homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

30 juli 2010
Rel in wording: NAC wil fors snijden in de wedstrijdpremies


Omroep Brabant meldt dat NAC voornemens om de spelers komend seizoen meer dan de helft van hun wedstrijdpremies in te laten leveren. Deze maatregel schijnt vanwege de penibele financiële situatie noodzakelijk te zijn.

Hier is de spelersgroep het natuurlijk niet mee eens. Hierdoor lopen zij mogelijk tienduizenden euro’s mis. De spelers wil graag met de club onderhandelen om hier iets voor te verzinnen.

Omroep Brabant brengt vanavond vanaf 18.30 uur in haar nieuwsuitzending meer over dit onderwerp. Dit zal ook na te zien zijn op www.omroepbrabant.nl.

Hier gaan we op terug komen.


Bron : De Rat, Omroep Brabant


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Relaties


09-aug-2010
Premiebrandje lijkt geblust...


Ratistieken

In totaal bevat onze database 12414 nieuws items met in totaal 214479 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 17,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

nac6

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 18:27u

ja in deze tijd van crisis waar iedereen de pijn van de crisis inhun portenonee voelt
kunnen deze overbetaalde topklasse spelers van nac daar niet aan ontkomen.
laat wel zeggen de spelers van nac zijn niet van de klasse barcelona inter enz.
nee als zij echte naccers zijn gaan ze accoord maar ik denk dat het geldwolven zijn.
dus hebben zij geen respect voorvoor de supporters die hun laaste centen bij een zoeken voor een seizoenkaart te kopen.
maar ook de top zal hun salaris moeten halveren en ook de rest van het personeel zal moeten inleveren vindt ik.
de club gaat boven als ook boven wat er nu op het veld staat of werkt bij nac.

Smurref

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 18:35u

En toch per sé Boukhari willen halen!
Waar zitten die hersens?

WW

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 18:57u

ik hou anders wel van prestatiegerichte beloning, zeker in de sport. Dus wat mij betreft juist liever snijden in de basissalarissen. Nog liever: snijden in het zwaar overtollige, bijna exorbitante kantoorbestand.

Maar ach, lieden die op basis van wat leuke artikeltjes in de plaatselijke krant een oud-hoofdredacteur menen te kunnen cq moeten promoveren tot financieel directeur, moeten we eigenlijk zowiezo niet serieus nemen. Helaas staan ze wel aan het roer van onze mooie club.

tooienatnac

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 18:58u

En jawel hoor, de allereerste reactie op zo`n bericht is alweer raak.
Gefeliciteerd Nac6, dat je zo reageert zoals elke domme ondoordachte fan zou doen.
Zo`n verhaal heeft volgens mij altijd 2 kanten en die spelers willen echt wel wat inleveren lijkt mij maar meer dan de helft, dat vindt jij dus normaal!?
Natuurlijk zijn het weer geldwolven, tsjonge tsjonge...

Wimke1

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:06u

Pfffff, ik zie donkere wolken en onweer. Ik ben nog nooit zo pessimistisch aan het begin van een seizoen.

rimaris

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:09u

Als een bedrijf slecht gaat moeten de werknemers inleveren. Anders zullen alle medewerkers aan het eind van de rit naar het UWV mogen. De helft is nog altijd beter als een uitkering.

Peppie&kokkie

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:13u

Peppie en Kokkie wachten even af wat Harry B.d wederom gaat aangeven als verwijt naar de ``heren`` van het Management!

baier

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:20u

owww daarom is Boukhari weer terug gevlogen

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:25u

Wellicht helemaal niet zo gek , en zoals altijd als je iets wil , zet hoog in , tegenpartij doet tegenbod , men komt tot een akkoord ergens `in the middle` , `you move to me than i move to you` werkt in reclames misschien niet , normaal best wel......

aadje

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:34u

Krijgt NAC nog geld voor de transfer van Stam naar Wigan?

Loets

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:49u

Met een dreigende tweespalt in de selectie! Na de forse uitdunning van de selectie is blijkbaar nog een verdere besparing nodig. De spelers die buiten het salarishuis vallen voelen het missen van een wedstrijdpremie minder dan de wat minder gefortuneerden. Dit gaat mogelijk scheve gezichgen opleveren en zelfs invloed hebben op het presteren.

Eens kijken hoe ons menesjment deze storm in een glas water (?) gaat aanpakken.

Erwin

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 19:52u

@aadje, ja 2,5%

f7gekkelijke

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 20:08u

Wedstrijd premies verlagen

Prijspak premies verhogen

?

moho

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 20:09u

Voorspel een roerig seizoen op meerdere vlakken, gelukkig zitten we dicht op het veld.........een slechte seizoenstart en de rapen zijn gaar !

Gr.
Josip

babosje1

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 20:59u

Als het bestuur nou eerst eens zelf een gebaar zou maken door bv 10% in te leveren en daarna met de spelers een acceptabel bedrag afspreken. Daarna gaan wij wel weer eens met de pet rond, zo gaat het altijd. Wij zijn de redders in nood!
Wij zijn NAC!

En nac6 moet zijn bek houwe

von F

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 21:30u

Aldus de stemmingmaker zijn de spelers vooral over de emmer omdat op kantoor niet bespaard wordt. Ik hou nog een slag om de arm gezien de eerdere dubieuze berichtgeving, maar ik kan me voorstellen dat het vreemd overkomt bij de spelers wanneer zij enkel moeten opdraaien voor de besparingen en de overhead gewoon lekker door mag gaan.

majans

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 21:31u

Geen zorgen Harrie b.d heeft hier vast een oplossing voor. bijv. stelletje bokhonden of iets dergelijks.

rijen loco

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 21:32u

wat is er mis met de reactie van nac6? Of gaan jullie vertellen dat de heren verdienen terecht is? Ik dacht het niet. Ik ga al 35 jaar naar nac omdat ik van het spelletje hou,de sfeer,en het biertje gezellig met vrienden,maar als nac naar mij komt met een collectebus, om de salarissen te kunnen betallen aan die spelers, vergeet het maar.....Ze krijgen van mij geen euro!!

Peterrrrr

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 21:38u

Eens met Rijen Loco, al ga ik 8 jaar minder lang naar NAC

Ik zou me kapot schamen als speler zijnde als je (volgens mij) minimaal een ton verdiend per jaar en dan nog eens 25 rooien per jaar kan verdienen om dan te gaan lopen zeiken ! Werken hugodver !

Dat ze op kantoor ook moeten gaan bezuinigen snap ik best, als ze daar de mensen mee bedoelen die een normale baan hebben bij NAC en een normaal salaris hebben zou ik me nog meer schamen als spelersgroep !

Ben er wel mee eens dat ze alle topsalarissen eens onder de loep leggen, zou wel eens willen weten wat bv Willem Reijn en de complete spelersgroep zou verdienen !

majans

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 21:44u

Sluit me aan bij Rijen loco, ben 52 en kom dus al een jaartje of 47 bij Nac (kheb nog achter de goal gestaan bij Peter van de Merwe). Voetbal gaat langzaam naar de kloten. Wij staan erbij kijken erna en kunnen er geen zak aan doen. Al zou ik de poen ervoor hebben, deze mensen met de mentaliteit die ze uitstralen van mij niks. En voor alle duidelijkheid ik bedoel zowel voetballers als personeel en directie. Heb zelfs al getwijfeld om dit jaar nog een seizoenkaart te nemen, maar ja je geeft ze maar weer het voordeel van de twijfel. Nac is geen Nac meer helaas.

Donny Gorter fan

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 22:15u

De spelers begeven zich met dit soort bewegingen op glad ijs. Ze moeten opletten dat ze zichzelf niet weg gaan zetten als geldwolven, en dat ze hun bezwaren goed en duidelijk motiveren.

Als ik het goed lees, en zie op Omroep Brabant, dan komt het op de leek over alsof ze willen winnen om de NACen. Wat is er gebeurd met winnen voor de eer van de club, team, je supporters en jezelf?, denkt de supporter. En dan hoor je dat de spelers in de onderhandelingen inzetten op het laten vallen van de maatschappelijke activiteiten. Er staat nu dus een beeld van op winstbejacht uitzijnde spelers die zich afhandig willen maken van het eerste wat in hun beleving als een blok aan hun been hangt, kinderen en de school- en ziekenhuisbezoekjes... Dat is een lucht teleurstellend geluid en ze doen er goed aan dat even recht te zetten.

Wel een goede constatering van de spelers dat er op kantoor ook wel wat gesneden kan worden, en dat de bedrijfsvoering efficienter kan.

trouwe supporter

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 23:08u

NAC kan beter de basissalarissen verlagen en de wedstrijdpremies verhogen. Dan is tenminste nog ergens een prikkel om te winnen.
Want geld dat is immers het enige waarvoor de heren spelers nog echt te prikkelen zijn.

Dat het niet goed gaat bij NAC zowel op als rond het veld moge duidelijk zijn.

Wat ik me ook steeds afvraag waarom het nodig is dat NAC minimaal 4 trainers voor het eerste elftal heeft:
een keeperstrainer en dan drie andere trainers: Maaskant , Aandewiel en Karelse.
Het wordt een heet najaar en een koude kerst. De voortekenen zijn niet goed.
Wat een geklungel toch allemaal. Blunder na blunder.
Met als hoogtepunt het niet betalen van premies...

Als we dan kijken wat er bij Twente is gebeurd. Een dag en een nacht verschil. Krachtdadig en goed management.

Vorig jaar hebben we zegge en schrijve twee wedstrijden gezien die echt goed waren. WIllem II en PSV en de rest was zwaar knudde.
Ik heb dit jaar weer twee seizoenkaarten gekocht.. Ik ga al 33 jaar maar vraag me steeds meer af (en ik ben niet de enige): hoe lang nog.
Ik ben nog nooit zo pessimistisch geweest aan het begin van het seizoen.

Zou het management van NAC weten dat over een week het seizoen begint. En dat we nog steeds 2 verdedigers nodig hebben want een verdediging met Penders en Feher dat is bij voorbaat vragen om moeilijkheden.


koeneman76

Geplaatst: vrijdag 30 juli 2010 om 23:12u

Ik hoop het niet maar:

Ik ben bang dat er niet zoveel WINSTpremies uitgekeerd gaan worden dit seizoen.

Laten we hopen dat ik het mis heb.     

HV

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 0:27u

Klinkt het heel raar als ik zeg dat ik de spelers erg goed begrijp? Als ik minder salaris zou krijgen of mijn bonussen zouden worden verlaagd zou ik ook eens goed na gaan denken. Wat je waard bent als speler/werknemer is wat een werkgever je wil betalen. Kan je ergens anders aanzienlijk meer krijgen dan wordt je onderbetaald; je krijgt minder dan je blijkbaar waard bent. (Tenzij je bij de ander wordt overschat natuurlijk, maar dan val je snel genoeg door de mand en pakt het meestal in je nadeel uit). Dat de spelers nu gaan onderhandelen is geen negatief teken; het geeft aan dat ze nog niet de intentie hebben om meteen te vertrekken of in elk geval eens met een andere club/werkgever te gaan praten, iets wat de meeste van ons wel zouden overwegen. Clubliefde is heel wat voor ons als supporters, maar voor de spelers is de club vooral een werkgever. Loyaal zijn aan een werkgever is belangrijk, maar met onvoorwaardelijke liefde voor een werkgever doe je vooral jezelf vaak tekort. Wie van de clubliefde-roepers hierboven zou zonder mokken en uit `liefde` voor zijn werkgever 30% van zijn salaris inleveren omdat die werkgever even krap zit?

Ricxz92

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 1:08u

het zal wel moeten....

boelie

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 1:09u

Hmmzz... dubbel gevoel.

Vernam onlangs uit eerste hand wat die winstpremies zijn, en da´s toch echt nie misselijk. Zou ik ook wel willen voor elke succesvolle week op kantoor. En met de helft zou ik ook zeker blij zijn.

Aan de andere kant: hierover zijn toch keiharde afspraken gemaakt, neem ik aan? "Je krijgt dit en dat, als je zus en zo presteert." Als je daar dan plots meer dan de helft van moet inleveren, voel je je gewoon genaaid, en zakt de motivatie je in de schoenen.

Verontwaardiging van de spelers is daarom zeker te begrijpen. Anderzijds zou het mooi zijn als de topsport-mentaliteit van de heren het zou winnen van de financiële drijfveer... iets met NOAD enzo.

