, een 1 rake volzin de mentaliteit van het NAC management weergegeven....3-0 van grunn?!gift nix, vorig jaar nog 1-8 dus beter, hoera hoera!!

Mieshoop

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 20:45u

Ik wil graag op de zuidelijke rondweg 60 rijden, die weg ligt er zo mooi voor, geen tegenliggers, geen kruispunten, geen voetgangers... laat mij maar lekker 60 rijden ipv 50.
Onee, dat mag niet van de landelijke overheid, die hebben verzonnen dat we binnen de bebouwde kom 50 moeten rijden, en de gemeente Breda doet er ook niks aan. Ach, weet je wat? We geven Fritz von Seydlitz maar de schuld, die heeft daar in de buurt zijn kantoor..

Sommigen blijven krom redeneren. Natuurlijk is die bonus malus kut. Natuurlijk moeten we de barricaden op, het Binnenhof platleggen, bloed aan de paol, de overheid de singels in..

Maar helaas, zo werkt het niet. Wel lekker zeiken, want dat kunnen we allemaal zo goed. Het enige criterium van een aantal scribenten hier is signaleren, maar enig desk- of field-research om tot een goed advies te komen wordt gemakshalve vergeten.

Iemand van de `minder positivo`s hier die het Landelijk beleidskader tegen voetbalvandalisme en voetbalgeweld wel eens door heeft gebladerd? Moet je voor de gein eens kijken in hoofdstuk 4.2, tolerantiegrenzen alcohol en drugs.
En voor de volledigheid, pak er ook nog even het convenant veilig voetbal Breda 2006-2007 bij. En mocht je nog gezonde ambitie over hebben, neem dan eens de APV Breda of het Buitenruimteverordening Binnenstad Breda ter hand.

Dit, in combinatie met wat publiekrecht leidt tot realisme, gevoed door opportunisme. Die click moet bij sommigen toch haalbaar zijn, of niet portugees?
Maar ja, lekker zeiken, da`s veul leutiger. Heb overigens al één gezonde reactie binnen n.a.v. onze oproep. Bedankt voor in de input Hannibal, blijkbaar ben je de enige op derat die graag een pilske drinkt en enigszins in oplossingen durft te denken...

von F

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 21:19u

Mieshoop, bij deze dan een tweede serieurzere poging: wat dacht je van het plaatsen van tv`s bij de drankpunten? Tv circuit is voorhanden (zie sponsoren), misschien dat als bonus het plebs er ook gebruik van mag maken? Is al meerdere keren ter sprake gekomen ook in de CR/SR, maar nooit ten uitvoer gekomen.

Andere ideeen;
- meer parkeerplaats/ruimte in de fietsenstalling;
- openstellen leegstaande ruimte onder F zoals enkele seizoenen geleden;
- meedewerking aan uitbreidmogelijkheden voor de catering qua eten (al is hierin de overijverige brandweer het grootste knelpunt);
- vergroten van het aantal toegangspunten (tourniquettes als ik het goed spel).

Ik zal er vanacht nog eens over slapen wat ik verder zo op kan hoesten, ik ben wel van mening dat een aantal van de punten (zo niet alle) gewoon gerealiseerd moeten worden en zeker géén bonus zijn.

Mieshoop

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 21:54u

@ von F


zeker geen onverdienstelijke bijdrage.

Wat betreft tv`s bij de horecapunten: ik weet dat er gesprekken gaande zijn en voor zover mij op dit moment bekend wordt dit op korte termijn gerealiseerd. Geen bonus, maar service dus.

Meer parkeerplaats/grotere fietenstalling valt m.i. ook niet onder bonus. NAC streeft ernaar zoveel mogelijk mensen die binnen 15 min fietsen wonen met de fiets te laten komen en zal dus de capaciteit moeten verhogen.. nemen we mee..

Het benutten van de lege ruimte onder F voor supportersvertier was in een vergevorderd stadium, alleen een externe partij ging niet overstag (voor zover ik voldoende geïnformeerd ben). Een extra horecagelegenheid (bijvoorbeeld onder vak G) valt zeker wel onder bonus.

Catering valt m.i. onder service en blijft speerpunt, ooit moet het toch eens goedkomen?

Publieksvriendelijk entree icm selectief fouilleren staat er inmiddels bij

Denk dat we redelijk op één lijn zitten, indien je morgen ontwaakt met het idee van het jaar, be my guest...

Cheerio

Geplaatst: maandag 10 september 2007 om 23:34u

@ Mieshoop

Je kan me niet kwalijk nemen dat ik (e.a.) tamelijk sceptisch zijn. Overigens heb (en ken) ik de rapporten die je opsomt, wellicht dat daar ook mede de scepsis vandaan komt?!?!

Daarnaast heb ik een bonus aangedragen, die ik erg van belang vind maar waarvan ik niet zie dat die gerealiseerd gaat worden. Dus, ik doe mijn best en vind dat ik aardig met je meedenk. Eigenlijk zou je me moeten bedanken

hannibal

Geplaatst: dinsdag 11 september 2007 om 10:35u

alle discussie`s en suggesties ten spijt, ik snap nog steeds niet waarom ik een bonus krijg als ik normaal doe. Is mijn `normaal doen` normaler dan van pakweg Hoog, of de PN?
verder vraag ik mij af waarom allerhand zaken die gewoon onder `service` vallen - danwel `je product op orde hebben` -zoals fatsoenlijke toegangspoortjes, catering, deugdelijk geluid etc , plotseling te verdienen zijn met goed gedrag.
ten leste, ik vraag me erg af in hoeverre al deze quatsch wettelijk is.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: dinsdag 11 september 2007 om 11:33u

@Hannibal , je zegt ; `ik snap nog steeds niet waarom ik een bonus krijg als ik normaal doe`.

