homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:
       
Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Nieuws > Laatste Nieuws > Nieuws item

7 december 2008
NAC verliest opnieuw met ruime cijfers


NAC heeft vanmiddag in eigen huis een blamerende 0-4 nederlaag geleden tegen adeuw den haag.

Sinds het 'gouden' centrale duo niet meer compleet is, vliegen de tegendoelpunten NAC om de oren. Maar ook voorin wordt bijzonder weinig klaargespeeld, zonder de aanwezigheid van de Zwarte Parel.

Volgens verwachting zouden Rob Penders en Matthew Amoah volgende week in de snelkookpan weer fit kunnen aantreden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, 3 punten, hugodver!

COME ON N.A.C.!!


Bron : De Rat


< 
 
 >
zo
ma
di
wo
do
vr
za
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Relaties

Mathew Amoah
Rob Penders

07-dec-2008 NAC-ADO (0-4)


Ratistieken

In totaal bevat onze database 19445 nieuws items met in totaal 316603 reakties

GEMIDDELDES

Reacties per item: 16,28

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws

Geregistreerde bezoekers


[ laatste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

inteldave

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:13u

ik vond het zo slecht dat ik niet eens meer kwaad kon worden. diepe teleurstelling

dn Zeeuw

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:14u

Laat ik beginnen met het positieve; de gasten in de rust kunnen lekker ballen; is het geen idee om ze te contracteren, kunnen ze mooi met bal in hun nek het doel van willekeurige tegenstander inlopen…..

Ik zal proberen niet negatief te zijn, ik doe enkel een oproep. Een oproep aan alle NAC-supporters en werknemers van NAC-sponsors. Wilt u komende week net zoveel inzet en kwaliteit op uw werk tonen als onze helden zojuist lieten zien? U heeft de mogelijkheid om de schuld af te schuiven: “ik werk net zo hard en goed als NAC-spelers, die worden toch ALTIJD geprezen om hun INZET”.
Dus….
- Ga languit op werkplek liggen, het werk wacht wel, een prestatie uwerzijds wordt waarschijnlijk niet verwacht…..
- stuur mailtjes veel te laat en naar de verkeerde persoon
- Een collega steunen? Ja doei, die heeft dezelfde werkhouding als ik….
- Samenwerken???? wasda?
- Presteer deze week niks of -nog beter- help de concurrent!

Onze eigen Bredase crisis breidt zich vervolgens als een olievlek uit over de Baronie….

Jack

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:22u

Wat zijn we kwetsbaar zonder Penders achterin. Elke kans wordt een goal! Overigens begrijp ik niets van de vele wisselingen in het team van Maaskant. We hebben een goed middenveld met Kwakman, vd Leegte en de Graaf. Kwakman naar achteren bleek dus een dubbele fout en het middenveld liep niet meer en de verdediging leek nergens naar.
Komt nog bij de vreemde opstelling met Kramer en Tamerus voorin! Waarom niet Cairo meteen rechtsbuiten en dan Kramer of Tamerus als centrale spits? Ik vond dit puur naief! Na de oorwassing van Sparta,elk afstandschoteen tegengoal was het weer prijsschieten tegen NAC. Misschien toch nog eens op trainen Maaskant!
Met zo veel geblesseerden is een tactiek zoals Ernie Brandts hanteerde,veel mensen achter de bal en wachten op de counter nog zo slecht niet! Dan maar saai spel ,maar geen oorwassingen meer van laagvliegers als Sparta en Ado!

-NAC1912-

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:24u

Wanprestatie! Je mag als je veel belangrijke spelers mist deze wedstrijd verliezen, maar niet op deze manier!
Mocht een NAC speler dit lezen: Je mag blij zijn om voor NAC te mogen voetballen, niet anders om! En tegen Ajax volgende week kunnen ze het zeker wél opbrengen..
Over de ´´supporters´´ die rond de 80e minuut weggingen zal ik het maar niet hebben.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:45u

Te veel vaste mensen abcent is funest gebleken voor NAC , ja als je invallers gewoon die vacante plekken laat opvullen is er misschien nog een duidelijke herkenbaar team die dan meer op routine kan spelen , maar nee , naast dat je mensen mist heb je andere vaste jongens op een vreemde plek (voor hun !) zoals Kwakman i.p.v. midden centraal achter en De Graaf i.p.v. midden rechts achter.
Zal ik het maar niet over Kramer én Tamerus hebben ...... , okee , dan toch maar , van Tamerus mag je vind ik meer inzet verwachten als `man achter de spits` , goeiedag zeg.... , als ie de bal steeds niet panklaar kreeg ging ie er maar niet meer voor , NAC supporters pikken veel , maar je niet inzetten ....! , en ja , Kramer moet het hebben denk ik van strakke voorzetten of slimme steekpasjes , héél de middag niet gezien die slimme pasjes en voorzetten , tja , kan je `m net zo goed niet opstellen , kan Michiel niks aan doen.
Als derde minpunt mag je ook spreken van een collectieve offday van de mensen die ook verantwoordelijk zijn voor onze (nog steeds) hoge klassering , want dit NAC speelt meer als een degradatiekandidaat i.p.v. een team wat vierde staat na vandaag.....

wouter257

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:51u

ik zou blij zijn als Bob Peeters en Dennis Zwaanawijk weer lekker achterin staan.

En Natuurlijk Amoah in de spits.....

Wanny

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:51u

Grootste probleem is dat NAC achterin dun bezet is en geen stand in heeft voor Amoah. Daardoor moest het hele elftal worden omgegooid en stonden er jongens in die niet eredivisiewaardig zijn.

Penders, Feher, Elshot, Loran, dat zijn gewoon alle rechtsbenige verdedigende spelers die we hebben. Dat kan een club als NAC niet opvangen.

fcdegeeren

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 19:55u

Maar het was wel lekker BOURGONDISCH
Liever net als vorig seizoen een saaie 1-0 winnen dan dit.

NACnz

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 20:03u

Ik geloof dat de toon voor een `zondagmiddag` weer gezet is. Lekker gewoon op zaterdag spelen dus!

Volgende week tellen de punten pas echt tegen asucks
Komaan jongens!!!

KIEWKE

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 20:22u

Ten eerste de vele blessures breken nac op. Dat wil niet zeggen dat de elf die wel op t veld staan niet der best hoven te doen.