Dennix

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 5:28u

Mijn vraag is waar NAC in hemelsnaam de illusie vandaan haalt dat NAC dit seizoen veel punten gaat halen?!?!

dun ert

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 8:04u

VI.nl heeft het er ook over, maar er staat een grove fout in het artikel:

http://www.vi.nl/Nieuws-item/184697/Fricties-bij-NAC-Breda-over-wedstrijdpremies.htm

"De KNVB oordeelde al dat de financiële situatie dermate matig is dat de ploeg van Robert Maaskant met een punt achterstand aan het seizoen begint." Klopt dus al voor geen meter.. Stemmingmakerij..

Maar goed, als NAC op premies gaat korten, moeten ze eerst maar eens nadenken wat er in de contracten staat.

zucht

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 8:43u

De hoogte van de premies zijn niet vastgelegd in het arbeidscontract. Als NAC dus zegt dat de premies in het geheel afgeschaft worden dan hebben de spelers geen poot om op te staan als zij het daar niet mee eens zijn. Let wel: de besparing die NAC kan halen uit het korten van de premies is voor sommige niet-voetballers een heel jaarsalaris!! We hebben het hier over premies, dus niet over basissalarissen! De heren moeten zich eens realiseren dat ze een geweldige baan hebben, bij een mooie club voetballen en daarvoor een vorstelijk salaris opstrijken. Op zich niets mis mee maar stop ff met mekkeren en ga gewoon halve dagen je best doen… € 25.000,00 besparing per speler, maal 20 spelers is een half miljoen. Hoeveel seizoenskaarten moeten de supporters kopen om datzelfde half miljoen binnen te brengen? Realiseer je nu eens dat je de mooiste baan in de wereld hebt zonder echte stres of ellende… En als je daarnaast echt zo goed bent als je zelf denkt dan staan de clubs met torenhoge salarissen en premies vast voor je in de rij….

Qrazybertje.nl

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 8:54u

Als gevolg van het mismanagement kan ik wel begrijpen dan nu naar alle kostenposten wordt gekeken waarin kan worden gesneden. Ik kan de redenering van de spelersgroep dat iedereen dan maar bij moet dragen wel begrijpen. Gelijke monniken, gelijke kappen. Ik weet niet of de technische staf ook wedstrijdpremies krijgt, maar anders moeten zij ook (naar rato) afstand van een deel van de premies doen. Want de technische staf schijnt nu dus buiten schot te blijven. Met als gevolg dat er onrust in de spelersgroep ontstaat. Hopelijk krijgt dit geen gevolgen voor het spel op het veld. De gevolgen van het mismanagement van Theo zullen nog wel langer voelbaar blijven helaas. Dit kan nog weleens een lang en zwaar seizoen gaan worden...

bertjeB

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 9:45u

Kan goed zijn dat een aantal spelers is binnengehaald met een lager basissalaris dan dat ze bij de concurrent konden verdienen maar juist gekozen hebbn voor NAC omdat de ambitie en de wedstrijdpremies het uiteindelijk financieel interessant maakten. Terecht dat ze zich genaaid voelen. Zeker als de malaise voor een groot gedeelte veroorzaakt wordt door mismanagement en niet zozeer door de prestaties op het veld. Stadion zit elke 2 welen nagenoeg vol.


Mensen die hier gaan lopen gillen dat spelers zowiezo teveel verdienen moeten gewoon lekker naar een amateuuclub gaan kijken op zaterdagmiddag. Hebben ze in iedergeval meer kans het gevoel te hebben dat ze "lekker meer verdienen" dan de spelers. Want daar ligt de frustratie blijkbaar.

Mieshoop

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 10:14u

Zou dit dan de start zijn van het fenomeen normalisering binnen de voetballerij?

Het totaal aan wedstrijdpremies bedraagt doorgaans zo`n 1.5 mio. Dat is meer dan management en staf bij elkaar verdient. De verpakking is authentiek dramatisch, maar de boodschap kan ik alleen maar achter staan.

harry b.d.

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 10:41u

Onlangs was op deze site al onthuld dat de helft van de selectie ongemotiveerd is. Inmiddels is het hoge woord eruit: het mes gaat nog dieper snijden. De oorzaak hiervan is de puinhoop die Mommers, van Bavel en vd Hoeven hebben aangericht en de grote aarzeling bij sponsoren om nu weer te moeten bijlappen.

dn Zeeuw

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 10:46u

oeps vergeten:

Stelletje bokhonden!

dn Zeeuw

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 11:02u

Tsja, iedereen t/m anderhalf keer modaal kan wel roepen dat ze per jaar nog niet zoveel verdienen als alleen de winstpremie van de heren voetballers, maar die vlieger gaat niet op.