Da`s ook werkelijk het zure aan dit hele verhaal , de kleine minderheid die het (met dit systeem teminste) kán verpesten voor de groote meerderheid.
Maar volgens mij kun je in héél veel andere situaties het óók zo uitleggen , wat te denken als in m`n diensttijd de sergeant/majoor een stofje op één van m`n kamergenoten vond hélemaal achterop z`n kledingkast op Vrijdagmiddag....? , konden ik en de rest van die kamer gewoon nog een paar uurtjes langer blijven om de boel even spik en span te krijgen ! , foutje van één man hé !
Dacht je nu werkelijk dat die zelfde flapdrol dit ons een volgende
keer weer zou flikken...? , dacht het niet !
En als na 13 keer aan de noodrem werd getrokken in de `NAC-express` en de machinist gewoon de trein de andere kant op laat rijden terug naar de parel , dan kan je heel de weg wel netjes met je armen over elkaar van het uitzicht hebben genoten met een blikkie cola in je hand maar een uitwedstrijd mis je toch mooi.
Gooi eens een golfballetje naar een w-2 keeper , mooi een gestaakte wedstrijd ! én ik een bebloedt hoofd omdat ik zo stom was om `k*t vak g` te roepen in de Bea (toen dachten ik en vele anderen dat er met glas of iets dergelijks was gegooid...., bleek slechts een balleke...), altijd één figuur die dat niet pikt en mij op m`n oog ramt , natuurlijk is er niets mis met dat vak (meestal) , veel kerels ken ik zelfs van dat vakske.

Vreemde aan al ons gezeur nu is dat er eigenlijk niets veranderd is...... , we zitten/staan gewoon op Zat. mét een pilske naar een avondje NAC te genieten , echter hangt ons een scenario boven ons hoofd dat wanneer men het verbruid ons dat pilske afgepakt wordt..... , volgens mij hing dat altijd al boven ons hoofd...... , dus is er weinig tot niets veranderd men voert nu alleen een op de dader gericht lik op stuk beleid wat men véél eerder had moeten doen in mijn ogen , we willen toch dat de dader wordt gepakt i.p.v. `de grote meerderheid` ......?

Maar fon F heeft toch een paar mooie ideetjes .......... , bonussen zijn altijd welkom al mag je ze ook klantvriendelijkheid noemen van mij hoor als je wilt.....

von F

Geplaatst: dinsdag 11 september 2007 om 13:02u

@ Hannibal, ik ben het met je eens dat het overgrote deel van de door mij genoemde punten onder service vallen. Het verzoek van de CR was echter om toch in ieder geval íets aan te dragen.

Het waren alleen wat zaken die mij te binnen schoten, welke al sinds jaar en dag de supporters worden voorgehouden (m.n. tv`s en toegangspoortjes), maar om allerhande redenen steeds toch niet tot uitvoer komen.

Daarnaast zijn er zaken genoemd welke binnen alle redelijkheid niet om te zetten zijn.

Combi`s bij uitwedstrijden worden zoals al gemeld bepaald door de te bezoeken driehoek, hoewel hierbij een onderbuikgevoel heerst bij de een of de ander dat de Sweres/Aerssens combinatie zich nogal gemakkelijk neerlegt bij een opgelegde combi.
Het schenken van bier op de tribune ipv bahvaria hangt samen met andere belangen (o.a. commercieel). De supporters hebben zich destijds duidelijk over uitgesproken over de smaak, (o.a.) de commerciele belangen lieten de balans echter de andere kant doorslaan.
Het gillen om de kop van Mommers vind ik persoonlijk ook niet getuigen van enig realisme in deze context, je kunt veel op hem afgeven, maar richting de supporters is er onder Mommers veel positief veranderd. Dat er andere zaken zijn waar het minder is geworden ben ik het mee eens, dat dit moet veranderen ben ik het ook mee eens, maar niet onder de vlag van de bonus/malus. En ja ik begrijp dat het geen serieuze input was (in deze), maar toch. Anders had ik graag onze burgervader voorgedragen voor een enkeltje pek en veren over de stadsgrenzen in het kader van een mooie bonus!

Overigens ben ik wel benieuwd op wat voor termijn deze toevoegingen in het bonus/malus opgenomen kunnen/mogen worden.

zatterat

Geplaatst: woensdag 12 september 2007 om 20:15u

De über bonus zou nog wel zijn dat het bonus-malus systeem eruit gaat. In de plaats daarvoor moet een Malus systeem komen wat inhoud dat alles wat we hebben we blijven houden, Maar misdraagt iemand zich dan krijgt diegene een Malus! Meteen van al dat volk af. Kan ik met een pilsje in de hand lekker, ongestoord, kijken naar voetbal, schreeuwen naar mijn clubbie, zanikken over wat er niet goed gaat ect. Iedereen proost


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]


Niet geregistreerde bezoekers

Nog geen reaxies!

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
© 1996 - 2019 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven