homepage
bookmark
print
of log in voor extra’s
en toegang tot

Gebruikersnaam:     Wachtwoord:

Wachtwoord Opslaan   

DeRat.nl > Interactief > Forum

Alle Forums
 Stel je vraag aan NAC
 [Bwd] Online tickets
 Nieuw Onderwerp     Reageer op Onderwerp

Author Topic  
Alcoholvrije Sint
Netherlands
52 Posts
Gepost - 21-7-2010 11:02:39  Show Profile  Reply with Quote
Hallo Willem,

Allereerst proficiat met www.nactickets.nl - dit lijkt me een aardige stap in de goede richting. De enige vraag die ik er op dit moment over heb, is: wat te doen in het geval ik 2 SCC''s op 1 naam heb? Moet ik dan 2 gebruikersnamen aanmaken? Dit is nogal omslachtig, hopelijk is (/komt) er een andere oplossing.

Bedankt!

Waddinxveen
Netherlands
111 Posts
Gepost - 21-7-2010 13:51:54  Show Profile  Reply with Quote
@ AS

Ik wil Willem of Hans niet het gras voor de voeten wegmaaien, maar denk dat dit afhangt van de regeling per wedstrijd. Als jij 4 kaartjes bij wilt kopen en voor die wedstrijd mag je per SCC maximaal 2 kaarten kopen, dan moet je dus inderdaad 2 SCC''s registreren. Bij wedstrijden zonder SCC verplichting speelt dit allemaal niet en kan je zonder probleem meerdere kaarten bestellen net als aan de kassa.

Ik neem aan dat dit systeem net als bij andere clubs ook voor uitwedstrijden gebruikt gaat worden.

Go to Top of Page
NACHouten
Netherlands
16 Posts
Gepost - 22-7-2010 0:26:11  Show Profile  Reply with Quote
Beste Willem,
van hier is het nog een kleine stap naar secondary ticketing. Iets waarvan je al meermalen hebt aangegeven dat het onderzocht zou worden. Kun je aangeven hoe het hier inmiddels mee staat?
Go to Top of Page
HV
Netherlands
1343 Posts
Gepost - 23-7-2010 0:15:16  Show Profile  Reply with Quote
quote:

Beste Willem,
van hier is het nog een kleine stap naar secondary ticketing. Iets waarvan je al meermalen hebt aangegeven dat het onderzocht zou worden. Kun je aangeven hoe het hier inmiddels mee staat?

Die stap blijft nog even groot; dit systeem van Ticketbox voorziet daar niet in.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety
deserve neither liberty nor safety." - Benjamin Franklin
 Visit HV's Homepage Go to Top of Page
Hans Poppelaars
Netherlands
1163 Posts
Gepost - 28-7-2010 9:22:16  Show Profile  Reply with Quote
quote:
De enige vraag die ik er op dit moment over heb, is: wat te doen in het geval ik 2 SCC''s op 1 naam heb? Moet ik dan 2 gebruikersnamen aanmaken? Dit is nogal omslachtig, hopelijk is (/komt) er een andere oplossing.

Er zijn twee opties:

* Twee gebruikersnamen aanmaken op twee verschillende mailadressen
* In het verkoopproces de knop "barcode toevoegen" gebruiken, hier kun je meerdere barcodes toevoegen zodat je aankooprecht verdubbeld wordt. Ik heb dit zelf overigens nog niet in de praktijk gezien, zeg ik er maar even bij

gr,
Hans

Visit Hans Poppelaars's Homepage Go to Top of Page
Hans Poppelaars
Netherlands
1163 Posts
Gepost - 28-7-2010 9:24:37  Show Profile  Reply with Quote
quote:

Deze functie is voorzien in het nieuwe ticketingsysteem dat er aan zit te komen (seizoen 2011/2012 op zijn laatst). Er zijn clubs die deze functie aanbieden via Skelper / Seatwave, maar mijn ervaringen hiermee zijn niet al te best en het gebruik ervan is zeer beperkt. Kortom: wij wachten tot het standaardfunctionaliteit wordt in het nieuwe ticketingsysteem.

Visit Hans Poppelaars's Homepage Go to Top of Page
Alcoholvrije Sint
Netherlands
52 Posts
Gepost - 28-7-2010 11:02:44  Show Profile  Reply with Quote
Hans,

Super, bedankt voor je reactie, ik ga het proberen!

Go to Top of Page

Nieuw Onderwerp     Reageer op Onderwerp

FORUM TOP 10

1Mafkees 15391
2Slayer 2795
3dozer 2580
4Drs. P 2333
5kwek 2289
6Don Leon 2139
7Stofje 1879
8Niox 1538
9Ricardo 1518