Snap maaskant ook niet. Ok achterin problemen maar waarom dan 2 middenvelders naar achter halen nu had je op t midden en achterin problemen. Verder missen we amoah. Dat is een spits die je in diepte kan sturen. Dat geld niet voor kramer en tamarus. Zonde voor die gasdten werken keihard maar hun moeten het hebben van goede voorzetten.

maar ja als je daar jonas heb staan........pfffffff elke wek weer.

Anthony steekt ook niet in grootste vorm maar werkt zich wel 3 slagen in de rondte.

Tenslotte Jelle. Vind het hem beter doen dan ooit verwacht.((((maar absoluut geen oranje waardig of zo)))
Maar waarom moet hij altijd schelden op zijn verdedigers hij gaat zelf ook absoluut niet vrijuit bij de goals.

Dus tegen ajax met hopelijuk robbie en matthew er weer bij en 110% inzet. En wie weet dan

Enigste pluspunt was beetje na half acht genieten van Graafschap-feyenoord

TOTTOPPUTBOT40+

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 20:23u

Lang is het niet geleden dat ik zo`n slechte wedstrijd zag, behalve vorige week dan schandalige vertoning heren acteurs. geen inzet, schelden op elkaar , geen nummer 1 t/m 3 waardig.

iedereen stond elkaar aan te kijken ook op de tribune.....

als nac zo winig veerkracht heeft en zo`n smalle selektie wordt het hoog tijd voor de heren borstkloppers eens een bredere selectie samen te stellen, zonder penders en amoah is nac kansloos, wat al deze wegvallen ??
dan is het klaar jongens, want de rest van de veldvulling snapt er geen reet van

jacnac

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 20:44u

Wat was dit slecht!

En over de mensen die in de 75ste minuut hun lichmaam naar de kerstboom verplaatste... Dat had het hele stadion net zo goed kunnen doen want in de laatste 15 minuten hebben we niet veel meer gezien!

Iets positiefs:

-Muntjes werken goed
-De kachel aan in de tweede helft, klasse!
-Publiek verspreid naar huis, minder druk op de weg
-Leuke spelers van NAC in de rust die laten zien dat ze de baas over
de bal zijn...

Volgende week beter maar zal zwaar worden.

Hup NAC!!!

JanNac

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 20:58u

Harrie ben je nog niet wakker????? Nu kun jij weer scoren, het bestuur, mommers. Kietel je vriendjes nu het nog kan.

Chaam groet NAC

Jannie F7

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:12u

Ben altijd kritisch naar bestuur en managment, en was vanaf begin competitie niet blij met deze trainer. Dit is niet makkelijk scoren nu, in mijn reacties heb ik altijd al vermeld dat een trainer (EB) die t top doet, na een ruzie tussen zijn vrouw en de vrouw van ES, ontslag krijgt wel heel triest is. Wat RM vanmiddag heeft bewezen is dat t inderdaad geen toptrainer is, iemand die begint met Kramer en Tamerus, en dan zorgt dat er vanaf links en rechts spelers staan die geen voorzet willen (of kunnen) geven, dan vraag je om problemen. Het was slecht, maar de trainer mag vandaag t boetekleed absoluut aantrekken!!

petruske

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:12u

ja op t eind van de competitie staat iedere club op de ranglijst waar
hij thuis hoort, nac zal meer van deze nederlagen oplopen. als de kern
reuser- penders -amoha niet speelt is nac nog minder als een middenmoot. heb vandaag tamarus gezien , sorry was 2x niks
die jongen komt er niet, kramer is pas 19jaar dus weinig van te zeggen. maar eerlijk gezegd hebmischien 2 of 3 goede dinge nvan hem gezien. en de meeste zijn gewoon uit vorm en zonder zelfvertrouwen hopen op de terug keer van penders en amoha

The Pearl of the South

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:20u

wat een drama, ongelooflijk!!! zat de wedstrijd vanuit het buitenland te volgen via nac.nl en ik snapte er helemaal niets van! als je net vorige week bent ingemaakt door een degradatie kandidaat dan wil je je toch iets rechtzetten in eigen huis??!?!

Ok, er zijn veel blessures van sleutelspelers, maar ..... van ado verliezen..... ik kan er niet bij!

elblanco

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:36u

Ik sta in principe positief tegenover Maaskant, maar vandaag is hij opzichtig op zn bek gegaan.

Tamerus als veredelde middenvelder was een miskleun van jewelste, iets wat je de speler niet eens kan aanrekenen. Vanaf het begin kon je al zien,dat GJ geen raad wist met zijn positie. Al valt er op zn sjok-houding wel veel aan te merken ...

Waarom De Graaf en Kwakman niet op hun vertrouwde positie ?? Waarom Fouad niet in de spits, maar wel als invaller linksbuiten ?

Waarom De Graaf als rechtsback, en later zelfs Gorter op die plek ?

Zet dan een speler erin, die wel weet wat verdedigen is (bv verdediger Tim Hofstede)

En Maaskants lieverdje (Gorter) heeft aangetoond tekort te komen. En waarom bovendien in zo`n wedstrijd nog Pattinama brengen ? Doe dat bij een 4-0 voor- ipv achterstand. Pff, net alsof zo`n knul de wedstrijd kan kantelen....

-NAC1912-

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:38u

@jacnac

Koop lekker een seizoenkaart bij ajax..

naceric

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:39u

Sorry hoor

Maar waarom is die L*L van de graaf eigenlijk aanvoerder?
Waarom staat die gast in de verdediging te spelen terwijl het een slechte middenvelder is. Die gast is na 3 seizonen 2 weken fit en hij is aanvoerder terwijl onze rots in de branding Zwaanswijk niet aanvoerder is.

Veel fouten van hem staan op zijn conto

Ik snap er niets van

NACnz

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:44u

Het is slecht, het is een te smalle selectie, Penders is er niet bij.... ik kan me heel veel excuses voorstelen. Maar om nu gelijk te roepen dat Maaskant een slechte trainer is en `dat jij dat ook al voor het seizoen zei`... Dan vraag ik me toch af, jufrouw JannieF7, of jij dan de naam van RM mee scandeerd als je op de grote Markt stat aan t einde van t seizoen.

We zijn NAC, geen Chelsea. Gewoon van elk punt genieten. Puntje in de Arena, waarschijnlijk 1 of geen in de Kuip. Lekker ouderwets mopperen past wel bij de meeste Bredanaars!

piair

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 21:58u

Vandaag is een miskleun van Maaskant vind ik, door naast de vele blessures, spelers ook nog eens op andere posities te laten spelen was teveel van het goede en deed alle automatismes verdwijnen.

Al het overleg was weg en spelers liepen elkaar bovendien in de weg, zet je bijvorbeeld Gorter direct rechtsback en laat je de buitenspelers (Kolka en Cairo) zakken kun je met 4-4-2 nog redelijk je spelletje spelen zonder teveel wijzigingen.

Mtiliga-Zwaanswijk-Kwakman-Gorter
Kolka-Vd Leegte-De Graaf-Cairo
Lurling-Kramer

Natuurlijk is het achteraf allemaal makkelijk praten, maar wellicht optie tegen Ajax as vrjdag, waarin je Lurling zelfs een vrije rol achter de spits kunt geven.

Hoop niet dat dit het begin is van een vrije val,

Verder doet deze nederlaag en de wijze waarop veel pijn, dus snel vergeten.

Come on NAC !!

zo veel jaren lang

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 22:04u

het verschil is te groot.

het kan niet zo zijn dat door afwezigheid van enkele basisspelers het wel lijkt of iedereen de basis van het voetballen is verleerd.

passen over 5 meter die niet aankomen, balaannames magertjes, ruzie met de bal tijdens dribbel verkeerd dekken (metallica dramatisch bij de goals) ofwel beginnersfouten.

Hoe kan het toch dat spelers die een lekkere competitie spelen zo ver weg kunnen zakken????? Alsof ze nooit hebben kunnen ballen.

en het publiek begint al aardig te lijken op het ajakkespubliek. Nac staat erom bekend juist in moeilijke tijden achter de club te staan. ook naar een volgende pot toe.

Nu gaat het klote en begint meteen weer dat anti gedrag. een paar keer ging het wel goed. maar de nederlaag van de nerds was vandaag belangrijker dan de eigen ploeg...... triest. volgende keer weer beter en niet alleen als we winnen

MH te Breda

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 22:09u

Tsja... gelukkig was er bier.

Niickki

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 22:17u

en of ik nog nie genoeg opgefokt was, ging lurling in de 2e helft ook nog is boos met zijn handen zwaaien om het publiek achter de ploeg te krijgen.
ga eerst is zelf voetballen, zal het even spellen V-O-E-T-B-A-L-L-E-N, voordat je boos om de steun om het publiek vraagt.

Niickki

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 22:20u

en even voor de duidelijkheid.. het publiek deed al zijn best om de ploeg bij zo`n wedstrijd te steunen!!

Chielvp

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 22:44u

Er zijn vandaag definitief een aantal mensen behoorlijk door de mand gevallen. Dit kan niet en dit mag niet en is niet te tollereren.
Maaskant heeft laten zien dat hij er totaal gen kijk op heeft, onder Ernie Brands hadden we dit slim opgelost, achter niets weggeven en gewoon rustig wachten op de counter.
Onze vriend Lurling heeft na zijn kamikaze rode kaart waarschijnlijk afscheid van het voetbal genomen want het is en drama, aannemen, naar binnen draaien en bal kwijt en dit dan tot vervelns toe.
De Graaf harde werker, maar o rendement, dat hij er in staat zegt genoeg over het niveau, Gorter drama, drama, drama, niets goed aan, Kwakman geen goede pass over 5 meter kunnen geven alleen maar balverlies.
Tamerus, dat kun je zo`n gast niet aandoen, waar haal je het als trainer vandaan.
Ten Rouwelaar, incidentele ballenstopper maar geen keeper.
Kramer, het enige positieve element, die werkt tenminste en daar heb ik respect voor, die verdient meer kansen.
En Ibdalappelflap viel ook weer lekker in.
Kortom, de telorgang is ingezet en wat heb je dan aan die mooie start als je door nietszegende clubjes met ruime cijfers wordt weggegespeeld.
Verliezen kan en verliezen mag, maar zo, nee dat kan niet, en dit moeten wij met zijn allen ook niet pikken.
Werken voor je geld, dat moeten we allemaal en moregnochtend gaat om 04.00 uur voor mij het wekkertje weer en ik ben om 18.00 uur wer thuis.
Weet je wat, ik doe het net als NAC ga om 10 uur naar mijn werk en kom om 2 uur weer thuis. Ze moeten zich kapot schamen, ALLEMAAL!!

Be3F

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 22:49u

Moet zeggen dat ik toch wel erg weinig (lees: geen) mensen hier over Patrick "moet blijven" Mitiliga...

DIE WAS PAS SLECHT!

Die ziet die kleine Turk van Ado vanavond nog steeds rondjes om hem heen draaien (en nog een voorzet en nog een en nog een en..) Zowel bij de 1-0, als de 2-0 EN de 3-0 ging onze kleine Bulldog op NOS toch aardig in de fout...

Maarja wie was er eigenlijk goed? (naast Knopper) Lurling dee wat hij kon, vd Leegte was voldoende, Zwaanswijk presteerde voor 50% (Robbie vult die ander 50 normaal aan) en verder was het ronduit schandalig... (Kramer heeft een voldoende voor zijn debuut, gaan jullie daar maar eens staan)

Maar so what we staan nog steeds fukking VIERDE (4e!!) en dat had ik 4 maanden geleden niet durven gokken (dromen).

Op naar die snelkookpan met Matthew en Robbie en de boel even recht zetten....THEY NEVER KNEW WHAT HIT THEM!

COME ON NAAAACCC!!!!

Waddinxveen

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 23:20u

Geen enkel automatisme in deze ploeg, wat achterin resulteert in veel tegendoelpunten.

Tijdens de rust moet zich in de kleedkamer van NAC dan ook ongeveer het volgende afgespeeld hebben:

RM: jongens kan er nou echt niemand centraal achterin meedraaien, zodat Kwakman een linie naar voren kan?

PZ: jawel trainer, Fischer kon dat, die heeft mij toch best aardig vervangen vorig seizoen?

RM: Patrick jongen, je weet dat we Sander niet meer nodig hadden, die zit nu in Friesland! En hoe zit het rechtsachter? De Graaf hoort daar gewoon niet, iemand een suggestie? En kom nou a.u.b. niet met Ammi aanzetten, want die is in augustus ook overtollig verklaard. Ik kan me nu wel voor mijn kop slaan, maar daar kopen we niks voor...

vipah

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 23:35u

ok terecht verloren prima

maar laten we wel wezen we staan 4e...
is toch geweldig of niet ?

dutchbird

Geplaatst: zondag 7 december 2008 om 23:57u

Jongens wakkerrrrrrr worden!!! Het is nog geen winsterstop.

ligt

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 0:19u

@Chielvp: "Er zijn vandaag definitief een aantal mensen behoorlijk door de mand gevallen. Dit kan niet en dit mag niet en is niet te tollereren."

Gelukkig schaar jij je ook (weer) onder de mensen die door de mand vallen. Uitspraken als: "De Graaf harde werker, maar o rendement, dat hij er in staat zegt genoeg over het niveau" "Gorter drama, drama, drama, niets goed aan" "Ten Rouwelaar, incidentele ballenstopper maar geen keeper" zijn uitspraken die kant noch wal raken. Dat je teleurgesteld bent dat begrijp ik, ik ook. Maar dit is wel heel erg onderbuik Er valt heel wat aan te merken op de opstelling vandaag. Maar bij zowel de Graaf en Gorter (op een verkeerde positie) slaat je commentaar nergens op. En ten Rouwelaar die moest twee wedstrijden geleden nog in Oranje volgens velen en nu is hij volgens jou een "incidentele ballenstopper"? Ga toch weg man!
En je maakt het helemaal bont met: "Ibdalappelflap viel ook weer lekker in." Natuurlijk, Idabdelhay viel niet lekker in daar ben ik het helemaal mee eens. Maar supporter zijn begint bij respect tonen voor de spelers van je club. En dan is het dus nooit "Idalappelflap" dat is respectloos en ongepast.

Kortom: zulke uitspraken: Dat kan niet, dat mag niet en dat is niet te TOLEREREN.

Gegroet.

trouwe supporter

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 0:25u

De vrije val is weer ingezet, vanaf nu zakken we - tot de winterstop elke week 1 of 2 plaatsen en dan komen we uiteindelijk uit op een 11 of 12 de plek waar NAC ook thuishoort en niet in het linkerrijtje zoals sommigen dromen.

de broer van john f.

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 1:15u

Tjongejonge, uilenzeikers. Zit het eens tegen, Ja, akkoord, geen automatismen, geen leider die opstaat en het elftal op sleeptouw neemt. Maar be real: we misten 5 cruciale basisspelers. Twee wedstrijden achter elkaar flink op de kloten gekregen. Nou én? We draaien goddomme in de top mee. Ik geloof, met de terugkeer van Penders en Amoah in een wederopstanding, dat gaat niet lang meer duren. Stelletje "Harry`s"...

Keizerstad

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 7:07u

Niks aan de hand, we staan immers nog vierde...

Wij zijn NAC en geen Chelsea...

Wat een ongelofelijke kul zeg. NAC hoort thuis gewoon te winnen van ADO, klaar. Het geeft ook geen pas om nu nog even snel naar de ranglijst te wijzen, want het verval heeft duidelijk inngetreden. Als we straks 13e staan roepen diezelfde mensen dat het voetbal ten minste aantrekkelijker is dan vorig seizoen en dat de stand er niet veel toe doet.

Wat wilden `we` (lees: veel supporters) graag spectaculair voetbal zien. Liever een zwaarbevochten 4-4 dan de luizige overwinningen van vorig seizoen. Tsja, wat als er thuis met 4-0 verloren wordt? Leuk hoor.

Sinds de komst van Nordin B. gaat alles mis, zoals voorspeld.

KUT

ctk

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 7:15u

Tja, deze keer ben ik het niet met je eens Broer van....
Het minste wat je mag verwachten van het team wat er gisteren stond was INZET!
Nou, dat heb ik op enkele spelers na niet terug gezien!
Kramer komt (nog) veel tekort voor het 1e, Tamerus heeft zijn allerlaatste kans duidelijk niet gegrepen, gauw verkopen!
Maar ook de opstelling deugde niet...hoe kun je nu toch beginnen met 2 middenvelders achterin?!
Kwakman zit al weken in een vormdip en de Graaf is absoluut geen verdediger.
Kolka en Luring hebben amper een bruikbare voorzet afgegeven...
Dit kan allemaal zomaar gebeuren, maar ook al mis je nog zoveel spelers, inzet en alles geven kan ieder team dus ook NAC Breda....en dat miste ik vorige week en nu ook!
Zonder penders en Amoah is NAC niet meer dan een degradatiekandidaat....het is maar goed dat we al 26 punten hebben!

piair

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 7:46u

Jongens gisteren bagger, maar NAC verdient wel meer krediet, voor mij althans is dit na 2 nederlagen niet ineens verdwenen.

Het ergste wat ons kan overkomen is negativisme en angst, kom op zeg wij zijn NAC, dit hoort nu eenmaal bij ons.

Gewoon nog een puntje of 4 uit de volgende 3 wedstrijden en we hebben halverwege 30 punten, en dat is meer dan vooraf verwacht.

RudiNAC

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 8:14u

Ik reageer niet zo vaak maar nu moet ik toch even wat kwijt. Ik heb me gisteren rot geergerd. Ten eerste aan het spel van NAC maar daar kom ik nog overheen. Nee, vooral een deel van mijn B-side lotgenoten. Zingen van "We staan voor lul", klappen voor de 4-0 (de 3-0 kon ik nog begrijpen dat was een schitterend doelpunt) en het weggaan een kwartier voor tijd.

Dat we staan voor lul sloeg vooral op ons. 12 wedstrijden hebben we het fantastisch gedaan, nu 2 niet en dan krijgen we dit????? Wij zijn NAC en niets meer en niets minder. Daar horen dit soort wedstrijden bij. Als jullie de 1e plaats als norm gaan houden, wordt het tijd dat je je kaart inlevert. Dat betekent namelijk dat je totaal niets te zoeken hebt op de tribune bij NAC. Genieten van de mooie momenten maar wel realistisch blijven als het een keer misgaat. Vooral als het al zolang goed gaat zoals het nu gegaan is. Je hoeft niet te gaan staan juichen dat ze het geweldig gedaan hebben maar wel enig krediet aan de jongens geven.

Oh ja, nog iets. Lekker gaan juichen als Feyenoord achter staat. Probeer dan liever je eigen ploeg aan te moedigen. Respect voor die lui in het midden van de B-side die dat nog wel probeerden.

Sgele

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 8:31u

Zo anders vallen er een paar ineens ons clubje af.
Tuurlijk, van Sparta en Ado moet je winnen normaal gesproken.

Het is gewoon heel duidelijk dat we de bank niet hebben om een hele competitie op niveau te presteren. Neemt niet weg dat er al mooie dingen gedaan zijn dit seizoen en Amoah en Penders hopelijk vrijdag tegen Ajax weer aanwezig zijn.

Jammer van de dramatische laatste 2 wedstrijden Maar ga nou alstublieft niet doen alsof we dit seizoen kampioen moeten worden.

gravehound

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 8:42u

als een boom staan we aan de waterkant?!!! weet iemand enige betekenis van deze zin nog?

Tarzan

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 8:53u

Ok wedstrijd was dramatisch en het was niet om aan te zien. Toch respect voor die gasten van Den Haag. Ze hebben absoluut geen verkeerde ploeg (met knopper, cornelisse en hoogendorp). Verliezen is nooit leuk liever tegen Den Haag den tegen Feyenooit, Ajax en Willem II. Bovendien ik weet niet of het cynisch was maar die 3e tegengoal klapte heel de B-Side mee. Cynisch of niet toch een mooi gebaar naar de Den Haag aanhang en spelers toe.

En tja het blijft kut, gelukkig was er nog bier na de wedstrijd en het was goed toeven met de NAC fans uit Birmingham (Villa en City: jaja dat kan ook bij elkaar).

rade

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 8:59u

Nogal kortzichtig om Maaskant hiervan de schuld te geven. Zo vreemd was die opstelling niet. Als je zoveel mensen mist moet je altijd wat gaan schuiven.

Kwakman speelde bij RBC ook achterin, Tamerus speelde bij Heracles ook achter de spits en zelf De Graaf heeft bij de Nerds wel eens als back gespeeld.

Lurling, vd Leegte en Zwaanswijk hadden de ploeg op sleeptouw moeten nemen maar bakten er niets van. Zwaanswijk heeft geen een fatsoenlijke bal in de diepte gegeven. Lurling liep zichzelf voorbij en vdLeegte was overal te laat. Daarnaast moet Jelle zowel bij de eerste als tweede goal gewoon van z`n lijn afkomen en staat onze Deense international tot twee keer toe te slapen.......

Mentaal is deze groep gewoon zwak. Stelletje mooi weer voetballers. Als NAC voor komt wint NAC, als NAC achter komt niet. Die jongens zijn allemaal mislukt bij een topclub. Niet vanwege gebrek aan voetbalkwaliteit, maar wegens gebrek aan topsportmentaliteit!

Laat Maaskant maar lekker z`n gang gaan. Tweede seizoenshelft gaan we gewoon strijden voor plaatsen 5 t/m 8 en zo hoor t ook

hannibal

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 9:22u

nou, bijna bekomen van deze gitzwarte middag. na de 2e helft tegen stilburg, de 1e tegen nek de hele wedstrijd tegen almere en sparta kon deze er ook wel bij. het zal aan mij liggen maar ik zie het bourgondische van deze serie wanvertoningen niet.
maaskant laat zich herhaaldelijk tactisch foppen. gisteren stuurde ado 2 draaikonten de flanken op en EdG en PM werden dolgedraaid en durfen niet meer op te komen - weg gevaar. wat was de reactie vanaf de zijlijn?laat maar.
ik ben benieuwd naar het interview in vi komende week met onze technisch directeur : het succes is een bewuste keuze, een gevolg van zorgvuldig beleid blablablabla. benieuwd wie de schuld nu weer krijgt. heeft iemand zich binnen NAC wel eens afgevraagd waarom al die 30+ers geflopt zijn bij de topclubs waar ze vandaan kwamen....
maaskant roept weer om het hardst dat de selectie te zwak is - consequebnt is hij want dat deed hij voor de competitie ook al, de indekkert. maar nu beginnen de spelers te roepen dat ze te hard trainen, na 12 wedstrijden is het tijd voor de winterstop - hoe krijg je het uit je hoofd!?!
zoals door vele zgn azijnzeikers al zo vaak gezegd - deze selectie mist balans, achter de 30+ers met een deukje zit helemaal nix en jong talent loopt er ook al nauwelijks rond.
per slado is dit NAC er erger aan toe dan onder fiasco cees lok ; toen was het bagger maar was er nog geroemd tafelzilver. nu is het ook bagger (en nee, zie 1e regel, dat is niet nav gisteren alleen) maar erger er is ook geen toekomst.
dat is iig niet de schuld van het gebrek aan wc`s, van de 5e colonne, het ionternet of het oude bestuur.

El Majore

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 9:22u

Gewoon extreem bere slecht......


Maar kop omhoog en volgende keer beter !!!!

Be3F

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 9:37u

Het is allemaal de schuld van Nordin B.

Ata

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 9:37u

Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien. Goed, we zijn tot rust gekomen.

Van Jelle tot Michiel was het gisteren één groot drama. Zoals sommige mensen ons nog willen doen geloven, was Kramer natuurlijk helemaal geen pluspuntje. Dat hij aan het tempo moet wennen, kan er bij mij nog wel in. Maar als hij als spits nog niet weet wanneer hij zich moet aanbieden en hoe hij moet lopen, dan schort er gewoon te veel aan. Jelle staat inmiddels ook weer met beide benen op de grond als het goed is. Begrijp me niet verkeerd, het is een sympathieke kerel en hij doet het aardig, maar niet meer dan dat. Zo gaat het wegstompen van afstandsschoten bijna wekelijks fout. Gisteren had hij, van het schot dat de 0-3 inluidde, natuurlijk een corner moeten maken.

De nieuwe slagzin van onze club is blijkbaar `we zijn NAC en geen Chelsea`. Maar daarmee is volgens mij niet verklaard dat we thuis tegen een ploeg die 7 wedstrijden op rij verloor, niet verder komen dan één (!) schot van 25 meter afstand. En dat was het. ADO was vanaf de eerste minuut de baas in ons stadion, kon doen wat het wilde. De opbouw werd geen strobreed in de weg gelegd. Als het voetballend niet loopt, probeer dan eens druk te zetten zodat je eens wat dichter bij de goal in balbezit kunt komen. Helaas, het bleef gisteren allemaal achterwege.

Duidelijker dan ooit kunnen we concluderen dat het gat tussen de eerste 13 spelers en de rest onvoorstelbaar groot is. Natuurlijk is het voor iedere ploeg lastig om het gemis van zo veel spelers op te vangen, maar nergens is het verschil met de bankzitters zo groot als bij ons. Maar het vertrek van een spelers als Ammi konden we makkelijk intern oplossen...

De kritiek op Gorter deel ik niet. In hem zie ik nog voldoende potentie. Zelfs in een wedstrijd als deze probeert hij nog iets te forceren. De jongen moet nog veel leren, maar dat zie ik hem nog wel doen.

Verder moet iedereen maar eens goed in de spiegel kijken. Het is duidelijk dat we in een moeilijke fase zitten en ik heb erg genoten van de afgelopen tien weken. Dat het een keer zou ophouden, was bekend. We vallen nu echter wel heel hard naar beneden. En zeker op eigen veld zo te kijk worden gezegd, ik kan het niet anders zeggen, is NAC-onwaardig.

Vrijdag weer volle bak knallen.

Jamais

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 9:41u

Schrijnend gebrek aan kwaliteit…
Schrijnend gebrek aan beleid…
Schrijnend gebrek aan zelfanalyse…

En de wijze heren kloppen zich als gorilla’s op de borst waarom het wel goed gaat. Echt te gênant voor woorden. En straks zeker Maaskant de schuld geven. Die heeft dit veteranenelftal ook maar in de schoot geworpen gekregen.

O ja, ze moeten te hard trainen (het programma voor deze week):

10-12 Training NAC 1 10:30 - 12:00
11-12 Training NAC 1 10:30 - 12:00
12-12 Ajax - NAC Breda 20:45 - 22:30

De wezel

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 9:54u

Heb zowat alles al gelezen hier, maar voor mij is het heel simpel.
0,0 automatismen..........

Waarom? Het missen van van HELE belangrijke spelers en een aantal onbegrijpelijke omzettingen die het alleen maar erger maakten.... Bijna niemand stond meer op z`n eigen plekkie.........

Maar ondanks dit alles wil ik dan wel gewoon een strijd zien welke door 11 man wordt gevoerd, zeker na een pot zoals tegen sparta...
EN JA dan mag je het als supporter laten weten dat je dit niet pikt!!
Na de 0-2 wou gewoon niemand de bal meer hebben en na de 0-3 liet men gewoon iedereen lopen............ en toen het 0-4 werd......... ben ik naar huis gegaan en dat heb ik nog NOOIT gedaan.......

FC Goed Bezig

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:01u

Lekker makkelijk om na 2 zeperds hiero te roepen dat Maaskant en de spelersgroep er ineens niks van kunnen, slaat nergens op. De oude groep lijkt uitgeput en moet de inspanningen van een vroege voorbereiding bekopen. Zorgelijk is wel dat de reservers er helemaal niets van bakken als ze de kans eens krijgen, of ze zijn geblesseerd, vreemd....Aan Maaskant nu de taak om rustig te blijven en de komende wedstrijden tot de winterstop tenminste 1 overwinning zien binnen te slepen om vervolgens uit te rusten in de korte winterstop. Met een fitte basisgroep de 2de helft in, en er is helemaal niets aan de hand!

portugeese naccer

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:03u

Neen, de Portugees was er zelf niet bij.

Maar wanneer het bericht vanuit het stadion van een op deze site zeer gewaardeerde scribent komt "het was nog erger dan de uitslag doet vermoeden", dan weet de Portugees genoeg: het was dus zwaar Kut.

Eens een keertje verliezen van "een" Sparta of "een" ADO mag. Natuurlijk, dat doen de echte toppers ook. En zeker in een uitwedstrijd kan dat gebeuren.

Maar twee van dit soort uitslagen op rij tegen dit soort teams mag dus niet. Nooit.

Nestor

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:04u

Bar slecht. Maar laten we wel wezen: dat is (de charme) NAC! We kunnen van iedereen winnen maar dus ook verliezen. Dan weer onbegrijpelijk goed, dan weer onbegrijpelijk slecht.

Van de 16000 man die er tegenwoordig zitten zijn er 10000 die dat weten. Die andere 6000 hadden daar hun kaartje niet voor gekocht.. en gaan dus een kwartier voor tijd naar huis.

Sammy

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:17u

En zo is het Nestor. Maar blijkbaar is het succes een aantal supporters naar de bol gestegen en denken die werkelijk dat NAC stee vast bij de top 5 kan spelen met deze begroting. Als er gewonnen wordt is de kreet "we gaan Europa in" en als er verloren wordt heet het `het is allemaal %^&` en deugt er niets van de selectie en het beleid. Hoop inderdaad dat slechts een klein deel van het publiek theaterpubliek is.

koo

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:21u

We zijn verwent en verliezen de realiteit uit het oog. NAC is een mooie club maar geen topclub. Zijn er echt mensen onder ons die hebben ingezet op plaats 1 t/m 5?

DaHuge

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:40u

Gelukkig was de erwtensoep wel lekker.

hannibal

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 10:44u

@koo, en vele anderen. NAC is idd maar NAC, en geen topclub, dus `you win some, you loose some`. Als je dat niet trekt, ben je supporter van de verkeerde club geworden. echter, zoals ik al hierboven tikte, het is niet de 1e, ook niet de 2e keer dit seizoen maar `t is al herhaaldelijk gebeurt (en dan heb ik maar 1 uitpot gezien) en dat MAG noch KAN dus niet bij NAC. of je nu wel of niet kunt voetballen - eeuwige discussie - doet er niet toe, je de blubber werken hoort er bij.
de samenstelling van de spelers groep en aanstelling en instructie van tyrainer is echter iets waarvan je mag verwachten dat het met enig beleid en inzicht gebeurd. daar doet t pijn : werkelijk de grootse directiefans hebben herhaaldelijk ook al aangegeven dat het gat tussen de oudjes en de rest kwalitatief veel te groot is en wat gebeurd er met oudjes als ze veel spelen, juist, au,. pijntjes etc en dan dondert t zooitje dus in elkaar . Deze loszandselectie is dus iets wat de directie zich mag aanrekenen.

Mermans

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 11:01u

Tegen mijn principes in kreeg ik in de 86`min zo dorst dat de bea niet meer kon wachten! Waar weer bleek dat wij NACCERS toch de gezelligste supporters zijn!

jakkie

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 11:04u

@alle mensen die een beklag hebben over mensen die 10 minuten voor tijd weggaan....

Bepaal toch zelf wanneer ik weg gaa ofniet? ik betaal toch 210 euro en niemand anders hoor

Sammy

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 11:22u

@Hannibal: Dat verhaal over de oudjes en het gat gaat wel een eigen leven leiden. Wie waren er gisteren niet bij: Penders (moet nog 33 worden en wordt al jaren een oudje genoemd), Elshot is 31 jaar, Reuser is 33 jaar, maar de blessure aan zijn schouder heeft erg weinig met zijn leeftijd te maken, Amoah is 28 jaar, Feher is 33 jaar en Cairo is 30. D oorzaak van de blessures heeft weinig met leeftijd te maken. Dat er een gat zit tussen de 30-ers en de reden is discutabel. Amoah, Mtiliga, Kwakman, Ten Rouwelaar, De Graaff en Gilissen vormen de middengroep. Fuad, Gorter, Kramer en in het verleden de Stam de jonkies. Die laatste groep is dun, dat heeft veel met de jeugdopleiding te maken. Die is blijkbaar niet in staat talenten af te leveren.