De voetbalcultuur bestaat uit sporters die exorbitant betaald krijgen voor de prestatie die ze leveren. Het staat in geen verhouding tot andere sporten (lees het stukje over de tienkamper Sintnicolaas in de krant van vandaag maar eens; de kerel zou al heel blij zijn als hij wat nieuw materiaal zou kunnen aanschaffen en zijn trainer wat meer zou kunnen betalen...).
De voetballers zijn echter gezegend met een enorme meute zotten die dat spelletje wel leuk vinden om te zien en eventueel bij te wonen in een stadion. Commercieel gezien dus aantrekkelijk en daardoor zijn de referentiekaders van de voetballers wat anders dan de onze omdat er gewoon meer geld in omgaat.
Mocht je het dus waanzin vinden dat de heren klagen; zeg je seizoenskaart op en distantieer je van het voetbal; als iedereen dat doet dan komen de heren ooit weer terug op aarde. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren en we zullen voor lief moeten nemen dat ze een andere financiële beleving van hun werk hebben dan wij.

Dat ze zich nu boos maken vind ik terecht. Ondanks dat het buitenom het contract gaat, is het wel een "zekerheidje" in voetballand dat er met premies gewerkt wordt. Als dat ineens gehalveerd wordt dan zou ik ook pissig zijn (ik zeg ook per direct mijn baan op als er geen kaasbolletjes meer in mijn kerstpakket zitten). Zeker als het is vanwege financiële malaise waarbij de veroorzakers ook nog eens financieel buiten schot blijven. Ze moeten nu opdraaien voor iemand anders disfunctioneren en dat hoort niet.

Omdat mismanagement al heeft geleid tot een smalle selectie, heeft deze groep wel degelijk een wapen in handen. Je moet de huidige selectie koesteren in plaats van afknijpen anders wordt het nog erger. Dat is niet vanwege hun kwaliteiten, maar vanwege het (niet) gevoerde beleid.

Hanske N

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 13:06u

Het veranderen van de spelregels tijdens het spel. Daar ben ik zeker geen voorstander van.

Fretj.

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 13:22u

Natuurlijk begrijp ik de woede, niemand levert graag geld in.
Wel moet de woede plaats maken voor de realiteit.
In tijden van crisis moet iedereen wat inleveren.
Jan modaal doet niets anders en meestal ook door wanbeleid van de grote bazen.

HUP NAC.

moho

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 13:22u

Adviseer om de afkoopsom van rm ook te halveren cq teniet te doen, want anders verdwijnen de uitgespaarde spelerspremies alsnog als sneeuw voor de zon met kerst........
;-)

Gr.
Josip

piair

Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010 om 19:01u

Raar bericht zo vlak voor een seizoen, kan me de woede en vooral de onrust van de spelers goed voorstellen.

Volgens mij leveren meer punten Nac uiteindelijk ook meer geld op, dus om daarmee op voorhand te gaan besparen lijkt me gevaarlijk. Bovendien hadden we toch een sluitende begroting, of toch niet ?

Als de premies in de contracten vermeld staan wordt dit ook nog eens een moeilijk verhaal.

Kortom weer lekker bezig NAC, ben steeds meer benieuwd waar we na pakweg 8 a 10 wedstrijden staan zou het echt niet weten nu.

harry b.d.

Geplaatst: zondag 1 augustus 2010 om 10:15u

Het NAC bestuur is dancing on a highwire. De lompe zet om in de premies te gaan snijden is ingegeven door het gebrek aan ideeen, creativiteit en netwerken om er echt wat van te maken.

De wet van vraag en aanbod regeert. En als jij nu de boel loopt te nivelleren dan verlies je de talenten. Zo simpel is het wel. Welke achterlijke idioot heeft bedacht dat de NAC spelers grof geld verdienen ? Dat is alleen bij de top3-4 in de eredivisie aan de hand en in het buitenland. Geen enkele NAC speler kan na een "cariere" van 10 jaar 1e elftal op zijn lauweren gaan rusten voor de komende 35 jaar. Het hoeft misschien geen sigarenzaak te worden of andere lullige dingen als pompbediende, snookercentrum of kantinebeheerder, maar binnen zijn ze geen van allen. Dit soort geldwolf theorietjes komen altijd van mensen zonder dat talent, zonder dat beetje extra, het is kinnesinne !