Overigens kan ik mij wedstrijden herinneren tegen Top Oss en Volendaam toen we een erg jeugdig team hadden met Demir, Jenner, Derijck, Sno, Stam en Diba. Toen was het ook niet goed.

Moraal van het verhaal: het ligt niet aan de leeftijd het ligt aan de keuze die gemaakt is. Er is voor kwaliteit gekozen, dat kost geld en dat gaat ten koste van de kwantiteit.

Al Pacino

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 11:42u

Vooraf heb ik mij voorgenomen om geen kennis te nemen van de reacties van ongetwijfeld de meeste NAC-supporters op de nederlaag tegen ADO. Vanzelfsprekend was ook ik teleurgesteld over -vooral- deze uitslag. Bij mijn vertrek naar het stadion had ik al tegen mijn vrouw gezegd: "Ik heb er een heel hard hoofd in." Immers, zo veel blessures als wij nu hebben moeten leiden tot een slecht resultaat. Daarbij komt ook nog eens dat ADO wist dat wij, na de nederlaag bij Sparta, zeer kwetsbaar waren en dus verslaanbaar. En dat hebben ze zee goed uitgespeeld. Met een wonderschoon doelpunt van Richard Knopper. ADO had toch sowieso een aantal uitstekende spelers in het veld lopen, zoals Ricky Hoogendorp (!!), Hursat Meric (Patrick heeft het zelden zo zwaar gehad!), Soltani en natuurlijk Richard Knopper. Spelers die ik wel graag aan de andere kant had willen zien voetballen. Voor mij is het duidelijk dat dit ADO (veel) te laag genoteerd staat.
Tijdens de play-offs in het seizoen 2007/08 was ons al gebleken dat wij geen goede vervangers hebben voor Zwaanswijk en Penders. Valt één van hen uit, dan ontstaan er zeer grote problemen. Zo ook nu! En in Jong-NAC zitten te weinig spelers met klasse om de opengevallen plaatsen goed te kunnen invullen. Wij hadden twee spelers die er eerder wel voor in aanmerking kwamen, namelijk Kerstens en bovenal Demir. Maar ja ....
Twee spelers die het niveau nog enigszins aankunnen zijn Gorter (nu zeer zwak) en Fouad Idabdelhay. Waarom werd hij niet direct gebracht i.p.v. Kramer en waarom stond Tamerus niet in de spits? Ik vind het volkomen unfair om deze speler nu af te branden. Hij krijgt geen eerlijke kans op de positie die hem het beste ligt, namelijk de spitspositie! Nu voelde hij zich als een zoekende in de woestijn. Ook vind ik het niet correct om de spelers die in het veld stonden van alles te verwijten. Geen inzet?? Wat een onzin. Iedereen kon zien dat wij met dit team niet tegen dit ADO opgewassen waren.

Overigens vraag ik mij wel af waarom de KNVB zich niet eens gaat buigen over de vele hamstringblessures. AJAX, NAC Breda, Feyedinges, enz. Het is heel opmerkelijk. En svp verbied het spelen op kunstgras.     

Hanske N

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 11:45u

NAC = hoge pieken en diepe dalen.
Dat is nooit anders geweest. Er staan de laatste 2 wedstrijden 11 spelers en helaas, geen team op het veld. De automatismen waren er niet. Hoe dat komt, mag de trainer verklaren. Want dat is wel iets waar hij verantwoordelijk voor is. Wanneer Pietje geblesseerd is moet Klaasje precies weten wat hem te doen staat op die positie.
Ik begrijp overigens heel goed, dat wanneer je een complete as moet missen, al je automatismen weg zijn. Maar ook: gebrek aan kwaliteit kan gecompenseerd worden, door tomeloze inzet en een uitgekiende taktiek. Helaas is de laatste 2 wedstrijden, hier niets van te bespeuren. En dat is jammer.

Gerrie de B.

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 12:51u

Het enige positieve wat ik die hele wedstrijd heb gezien, waren de bekers snert met rookworst! Hulde aan de catering!

Jewe

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 13:00u

En zelfs díe heb ik gemist....

Hugh Hefner

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 13:03u

Hannibal > Da`s proat! Niks aan toe te voegen. Of toch?

Typerend dat RM tien wedstrijden lang EB kon bijhouden. Het was als een molensteen. Kwam daarna de verademing? Nee: het was direct steil naar beneden. Eén punt uit de laatste drie wedstrijden, een doelpunt voor en negen tegen. Hoe kan dat toch?

Toen TL aantrad als opvolger van trainer Henk (de beste die we ooit gehad hebben!), maakten de spelers melding: «Er wordt weer gelachen op de training». Week in week uit, werden er abominabele resultaten gehaald, maar er werd wel gelachen op de training.

EB introduceerde het no nonsense voetbal bij NAC. NAC ontsteeg de degradatiezone en we haalden een historische derde plaats. EB mocht niet blijven.

RM werd gehaald. Hobbelde verder op de basis van EB. Maar we werden afgeslacht in Rotterdam. RM bezwoer: «Dit is een incident». Na de 0-4 tegen Adoow blijkt het geen incident te zijn. Het is structureel. Het zal een hele klus worden om deze neerwaartse lijn terug om te buigen.

Het is wel een blunder eerste klas van Maaskant om de terugval niet eerder dan pas na NAC-Adoow te constateren.

Leo Beenhakker stond ooit eens met Volendam na vijf wedstrijden op de eerste plek. Om aan het eind van het seizoen toch nog te degraderen.

Wie wordt er afgerekend wanneer het tij niet meer te keren is? RM? ES? TM ?

Enfin, met nog zes puntjes erbij in de rest van het seizoen, zijn we veilig voor degradatie.

Tarzan

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 13:13u

Wat was er trouwens op de B-side aan de hand in de rust? beneden in het midden? Ze zongen `ga naar je moeder toe hi ha ho` of iets dergelijks.

De wezel

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 13:43u

Godnondeju........... ik wordt inderdaad een beetje schijtziek van eenieder die commentaar heeft of mensen die het stadion vroeger verlaten. Ik vind dat je als club/spelers mag verwachten dat suporters je blijven steunen. Maar als je bij 0-3 iedereen laat lopen en het dus openlijk opgeeft tegenover ruim 16.000 man dan mag je je conclusies trekken.........

Overigens zoals zo vaak al bewezen, Penders zonder Zwaanswijk is te compenseren, andersom is dodelijk.....

koo

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 15:52u

Het Nederlands elftal heeft 17 miljoen coaches, wij hebben er 17 duizend en denken allemaal te weten waar het aan ligt. Misschien vergeten we wel dat voetballers ook maar gewoon mensen zijn, met een rugnummer om ze uit elkaar te houden(voor blinde vink en vrienden). Mensen zijn onderhevig aan de vorm van de dag, blessures,stemmingswisselingen en nog vele andere dingen. Vindt 10 voetballers en 1 keeper die dit ALTIJD een anderhalf uur per week kunnen uitzetten en je hebt een winnend team. Maar,ja het blijven mensen en daar is niets mis mee. 22 mensen op het veld die geen fouten maken is ook niet leuk, dan is en blijft het altijd 0-0.

Jeppo

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 16:22u

Krijgt Harry b.d. toch gelijk in zijn stelling dat er tussen de eerste 11 a 12 en de rest een gapend gat van kwaliteit zit. Als dus je centrale verdediger en je centrale aanvaller wegvallen stort het als een kaartenhuis in elkaar.

Begreep niks van Kwakman en de Graaff achterin. Had ze lekker op het middenveld gehouden en daar een overwicht proberen te creeeren.

Hoog Hart Lied Bier!

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 16:25u

Ieder z`n eigen keuze , zelf dat kaartje of seizoenkaart betaalt , mag je ook zelf beslissen of je wel of niet tot het eind blijft zitten natuurlijk........
Het ziet er alleen zo triest uit voor de spelers die wel degelijk tot het laatst probeerde i.i.g. een eretreffer te scoren , ik kan zelfs kwaad worden als ik mensen bij Volendam voor tijd zie vertrekken omdat ze niet winnen van ajaks...... , dan denk ik , nepvolk.....
Ook een applaus na afloop hoort erbij ! , natuurlijk als ze gewonnen hebben van een topploeg , maar ook voor de inzet bij verlies , dit is namelijk normaal als je het nog niet wist , verliezen kan óók bij een voetbalpotje ......
Als bijkomend voordeel , de eerstvolgende overwinning zal zoet zijn , wellicht tegen de hoofdstedelingen .....?

hannibal

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 16:59u

@Hoog, vooropgesteld, ik blijf altijd tot het eind, maar ik ga niet een ander betichten van nepsupporterschap omdat hij/zij eerder weg gaat. dat is net zoiets als iemand betichten van dubbele agenda`s, nepsupporterschap, azijnzeikerij etc omdat hij zich kritisch uitlaat over deze, gene, etc. ......

Chielvp

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 18:56u

Het is jammer dat mensen als LIGT en RUDI NAC, wiens mening ik overigens zeer respecteer, al tevreden zijn als NAC niet met grote cijfers verliest.
Waarom mogen we niet aan die 1e plaats denken, of is het normaal om thuis van W2 en ADO te verliezen met grote cijfers, en is het normaal om met 0 - 4 bij SPARTA vernederd te worden? (en dan laat ik thuis van Twente verliezen nog buiten beschouwing)
Als je die wedstrijden wint sta je los bovenaan, of we moeten het er met zijn allen over eens zijn dat voornoemde wedstrijden onmogelijk te winnen waren.
We laten ons te veel aanpraten dat we boven onze stand leven en daar kan ik gegeven de omstandigheden niet in mee gaan, als je ooit een kans maakt is het dit seizoen, en dat tevoren indekken door bestuur, technische staf , sommige supporters en spelers is niet relevant. Gewoon er voor gaan en dan kun je en keer verliezen maar never nooit op deze genante wijze.
Succes jongens want als julllie succes hebben heb ik het ook!

beekse naccer

Geplaatst: maandag 8 december 2008 om 19:26u

ik was een van de mensen die bij de 0-4 wegging.
waar ik me dan aan stoor is de b-side, eerst zitten ze bij 0-3 te zingen laat je club maar in de steek als er mensen weg gaan.
maar als dan de 0-4 valt gaat een groot gedeelte van de b-side er ook van door?????????????

dit snap ik niet.
bij 0-3 naar huis gaan dan ben je een nepsupporter, maar bij 0-4 kan het wel en ben je geen nep supporter.

dan over de wedstrijd.
twee keer achter elkaar klop krijgen met 0-4 van een ploeg die in de buurt van nacompetitie staan.
dit mag je als nac niet overkomen maar was wel verdiend.
dit kun je aan de blessures wijten, maar is het niet zo dat de bankzitters dit momment aan zouden moeten grijpen om in de basis te komen. en er dus fel in moeten gaan.
niets van dit alles is te zien geweest en er is bewezen dat deze spelers terecht op de bank ziten.

hopen dat rob er weer snel bij is om alles op orde te krijgen, anders kan ons dit nog veel punten gaan kosten.

RudiNAC

Geplaatst: dinsdag 9 december 2008 om 8:00u

@ Chiel VP

Het is niet zo dat ik tevreden ben met een klein verlies. Wij zijn NAC en dan moet je ook je plaats kennen, dat is normaal gesproken niet de 1e of nog maar in de buurt daarvan. Ik vind dat je dan als supporters mag laten blijken dat je de ploeg krediet geeft voor de eerste 12 wedstrijden. Krediet is niet oneindig maar duurt bij mij wel langer dan de laatst gewonnen wedstrijd. Dat de ploeg het liet zitten,klopt. Een fluitconcert na afloop, akkoord maar dat cynische gedoe nee. Vind ik erg jammer.

RAM(bo)

Geplaatst: woensdag 10 december 2008 om 16:59u

Helaas weer een grote teleurstelling tegen die hagenezen
Ook de vele wissels sloegen niet aan en wanneer komt Fouad nou eindelijk eens aan zijn speelminuten. die jongen is een talent. Op naar ajakkes en kijken of ze daar wel overtuigend kunnen winnen.

hup


[ eerste reaktie ]
[ reakties < 24 uur ]

 

Eerder nieuws      |       REAGEER OP DIT ITEM      |       Later nieuws
© 1996 - 2019 NAC Fanzine "De Rat" Colofon
Boven