Keizerstad

Geplaatst: zondag 1 augustus 2010 om 10:40u

Ai ai ai, waarschijnlijk mogen we op basis van bovenstaande reactie voor de verandering weer eens rekenen op 80 reacties of meer.

Ik ben het voor de verandering zeer oneens met bovenstaande boude uitspraken van Harry. De mensen die hij beschrijft zijn juist van het type volk dat ik al meer dan 15 jaar bij NAC tegenkom. En die NAC ooit zoveel kleur gaven... Die kleur is er sinds de Beatrixstraat wat mij betreft helemaal vanaf, maar om de `gemiddelde` supporter zo te schofferen stuit mij tegen de borst.

10diego

Geplaatst: zondag 1 augustus 2010 om 14:36u

De salarissen liggen contractueel vast, daar kan men dus weinig mee. Ten aanzien van premies heb ik ergens gelezen wat men denkt te bezuiningen en bij het terug rekenen kwam ik op een verwacht puntenaantal van 40.

Het prestatiegericht belonen heeft ook mijn voorkeur, maar €1000,-- voor een gelijkspel thuis tegen Excelsior lijkt me wat te veel van het goede en € 1000 voor een gelijkspel uit bij Ajax lijkt me wat weinig.

En waarom de mogelijkheid om € 30.000,-- aan bonussen te verdienen bij een degradatie? Kortom: maak een systeem dat de spelers beloont als er echt gepresteerd wordt. Voorbeeld: Als er 34 punten zijn gehaald (daarmee ben je veilig) ontvangt een ieder € 35.000,-- en daarboven € 2500 voor een overwinning.

harry b.d.

Geplaatst: zondag 1 augustus 2010 om 18:12u

Het feit dat deze dscussie nu gevoerd wordt in plaats van het voorstellen van versterkingen en echte stadionuitbreiding is al schandalig genoeg. De indolente bestuurders hebben er een zooitje van gemaakt en weigeren nu uit eigen zak het verschil bij te leggen. Vd Hoeven, van Bavel, Gielen en Mommers presenteren zich hiermee als een stelletje schooiers van de bovenste plank. Het is beschamend hoe deze lieden de aandacht van hun falen proberen af te leiden door een discussie te starten over de compensation van degenen die het allemaal moeten doen: de spelers. Nog erger is dat de onterecht verlengde trainer de dans lijkt te ontspringen.

10diego

Geplaatst: zondag 1 augustus 2010 om 19:40u

Slimme Harry, als maaskant zijn contract onterecht is verlengd, zijn Jol, rutten en Wenger dan onterecht niet ontslagen? Hebben allen de doelstelling niet gehaald.

moho

Geplaatst: maandag 2 augustus 2010 om 7:31u

10diego, soms heb ik het idee dat jij RM zelf bent onder schuilnaam.......dezelfde blabla en "veeg mijn straatje schoon" postings. Spelers inleveren = trainer inleveren ! zoiets als de lusten en de lasten gezamelijk willen dragen. Groepsgevoel etc.

Gisterenavond weer een "lulverhaal" bij studio voetbal dat terecht door Keje Molenaar als "zwak" werd afgedaan, maar ja je moet wat.....

Gr.
Josip

10diego

Geplaatst: maandag 2 augustus 2010 om 7:40u

@moho en waar heb jij de info vandaan dat de trainer(s) geen premies inleveren? Het is weer eens zo`n aanname die voor jou de waarheid is.

10diego

Geplaatst: maandag 2 augustus 2010 om 10:03u

ja moho een groep volgen spreekt jou wel aan, vooral als die negatief is.

moho

Geplaatst: maandag 2 augustus 2010 om 19:36u

10diego , jouw droomtrainer blijft buiten schot zoals beveststigd vanaf de nac burelen. De uitgespaarde spelerspremies verdwijnen straks in de afkoopsom van rm......zo rond nov/dec.
Keep on dreaming, tot zondag.........!
Longen uit het lijf voor nac en gaan voor een 1-0 winst , maar bij een onbevredigend gevoel gewoon zaken durven benoemen ipv recht praten wat krom is......

Gr.
Josip


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

 

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
© 1996 - 2010 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven